• Anonym (Anony­m TS)
    Äldre 20 Mar 23:28
    739 visningar
    2 svar
    2
    739

    Blödning - igen efter abort

    Jag gjorde medicinsk abort nu i slutet av feb (8+6), fick de 4 slidpillren som jag bad bm placera då jag ville det skulle bli så rätt placerade som möjligt. Efter 2t hände inget och fick därför ytterligare 2 att svälja. En timme till tog det innan de började blöda kraftigt med klumpar, fick dock så pass kraftiga värkar att jag va tvungen att få extra smärtstillande och tvungen att stanna 5t. Blödde därefter kraftig i 1v tid med klumpar och avtog helt efter 2 1/2v efter. Varit fri från blödningar sen dess, tills idag och då har det gått över 2v sen jag ens fick en ända droppe blod. Haft kraftiga blödningar och värk liknande ?mensvärk? hela dagen och nu på kvällen kom det en stor klump med något som liknade vävnad.. ligger på plats 54 på 1177 lite så här små skraj pga vad som skrivits i en gammal tråd då de bla va de som i v6 som hade 2 dagars uppehåll och fick akutskrapas osv..????

  • Svar på tråden Blödning - igen efter abort
  • Anonym (N)
    Äldre 20 Mar 23:37
    #1

    Det är nog din mens. Det har ändå gått lång tid sedan du påbörjad aborten. Och två veckors uppehåll. Så jag tror mens. Första mensen efter en graviditet är nästan alltid rikligare än vanligt.

  • Anonym (Anony­m TS) Trådstartaren
    Äldre 20 Mar 23:43
    #2

    Jag räknade också på de tills de kom en stor konstig klump med, igen en liknande vävnad.. vill va på säkra sidan då jag även har otur och otroliga problem med infektioner.. tacksam för svar iallafall!!

Svar på tråden Blödning - igen efter abort