• Anonym (Dusch tjej)
    Äldre 27 Mar 20:16
    17813 visningar
    35 svar
    35
    17813

    Jag blev gravid i duschen

    Jag fick för några veckor veta att jag är gravid. Jag har aldrig haft sex utan skydd men en gång hände det ett misstag. Jag kom hem från jobbet på en fredag. Min pojkvän stod i duschen men jag visste inte att han var hemma. Jag hörde inte ens vattnet som rann i duschen. Jag öppnade dusch-dörren och gick till in snabbt. Då råkade min pojkvän stå där med stånd. Hans penis åkte rakt in i min vagina. Vi blev båda lika chockade och rädda. Och han tog snabbt ut sin penis men tyvärr var sperman redan inne i mig. Men jag tänker inte göra abort, det är bara trevligt med barn tänkte vi.

  • Svar på tråden Jag blev gravid i duschen
  • Äldre 27 Mar 20:20
    #1

    Men SNARK.... jo tjena...

  • Anonym (Dusch tjej) Trådstartaren
    Äldre 27 Mar 20:29
    #2
    Bibbidi skrev 2018-03-27 20:20:45 följande:

    Men SNARK.... jo tjena...


    Hur menar du nu?
  • Anonym (....)
    Äldre 27 Mar 20:29
    #3

    Haha, bra försök!

  • Anonym (Herre­gud)
    Äldre 27 Mar 20:36
    #4

    Hahaha hur gammal är du?

  • Anonym (N)
    Äldre 27 Mar 20:46
    #5
    +1

    Men looool. Dagens troll anstänger sig inte ens längre.

  • Anonym (Dusch tjej) Trådstartaren
    Äldre 27 Mar 20:50
    #6

    Ni är själv troll. Min historia är ganska otrolig men den är sann. Det var en riktig chock när han plötsligt var inne i mig.

  • Anonym (.)
    Äldre 27 Mar 20:59
    #7

    Är du säker på att det var då du blev gravid? Är ju rätt lätt hänt annars att man blir gravid om nån kille vare på toaletten och runkat och du råkar sätta dig i satsen?

    För övrigt borde du dumpa killen, då han kom på 1 sek

  • Anonym (Herre­gud)
    Äldre 27 Mar 21:18
    #8
    Anonym (.) skrev 2018-03-27 20:59:28 följande:

    Är du säker på att det var då du blev gravid? Är ju rätt lätt hänt annars att man blir gravid om nån kille vare på toaletten och runkat och du råkar sätta dig i satsen?

    För övrigt borde du dumpa killen, då han kom på 1 sek


    Hahahah håller med
  • Äldre 27 Mar 21:23
    #9
    +1

    Asså, samma hände mig!! Jag var så jävla klumpig att jag ramlade på killen i sängen när jag skulle gå på toa. Han hade stånd och så blev jag gravid :o

    Sen andra gången så var det TVÅ killar i en säng och jag råkade ramla mellan dom flera gånger och dom råkade ha stånd båda två och då blev jag gravid igen!!

    Nu för ett tag sen så ramlade min kille på mig när jag stod vid köksbordet och han hade också stånd.. så nu väntar jag tvillingar :(

    Fan. Snart 4 barnsmamma och sjukt jävla klumpig.. vi måste starta en kampanj mot stånd!

  • Anonym (bånge­)
    Äldre 27 Mar 21:25
    #10
    Pr0nographic skrev 2018-03-27 21:23:14 följande:

    Asså, samma hände mig!! Jag var så jävla klumpig att jag ramlade på killen i sängen när jag skulle gå på toa. Han hade stånd och så blev jag gravid :o

    Sen andra gången så var det TVÅ killar i en säng och jag råkade ramla mellan dom flera gånger och dom råkade ha stånd båda två och då blev jag gravid igen!!

    Nu för ett tag sen så ramlade min kille på mig när jag stod vid köksbordet och han hade också stånd.. så nu väntar jag tvillingar :(

    Fan. Snart 4 barnsmamma och sjukt jävla klumpig.. vi måste starta en kampanj mot stånd!


    om du är så klumpig tycker jag det verkar bättre att du lär dig att använda byxor.
Svar på tråden Jag blev gravid i duschen