• Anonym (Oroli­gägare­)
    Äldre 12 Jul 23:34
    3416 visningar
    10 svar
    10
    3416

    Hund ätit hasch

    Hej, jag är bortrest och min vän har min hund, och ringer nu och berättar att hunden fått i sig ca 3-4 g hasch, hon väger 18 kg, är det farligt? Håller självklart på att ringa veterinär. Jag är så orolig så jag gråter!!

  • Svar på tråden Hund ätit hasch
  • Anonym (E)
    Äldre 12 Jul 23:38
    #1

    Hunden bör komma till veterinär NU! Risk för förgiftning föreligger!

  • Anonym­ok
    Äldre 13 Jul 00:01
    #2
    +1

    Äta hasch som inte har värmts upp är ofarligt. Alltså värmts upp i en joint eller ugn. Då kan man säga att thc:t, som ger "ruset" aktiveras. Du kan vara lugn.

    Sen är förresten all form av cannabis rätt snäll. Ingen har, eller kommer kunna dö utav det.

  • Anonym (sofy)
    Äldre 13 Jul 00:05
    #3

    Varför är det alltid pundare som har hundar? Varför har pundare hundar?

    Varför är det sånna som inte ens kan ta hand om sig själva som alltid har hund?

  • Anonym (E)
    Äldre 13 Jul 00:35
    #4
    Anonym (sofy) skrev 2018-07-13 00:05:22 följande:

    Varför är det alltid pundare som har hundar? Varför har pundare hundar?

    Varför är det sånna som inte ens kan ta hand om sig själva som alltid har hund?


    Dom tycker antagligen så jävla synd om sig själva i sin ensamhet, så då vill dom dra ner nån annan i förfallet med.
  • Anonym (Oroli­gägare­) Trådstartaren
    Äldre 13 Jul 01:20
    #5

    Jag är ingen pundare och har inte ens provat. Läs texten innan ni dömmer.

  • Äldre 13 Jul 08:37
    #6
    Anonym (Oroligägare) skrev 2018-07-13 01:20:14 följande:

    Jag är ingen pundare och har inte ens provat. Läs texten innan ni dömmer.


    Nej, men du verkar inte ha problem med att din knarkade polare ska passa den ...Stackars vovve med en så oansvarig ägare.
    Goodness me
  • Anonym (Hur)
    Äldre 13 Jul 09:22
    #7

    Hur gick de? Vad sa veterinären?

  • Anonym (Wtf)
    Äldre 13 Jul 09:34
    #8
    taquine skrev 2018-07-13 08:37:23 följande:

    Nej, men du verkar inte ha problem med att din knarkade polare ska passa den ...Stackars vovve med en så oansvarig ägare.


    taquine skrev 2018-07-13 08:37:23 följande:

    Nej, men du verkar inte ha problem med att din knarkade polare ska passa den ...Stackars vovve med en så oansvarig ägare.


    Och vad får dig att tro att ts visste om det?
  • Anonym (Oroli­gägare­) Trådstartaren
    Äldre 18 Jul 17:28
    #9

    Jag visste inte om knarket när jag lämnade hunden hos hundvakten. Vetrinören sa att det var lugnt och min hund är helt återställd. Hon sov mesta tiden och jag var hos henne hela tiden.

  • Anonym (Hm)
    Äldre 18 Jul 18:59
    #10
    Anonym (Oroligägare) skrev 2018-07-18 17:28:31 följande:
    Jag visste inte om knarket när jag lämnade hunden hos hundvakten. Vetrinören sa att det var lugnt och min hund är helt återställd. Hon sov mesta tiden och jag var hos henne hela tiden.
    Låter bra det.
Svar på tråden Hund ätit hasch