• Äldre 20 Jul 20:10
    72407 visningar
    496 svar
    496
    72407

    Vi som har bf April 2019



    Hejsan!

    Jag är en kvinna på unga 28 år boendes i Kista med min sambo.

    Bara av en slump kände jag på mig att det var dags att kissa på den berömda stickan. 4 dagar till BIM.

    Vi blev gravida även förra månaden men tyvärr växte den knackigt och blev ett tidigt missfall.

    (Nu hoppas jag bilden syns och att det VERKLIGEN inte är ett spökstreck)

    Men 4 april ska denna snutt kika ut.

    Nu undrar jag, är vi fler? Vilka är ni? Har ni vågat testa?

    Kram!
  • Svar på tråden Vi som har bf April 2019
  • Äldre 20 Jul 22:48
    #1

    Jag plussade i onsdags, men har tagit tester tors o fre morgon också för jag kunde inte tro att det var sant, så beräknad ankomst 29 mars helt sjukt. Första barnet. Bor i Stockholm. Någon som vill följas åt, och kanske tillochmed bör i sthlm också? Är tidigare Norrköpingsbo.

    Grattis till oss hoppas verkligen de går vägen!!

  • Äldre 20 Jul 23:33
    #2
    Jinxedqueen skrev 2018-07-20 20:10:24 följande:

    Hejsan!

    Jag är en kvinna på unga 28 år boendes i Kista med min sambo.

    Bara av en slump kände jag på mig att det var dags att kissa på den berömda stickan. 4 dagar till BIM.

    Vi blev gravida även förra månaden men tyvärr växte den knackigt och blev ett tidigt missfall.

    (Nu hoppas jag bilden syns och att det VERKLIGEN inte är ett spökstreck)

    Men 4 april ska denna snutt kika ut.

    Nu undrar jag, är vi fler? Vilka är ni? Har ni vågat testa?

    Kram!


    Hej!! Jag tror det är ett plus ! Grattis ! Jag har BIM den 25/7 vill så gärna testa är utomlands just nu! Kanske köper en test här och testar mig på söndag !! Om jag får positiv så kommer bebisen 6 april lycka till
  • Äldre 25 Jul 18:36
    #3

    Hej! Jag plussade idag på BIM+2 och väntar andra barnet. BF 5/4 enligt NC. Kul att följas åt Glad

  • Äldre 25 Jul 19:22
    #4

    Ja men tack detsamma!

    Har så svårt att ens ta in allt det här :)

  • Äldre 27 Jul 23:37
    #5

    Jag plusade igår på BIM -1

    Tog 3 test och alla var positiva. Men känner inte så mycket symptom så känns som att det inte kommer bli något. Är inte ni nojiga?

  • Äldre 27 Jul 23:50
    #6

    I slutet av mars/början av april verkar det bli, vul om 1 vecka då får jag veta längtar. Haft vääldigt oregelbund så har ingen aning om länge jag varit gravid, plussade igår :D

  • Äldre 28 Jul 06:40
    #7

    Fix88

    Jag är supernojig, vill inte tro att något lever eller är på riktigt. Det är rätt tungt men kanske det går över om man får förstå att det är något där som lever. :s

  • Äldre 28 Jul 09:24
    #8

    Hej! Jag plussade i torsdags BM -2 ???? så glad!!

  • Äldre 28 Jul 12:14
    #9

    Plussade idag på bim -1. Så bf 4/4 enligt senaste mens.

  • Nr2apr­il19
    Äldre 28 Jul 14:12
    #10

    Hej!

    Jag plussade igår och har fått bf 2/4-19 om allt går som det ska Lite chockerande eftersom det var första försöket och jag knappt alls känt mig gravid denna månad (skyllt alla symptom på värmen som blodtrycksfall, trötthet osv). Har ni andra känt fler symptom? Det blir mitt andra barn, har en son på 1 år och 5 månader. Ska bli kul att följas åt i denna grupp :D

Svar på tråden Vi som har bf April 2019