• Äldre 30 Sep 17:16
    3708 visningar
    41 svar
    41
    3708

    BF juni 2019 i göteborgsområdet.

    Hej jag tänkte att vi kunde samla göteborgarna på ett och samma ställe. 


    Vore kul att se om det finns fler som väntar barn i Juni i göteborg. 


    Här kan vi diskutera allt som har med våra graviditeter att göra tillexempel mödravård, krämpor, syskon, hur vi berättar för våra närstående, mm.. 

    hoppas det finns några som vill följas åt. 

  • Svar på tråden BF juni 2019 i göteborgsområdet.
  • Äldre 2 Oct 16:04
    #1
    +1

    Inga fler göteborgare??

  • Äldre 3 Oct 07:35
    #2
    +1

    Här är en göteborgare till :) Plussade igår så har inte riktigt förstått det :)

  • Äldre 3 Oct 09:59
    #3

    Hej

    Jag har BF 2/6 ???? har 3 barn. Är 28 år gammal och bor i Göteborg.

  • Äldre 6 Oct 17:59
    #4

    hur mår ni såhär långt?? 


    Jag tycker att jag går runt och har molvärk ( växtvärk) hela tiden. Kan inte minnas att jag hade det med de två andra.. 


    Inget illamående dock sur efter citron vatten.. 

  • Äldre 7 Oct 08:38
    #5

    Hej,

    Är gärna med här 31 år, sambo 38 år. Jag har en dotter på 10 år och sambon en son på 7 år, så första gemensamma!

    BF 10 juni.

    Väldigt trött och tappar extrema mängder hår annars mår jag bra Är på semester utomlands hela familjen så rätt skönt att slippa stressen på jobbet med denna trötthet.

  • Äldre 7 Oct 19:57
    #6

    Hej!

    Jag är 25 och gravid med mitt första barn. Är helt förvirrad över hur allting går till. Är i vecka 5+3, dvs vecka 6 om jag har förstått det rätt. 

    Hade varit jätteskönt att prata lite med andra gravid i Göteborgstrakten! 

    Hur mår alla? Jag mår illa och har ont i magen men inget annat. Är superrädd för missfall och längtar tills vecka 12.

  • Äldre 7 Oct 20:40
    #7
    081119 skrev 2018-10-07 08:38:42 följande:

    Hej,

    Är gärna med här 31 år, sambo 38 år. Jag har en dotter på 10 år och sambon en son på 7 år, så första gemensamma!

    BF 10 juni.

    Väldigt trött och tappar extrema mängder hår annars mår jag bra Är på semester utomlands hela familjen så rätt skönt att slippa stressen på jobbet med denna trötthet.


    kul med fler som har barn sedan innan.. Har ni berättat för barnen?
  • Äldre 7 Oct 20:42
    #8
    lovelilove skrev 2018-10-07 19:57:21 följande:

    Hej!

    Jag är 25 och gravid med mitt första barn. Är helt förvirrad över hur allting går till. Är i vecka 5+3, dvs vecka 6 om jag har förstått det rätt. 

    Hade varit jätteskönt att prata lite med andra gravid i Göteborgstrakten! 

    Hur mår alla? Jag mår illa och har ont i magen men inget annat. Är superrädd för missfall och längtar tills vecka 12.


    grattis till din första.. :) 


    Förstår din oro, jag är också orolig.. 


    Jag mår rätt bra.. är trött men har klarat mig från illamående såhär långt..

  • Äldre 8 Oct 09:48
    #9

    Lovelilove: Grattis till första barnet

    13axdal13: Nej inte än, väntar nog till v.10-12 någon gång. Har ni? Hur gamla är era barn?

    Var inne och läste på mödravården där vi bor förra veckan och de ville att man bokade tid så fort som möjligt så fick tid redan nu på fredag Ska bli spännande! Har ni bokat tid än?

  • Äldre 8 Oct 13:41
    #10

    Jag ska till läkaren på onsdag för att fastställa graviditeten, är lite osäker på exakt datum. Tror ni att man får göra ett VUL isf? Gör det ont? 

Svar på tråden BF juni 2019 i göteborgsområdet.