• Anonym (BC)
    Äldre 15 Oct 20:29
    6874 visningar
    40 svar
    40
    6874

    Någon idé att testa Body Contact om man har under 20 cm?

    Eller vad räknas där mer mer än längd/tjocklek?
    Bryr sig någon om mina fem år på universitetet?

  • Svar på tråden Någon idé att testa Body Contact om man har under 20 cm?
  • Anonym (...)
    Äldre 15 Oct 20:30
    #1

    Där finns alla typer. Kör! Du har inget att förlora.

  • Anonym (??)
    Äldre 15 Oct 20:32
    #2

    Nä - lägg ner det. Gränsen går vid 25.

  • Anonym (BC) Trådstartaren
    Äldre 15 Oct 20:34
    #3
    Anonym (??) skrev 2018-10-15 20:32:03 följande:

    Nä - lägg ner det. Gränsen går vid 25.


    Allvarligt,  vem bryr sig om knappa 20 cm där? det är det jag har.
    När det går 1 kvinna på 80 män så vill hon väl ha den med störst och någon lär sitta inne med 22 cm?
  • Anonym (??)
    Äldre 15 Oct 20:43
    #4
    Anonym (BC) skrev 2018-10-15 20:34:37 följande:
    Allvarligt,  vem bryr sig om knappa 20 cm där? det är det jag har.
    När det går 1 kvinna på 80 män så vill hon väl ha den med störst och någon lär sitta inne med 22 cm?
    1 på 80?? Nänänänänä, så goda odds har du INTE som kille.
  • Pentra
    Äldre 16 Oct 04:12
    #5

    Du säger att du läst 5 år på universitetet, men ändå så har du den inskränkta, primitiva och nedsättande uppfattningen att det enda som tjejer/kvinnor vill ha, och bryr sig om, när det gäller en kille/man, är att längden på hans kuk skall vara så rejäl som möjligt! :-/ Du besannar mina fördomar, och bygger på mina tidigare erfarenheter; att det finns folk som kan läsa sig till en ANSENLIG mängd utbildningspoäng, men fortfarande vara lika korkade och socialt obegåvade! ... Så, i en sak har du iaf rätt; med ditt resonemang kring din kuk och killars/mäns kuklängd, i denna tråd; nej, i min värld så hjälper dina 5 år på universitetet dig inte ett dugg! ... (Ps. När det gäller sex så väljer jag på BC, för säkerhets skull, bort de killar som har >18 cm kuklängd; men helst skall den vara under 17.5 cm. Men, sedan är det såå mycket mer som skall stämma för att trädgården öht skall kunna blomstra, stå i all sin prakt och ljuva grönska...) ... Hälsningar, Pentra

  • Anonym (Appre­ntice)
    Äldre 16 Oct 07:09
    #6

    jag tycker du ska testa, ange att du söker män, då kommer du få ligg

  • Anonym (Dr)
    Äldre 16 Oct 08:12
    #7

    Vad du har och vad du skriver är två helt skilda saker, BC är fullt av lögnhalsar.

  • Anonym (BC) Trådstartaren
    Äldre 16 Oct 08:53
    #8
    Anonym (Dr) skrev 2018-10-16 08:12:29 följande:

    Vad du har och vad du skriver är två helt skilda saker, BC är fullt av lögnhalsar.


    Jag har iallafall 19 cm och bildbevis Och bra grovlek som fyller upp hålenm
  • Fritz0­8
    Äldre 16 Oct 12:11
    #9

    Om du har en hjärna, fingrar, tunga och kan föra ett vettigt samtal kan du träffa någon på BC

  • Anonym (Siffr­or..)
    Äldre 16 Oct 13:52
    #10

    Har förstått att vissa killar är intresserade av hur lång kuken är, hur grov omkrets samt hur mkt sperma som kommer ut vid utlösning. Som kvinna har jag ingen aning om vad dessa siffror betyder. Gillar stor kuk men inte så stor som en del man ser i porren. Går ju inte att köra på i vilken ställning som helst utan att komma för långt in (vet av erfarenhet). Mkt bättre med en lagom stor kuk och ett hårt knull, än en jättekuk som hela tiden måste kontrolleras för att inte komma för långt in. (Hur långt in man klarar utan att det gör ont varierar för övrigt under menscykeln samt beroende på hur kåt man är.)

Svar på tråden Någon idé att testa Body Contact om man har under 20 cm?