• naano

    BF juli 2019 - stannar på FL

    Hej!

    Här samlas vi som väntar barn till juli 2019 men som bara vill pratas vid på familjeliv och inte vidare på facebook osv. 


    Alla är välkomna, de som väntar första barnet och de som har flera barn sedan tidigare. Solig

  • Svar på tråden BF juli 2019 - stannar på FL
  • whippitwhippet
    frökenBea skrev 2019-02-18 08:05:05 följande:

    Nu är det på väg till Rul! Så himla spännande :) vi har ju beslutat oss för att ta reda på kön! Gissar på pojke för att jag mått och mår sååå mycket sämre denna gången :/


    Lycka till! Så spännande!
  • naano
    frökenBea skrev 2019-02-18 08:05:05 följande:

    Nu är det på väg till Rul! Så himla spännande :) vi har ju beslutat oss för att ta reda på kön! Gissar på pojke för att jag mått och mår sååå mycket sämre denna gången :/


    Wooohooo! Spännande!! Återkom sen! :)
  • frökenBea

    Hihi, fjärde barnet och fjärde flickan!! Fan vad glad jag är. Hel och frisk lite tös :)) som man längtar efter det lilla livet!

  • Hoppasnu123
    frökenBea skrev 2019-02-18 18:42:07 följande:

    Tack! :) nu kan man börja inhandla lite så smått! Det är såå himla kul :)


    Så roligt!! Men det där med att handla.. jag har gått loss på traderaauktioner (begagnat=giftfritt).. superbilligt och har nog på nån vecka inhandlat kläder som räcker till jul... vågar knappt berätta för min man hur mkt som

    Kommer trilla in närmaste dagarna,.

    Men sååå mkt fint det finns!!
  • frökenBea
    Hoppasnu123 skrev 2019-02-18 19:39:09 följande:

    Så roligt!! Men det där med att handla.. jag har gått loss på traderaauktioner (begagnat=giftfritt).. superbilligt och har nog på nån vecka inhandlat kläder som räcker till jul... vågar knappt berätta för min man hur mkt som

    Kommer trilla in närmaste dagarna,.

    Men sååå mkt fint det finns!!


    Aahh, vad smart med Tradera! Hehe, ja det blir lätt en del när man sitter och nätshoppar :))
  • Kinan
    Granskott skrev 2019-02-16 14:54:23 följande:
    Jag har också haft problem med sömnen och fick en bbhugme gravidkudde av min man när jag fyllde år för en vecka sedan. Jag vet att den är bland de ?lyxigare? varianterna men OJ så bra den är!! Sover så otroligt mycket bättre redan och den avlastar verkligen otroligt skönt. Materialet inuti formar sig fint efter kroppen och jag Vill nästan inte gå upp nu:)

    För mig har gravidkudde varit en magisk investering (även om jag nu fick den i present) då sömnen är något som för mig är värt att betala för. Jag kan ju inte jämföra med något annat märke men kan i alla fall verkligen rekommendera denna:)
    Jag har också en bbhugme. Tidigare graviditeterna använda jag en amningskudde från rättstart även som gravidkudde men det går ju inte alls att jämföra med denna pärla. Tror även jag kommer prova att ha den som amningskudde och då känns det ju som om den betalar igen sig lite :). Helt klart en investering jag rekommenderar om man vill ha en superskön, mjuk och formbar och tillräckligt lång gravidkudde.

  • Kinan
    frökenBea skrev 2019-02-18 09:49:18 följande:

    Hihi, fjärde barnet och fjärde flickan!! Fan vad glad jag är. Hel och frisk lite tös :)) som man längtar efter det lilla livet!


    Grattis så härligt att allt såg bra ut och kul med en liten lillasyster till tjejerna!
  • Kinan
    Granskott skrev 2019-02-12 21:20:56 följande:
    Vi köpte en bogaboo fox stellar. En djungel men efter mycket provkörning och testande så kändes den absolut bäst för oss.

    Åå, det är så jobbigt att ha illamåendet kvar. Hade verkligen hoppats att det skulle släppa vid det här laget. Jag fungerar ganska bra fram till efter lunch någon gång men det värsta illamåendet kommer på eftermiddag och kväll. Kvällen just har jag väldigt svårt att få i mig något ordentligt. Dricker mycket isvatten, det mildrar. Hoppas det släpper för oss bägge snart!
    Vi funderar också på en Fox alternativt en Buffalo (fast de är ju så svåra att få tag i nu när de egentligen utgått). Vi hade en Cameleon till de stora barnen men den vagnen känns som om den gjort sitt och jag är galet trött på de små pytteframhjulen.

    Vilka vagnar funderar ni andra på?
Svar på tråden BF juli 2019 - stannar på FL