• Svar på tråden Bf augusti 2019
  • larssonc
    loulof skrev 2018-11-20 14:58:59 följande:

    Jag med! Hur mår du? Har du räknat ut bf än?


    Åh vad kul! Jag mår bra, inga symptom alls. Fast det hade jag aldrig med sonen heller :) hur mår du? Enligt sista mens borde det vara 3e augusti! När har du bf?
  • Missell

    Plussade bim-4, men fick idag konstaterat även med clearblue m veckoindikator att det är en bebis på g. BF 2 Augusti ????????

  • loulof

    Vad roligt! Grattis, jag fick bf 4 augusti enligt appen! Hoppas det går vägen för oss alla!

  • Tasha82

    Hej, jag plussade igår på Lloyds testa tidigt, bim -4. Blir clearblue på lördag/bim om jag ska begripa detta! ;) Bf 2/3 aug, apparna säger olika! Har mått illa till o från senaste veckan o hade en (nid?) blödning en vecka innan jag testade mig. Har verkligen längtat efter ett syskon till snart 3-åringen. Första eller har ni fler barn sen innan? <3

  • Honsomlängtar
    Tasha82 skrev 2018-11-21 06:30:36 följande:

    Hej, jag plussade igår på Lloyds testa tidigt, bim -4. Blir clearblue på lördag/bim om jag ska begripa detta! ;) Bf 2/3 aug, apparna säger olika! Har mått illa till o från senaste veckan o hade en (nid?) blödning en vecka innan jag testade mig. Har verkligen längtat efter ett syskon till snart 3-åringen. Första eller har ni fler barn sen innan? <3


    Första barnet så är små nervös och sånt hehe
Svar på tråden Bf augusti 2019