• Äldre 30 Nov 07:42
    18106 visningar
    2192 svar
    +1
    2192
    18106

    Nya BIM januari 2019

    Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!

    Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D

    BIM-LISTA

    1/1-Jagerika

  • Svar på tråden Nya BIM januari 2019
  • Äldre 2 Dec 16:06
    #1

    Nu kom mensen tyvärr så får ändra min Bim!

    BIM-LISTA

    2/1- Jagerika

  • Äldre 3 Dec 06:21
    #2

    BIM-LISTA

    2/1- Jagerika, Canary

  • Äldre 3 Dec 06:22
    #3
    Jagerika skrev 2018-12-02 16:06:30 följande:

    Nu kom mensen tyvärr så får ändra min Bim!

    BIM-LISTA

    2/1- Jagerika


    Nu hoppas vi att vi plussar, Jagerika!

    Det är dags snart
  • Äldre 3 Dec 06:55
    #4
    Canary skrev 2018-12-03 06:22:37 följande:

    Nu hoppas vi att vi plussar, Jagerika!

    Det är dags snart


    Ja verkligen!! Hur längre har du försökt? Är så trött på mens nu och är sjukt bebissugen då vi inte har barn innan!! :)
  • Äldre 3 Dec 10:06
    #5
    Jagerika skrev 2018-12-03 06:55:29 följande:

    Ja verkligen!! Hur längre har du försökt? Är så trött på mens nu och är sjukt bebissugen då vi inte har barn innan!! :)


    Det blir sjätte försöket för oss.

    Läste nu i en annan tråd att ni skulle försöka ta det lugnt och stressfritt. Det är verkligen inte det lättaste!
  • Äldre 3 Dec 10:10
    #6

    Hej!

    Jag hoppas att detta blir min första BIM-tråd :)

    Jag har nyligen slutat med cerazette och första bästa ÄL efter fjärde advent blir vårt allra första försök! (Inte innan pga har en skitviktig tenta i början av januari som bör klaras av innan eventuellt för mycket graviditet inträder ;) )

    Just nu håller jag mest på att utforska om jag har en cykel, och peppar till orimligheten gräns. Eftersom jag inte riktigt vet någonting än så har jag inget BIM-datum, men om allt flyter på så bör det i alla fall vara någon gång i januari. Jag får återkomma om det, men kunde inte låta bli att ändå skriva en liten hälsning.

  • Äldre 3 Dec 10:35
    #7
    Canary skrev 2018-12-03 10:06:21 följande:

    Det blir sjätte försöket för oss.

    Läste nu i en annan tråd att ni skulle försöka ta det lugnt och stressfritt. Det är verkligen inte det lättaste!


    Ja vi ska inte direkt ligga varje dag denna månaden, bara när vi känner för set :) men det jobbiga är ju att jag vet när ÄL är så kommer bli svårt stt inte säga nått till sambon haha!
  • Äldre 3 Dec 15:13
    #8

    Hej tjejer,

    Min mens kom idag så hoppar in här, vårt andra försök efter tidigt missfall (och 5:e totalt) att få till ett litet syskon till vår son. Mitt bim är lite osäkert då min mens varit lite oregelbunden sen efter sonen, men gissar på 3:e Jan testar med ÄL-test sen så korrigerar utefter positivt test

    Detta ska bli vår månad, hoppas på många fina plus!

    BIM-LISTA

    2/1- Jagerika, Canary

    3/1 Jsv17


    Pojke 9-12-17
  • Äldre 3 Dec 15:47
    #9
    Snickesnack skrev 2018-12-03 10:10:45 följande:

    Hej!

    Jag hoppas att detta blir min första BIM-tråd :)

    Jag har nyligen slutat med cerazette och första bästa ÄL efter fjärde advent blir vårt allra första försök! (Inte innan pga har en skitviktig tenta i början av januari som bör klaras av innan eventuellt för mycket graviditet inträder ;) )

    Just nu håller jag mest på att utforska om jag har en cykel, och peppar till orimligheten gräns. Eftersom jag inte riktigt vet någonting än så har jag inget BIM-datum, men om allt flyter på så bör det i alla fall vara någon gång i januari. Jag får återkomma om det, men kunde inte låta bli att ändå skriva en liten hälsning.


    Välkommen in i babymaker-världen! :D det är en så underbar känsla när man väl börjar! Haha inte lika underbart nu efter 1 års försök men håll gnistan så länge du kan! Vem vet du kanske blir gravid direkt :) vi ska hålla alla tummar för dig!!
  • Äldre 3 Dec 15:50
    #10
    Jsv17 skrev 2018-12-03 15:13:39 följande:

    Hej tjejer,

    Min mens kom idag så hoppar in här, vårt andra försök efter tidigt missfall (och 5:e totalt) att få till ett litet syskon till vår son. Mitt bim är lite osäkert då min mens varit lite oregelbunden sen efter sonen, men gissar på 3:e Jan testar med ÄL-test sen så korrigerar utefter positivt test

    Detta ska bli vår månad, hoppas på många fina plus!

    BIM-LISTA

    2/1- Jagerika, Canary

    3/1 Jsv17


    Tusan för mensen :/ men kul stt du vill följas åt! Beklagar missfallet, enda positiva med det är ju att man vet att man kan bli gravid! Och det kan ju verkligen Du med en son innan också :D själv har jag försökt i 1 år den 15/12 utan minsta positiva test, så jag vet inte ens om jag kan få barn än! Men vi kämpar på som vanligt och hoppas bara 2018 inte varit vårat år utan det är 2019 som gäller :D
Svar på tråden Nya BIM januari 2019