• Jagerika

    Nya BIM januari 2019

    Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!

    Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D

    BIM-LISTA

    1/1-Jagerika

  • Svar på tråden Nya BIM januari 2019
  • mangon
    Jagerika skrev 2019-01-16 05:15:11 följande:

    Vi fick också till det :D haha

    Nej inga barn och har aldrig vari gravid! Detta är 14;de försöket så vill gärna nått ska hända nu :) har du barn?


    Jihooo. Det finns hopp för oss.

    Vilken lång väntan för er !

    Detta är vårt 6 försök.

    Har en dotter som nyss fyllt 3. Men henne plussa jag 1 månad efter uttag av spiral. Så att bo ta och hoppas månad efter månad är ngt nytt.

    Nu börjar den eviga väntan.
  • Leapea1

    Hej, vi har försökt i drygt 9 månader nu efter jag gjorde två skrapninar under samma dag.. jag hoppas denna månad slutar med ett +

    Är så orolig att något är fel efter skrapningen!

  • Smillis
    Liit skrev 2019-01-16 21:24:59 följande:

    Jag har samma symptom. Skulle inte vara så aktiv med att tänka på sånt här denna månad men jag har så konstig känsla denna månad. Kom typ igår. Är nu på äl+8.


    Samma här! Lycka till till oss :)
  • bibimbap

    Slipper nog fundera på om jag ska testa innan BIM eller inte. Verkar som att mensen är på väg, 5 dagar tidigt. Men men, det kommer fler tillfällen och jag kommer njuta av lite vin med gott samvete i helgen! Önskar er alla andra massor av lycka till <3

  • Joannajoanna

    Hoppar in här med. Har bim 19/1. kollar man på eran pluslista så känns de ganska kört för min del då ja tetsade negativt på bim-3

    Hur som helst så va ja så extremt trött och frusen redan efter äl, trodde ja skulle bli sjuk.

    Nu 3 dagar innan mens har jag ömma och svullna bröst (vilket jag alltid får innan mens) synligare blodådror på brösten de brukar ja inte ha(en sån grej ja antar att man inte kollar så noga efter när man inte planerar barn) molvärk i svanken (brukar ja oxå ha innan mens) förstoppad (är ja till och från ändå, speciellt innan mens) halsbränna (de hade ja bara senast i slutet på senaste graviditeten) svårt att somna på kvällarna, ja brukar vanligtvis toksomna men nu ligger ja i timmar innan ja somnar, disken och matrester i köket luktar helt plötsligt fruktansvärt vidrigt.

    Men ja antar att de kommer mens den här månaden istället för plus. gärna några dagar sent så ja får våndas extra länge.. (och slösa gravtest)

  • Miichaella
    Joannajoanna skrev 2019-01-17 00:48:31 följande:

    Hoppar in här med. Har bim 19/1. kollar man på eran pluslista så känns de ganska kört för min del då ja tetsade negativt på bim-3

    Hur som helst så va ja så extremt trött och frusen redan efter äl, trodde ja skulle bli sjuk.

    Nu 3 dagar innan mens har jag ömma och svullna bröst (vilket jag alltid får innan mens) synligare blodådror på brösten de brukar ja inte ha(en sån grej ja antar att man inte kollar så noga efter när man inte planerar barn) molvärk i svanken (brukar ja oxå ha innan mens) förstoppad (är ja till och från ändå, speciellt innan mens) halsbränna (de hade ja bara senast i slutet på senaste graviditeten) svårt att somna på kvällarna, ja brukar vanligtvis toksomna men nu ligger ja i timmar innan ja somnar, disken och matrester i köket luktar helt plötsligt fruktansvärt vidrigt.

    Men ja antar att de kommer mens den här månaden istället för plus. gärna några dagar sent så ja får våndas extra länge.. (och slösa gravtest)


    Behöver inte alls vara kört, du kan ju vara en låghormonare :)
  • Skruttan855
    Prit skrev 2019-01-16 22:43:36 följande:

    Nej inte så värst mycket. Men blöder mer än en nidblödning så jag börjar mer ställa in mig på att börja om om 2 veckor. Har jag hög temperatur när jag vaknar så gör jag ett test. Har haft ont i rygg och mage konstant hela dagen.

    Tack för ditt stöd ????


    Hoppas ändå på det bästa <3
  • Jagerika
    mangon skrev 2019-01-16 23:02:40 följande:

    Jihooo. Det finns hopp för oss.

    Vilken lång väntan för er !

    Detta är vårt 6 försök.

    Har en dotter som nyss fyllt 3. Men henne plussa jag 1 månad efter uttag av spiral. Så att bo ta och hoppas månad efter månad är ngt nytt.

    Nu börjar den eviga väntan.


    Ja det har tagit på oss väldigt hårt men om jag får mensen denna gången så ska vi söka hjälp, har redan pratat med infertillitetsläkare och dom tyckte vi passade alla kriterierna! Men självklart hoppas jag det går av sig självt denna månaden :)

    Underbart med ett litet syskon! Min brors tjej väntar en liten kille i maj och dom har redan en tjej som fyller 3 i år som är väldigt stolt som ska bli storasyster! :D jag lovar din lilla tjej kommer vara precis lika stolt hon :)

    Håller tummarna för oss nu! :D
  • Jagerika
    Joannajoanna skrev 2019-01-17 00:48:31 följande:

    Hoppar in här med. Har bim 19/1. kollar man på eran pluslista så känns de ganska kört för min del då ja tetsade negativt på bim-3

    Hur som helst så va ja så extremt trött och frusen redan efter äl, trodde ja skulle bli sjuk.

    Nu 3 dagar innan mens har jag ömma och svullna bröst (vilket jag alltid får innan mens) synligare blodådror på brösten de brukar ja inte ha(en sån grej ja antar att man inte kollar så noga efter när man inte planerar barn) molvärk i svanken (brukar ja oxå ha innan mens) förstoppad (är ja till och från ändå, speciellt innan mens) halsbränna (de hade ja bara senast i slutet på senaste graviditeten) svårt att somna på kvällarna, ja brukar vanligtvis toksomna men nu ligger ja i timmar innan ja somnar, disken och matrester i köket luktar helt plötsligt fruktansvärt vidrigt.

    Men ja antar att de kommer mens den här månaden istället för plus. gärna några dagar sent så ja får våndas extra länge.. (och slösa gravtest)


    Så länge mensen inte kommer så finns det alla chans i världen! :) tycker det låter som du har lite symtom ändå!
  • Jsv17
    Joannajoanna skrev 2019-01-17 00:48:31 följande:

    Hoppar in här med. Har bim 19/1. kollar man på eran pluslista så känns de ganska kört för min del då ja tetsade negativt på bim-3

    Hur som helst så va ja så extremt trött och frusen redan efter äl, trodde ja skulle bli sjuk.

    Nu 3 dagar innan mens har jag ömma och svullna bröst (vilket jag alltid får innan mens) synligare blodådror på brösten de brukar ja inte ha(en sån grej ja antar att man inte kollar så noga efter när man inte planerar barn) molvärk i svanken (brukar ja oxå ha innan mens) förstoppad (är ja till och från ändå, speciellt innan mens) halsbränna (de hade ja bara senast i slutet på senaste graviditeten) svårt att somna på kvällarna, ja brukar vanligtvis toksomna men nu ligger ja i timmar innan ja somnar, disken och matrester i köket luktar helt plötsligt fruktansvärt vidrigt.

    Men ja antar att de kommer mens den här månaden istället för plus. gärna några dagar sent så ja får våndas extra länge.. (och slösa gravtest)


    Jag plussade tidigt nu, men med min son plussade jag typ äl+16-17 (alla test var blanka innan) så det är absolut inte kört för att man inte plussar äl+10-12
    Pojke 9-12-17
Svar på tråden Nya BIM januari 2019