• Bfapril2016

    Pojknamn

    Behöver ha tips på pojknamn som passar med Vincent. Vi har haft RUL idag och fått veta att vi väntar en lillebror

    Namn som jag gillar hittills är Henry & Adrian

  • Svar på tråden Pojknamn
  • Carro1992

    Hejsan!

    Väntar också en pojke som troligen kommer få heta Charles. Annars gillar jag Frank,Frans,Leopold och Louie :)

  • Bfapril2016
    Marie19 skrev 2018-12-01 15:21:35 följande:

    Vilhelm heter vår son!


    Så fint! Vet dock inte om de blir konstigt för oss.. Vincent och Vilhelm.. låter lite lika?
  • Kellie13
    Bfapril2016 skrev 2018-11-30 17:04:10 följande:

    Behöver ha tips på pojknamn som passar med Vincent. Vi har haft RUL idag och fått veta att vi väntar en lillebror

    Namn som jag gillar hittills är Henry & Adrian


    Min son heter Milo och det tycker ja e fint!
  • Bfapril2016

    Tack så jättemycket för alla bra förslag!

    Just Liam, Leon, Milo, Louie och Elton känns lite för ?modernt? och innenamn för oss.. är ute efter lite mer klassiska namn men ska ändå funka utomlands.

  • Bfapril2016

    Det måste nödvändigtvis inte det om vi hittar ?rätt? namn som känns helt hundra och ändå inte passar med Vincent. Tex Vilhelm som någon föreslog. Tycker inte det låter så bra med Vincent men skulle kunna köra på det ändå kanske utifrån att namnet är väldigt fint :) dock vill jag forfarande ha ?inom samma kategori? dvs klassiskt namn.

    Skulle ha svårt att döpa lillebror till tex Gösta (gammalt svenskt) eller Jason (modernt men verkligen inte vår stil)


    Anonym (Lovis) skrev 2018-12-06 20:58:58 följande:

    Varför måste brödernas namn passa ihop?


    Anonym (Lovis) skrev 2018-12-06 20:58:58 följande:

    Varför måste brödernas namn passa ihop?


Svar på tråden Pojknamn