• Anonym (Dille­)
    Äldre 3 Dec 07:50
    33407 visningar
    68 svar
    68
    33407

    Vill kvinnor bli sprutade i ansiktet? Vill män spruta i ansiktet?

    Blir nyfiken på hur vanligt detta fanomenet.

    I min personliga sfär är sprut i ansiktet en ren porrprodukt- i mitt långa och innehållsrika sexuella liv har varken jag eller mina vänner utövat denna aktivitet. Förutom möjligtvis för att testa någon enstaka gång.

    Min misstanke är att vissa saker som används i porr enbart är till pga estetik men har väldigt lågt intresse som äkta sexaktivitet. Därför tror jag att personer som HAR mycket sex inte är så imponerande av denna aktivitet. Utveckla gärna i kommentarsfältet.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill kvinnor bli sprutade i ansiktet? Vill män spruta i ansiktet?
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 3 Dec 08:29
    #1

    Har inget emot det. Vill gärna se när han kommer och då är man ju där med ansiktet :P Sedan om det hamnar där eller någon annanstans spelar ingen roll.

  • Anonym (Dille­) Trådstartaren
    Äldre 3 Dec 08:39
    #2
    +1
    Anonym (Tjej) skrev 2018-12-03 08:29:04 följande:

    Har inget emot det. Vill gärna se när han kommer och då är man ju där med ansiktet :P Sedan om det hamnar där eller någon annanstans spelar ingen roll.


    Det går iof bra att se när någon kommer utan att få det i ansiktet om man inte är EXTREMT närsynt ;)
  • Anonym (Sexin­tresse­rad)
    Äldre 3 Dec 08:41
    #3

    Älskar sex och har ett rikt sexliv där jag gärna utforskar och prövar nytt med min partner! Men alltså detta med sprut är verkligen inte särskilt viktigt. Min man blir väldigt upphetsad av att tex säga att han ska spruta i min mun etc och jag har inget emot det men nä, det tillför inte nåt extra.

    Gissar att män blir upphetsade medan kvinnor blir mer upphetsade av annat.

  • Mongol­iet
    Äldre 3 Dec 08:47
    #4

    Helst & bäst är det ju att komma i någon. Då kan jag fokusera på att njuta mer & låta henne njuta mer ända tills des jag kommer. Sedan finns det alltid tjejer som vill ha det på sig någonstans. Då bjuder jag på det. Ger inte mig själv någon extra njutning mer än att tjejen då blir extra glad.

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 3 Dec 09:21
    #5
    Anonym (Dille) skrev 2018-12-03 08:39:30 följande:

    Det går iof bra att se när någon kommer utan att få det i ansiktet om man inte är EXTREMT närsynt ;)


    Jo men som sagt spelar det ingen roll. Man behöver inte sikta där eller undvika där.
  • Äldre 3 Dec 09:28
    #6

    Kan bli någon enstaka gång men kommer hellre i munnen eller i henne.

  • Anonym (Dille­) Trådstartaren
    Äldre 3 Dec 09:34
    #7
    Anonym (Tjej) skrev 2018-12-03 09:21:28 följande:

    Jo men som sagt spelar det ingen roll. Man behöver inte sikta där eller undvika där.


    Ja misstag/ slump kan ju alltid hända speciellt om det är tryck i satsen. Men jag var mer intresserad av när det är en avsiktlig handling eller uttryckligt vilja för just specifikt det.
  • Anonym (Dille­) Trådstartaren
    Äldre 3 Dec 09:38
    #8
    +1
    Mongoliet skrev 2018-12-03 08:47:15 följande:

    Helst & bäst är det ju att komma i någon. Då kan jag fokusera på att njuta mer & låta henne njuta mer ända tills des jag kommer. Sedan finns det alltid tjejer som vill ha det på sig någonstans. Då bjuder jag på det. Ger inte mig själv någon extra njutning mer än att tjejen då blir extra glad.


    Komma inne i något tror jag egentligen de flesta män tycker är skönast. Mmmm :)

    Men här tänker jag att det blir svårt att översätta till film, inte så visuellt när någon kommer inuti, så de flyttarut sprutet för filmens visuella medie.
  • Anonym (...)
    Äldre 3 Dec 12:48
    #9

    Sprutar gärna i munnen, men får man inte det så drar jag gärna ut i sista sekund vid avsugningar och sprutar i ansiktet istället.

    Men jag drar aldrig ur den ur fittan för att spruta i ansiktet, såsom de ofta gör i porr. Det känns bara väldigt fel att dra ut den när det är som skönast och runka ut det sista.

  • Äldre 3 Dec 13:01
    #10

    Ingen av mina partners har velat ha det i ansiktet och själv har jag aldrig blivit eggad av tanken att spruta någon i ansiktet. Således har jag alltid sprutat in min sperma djupt in i fittan, vilket också mina partners har velat. Det är ju också det skönaste. Men det är förstås individuellt och smaksak. Viktigast är ju att man njuter av sexet.

Svar på tråden Vill kvinnor bli sprutade i ansiktet? Vill män spruta i ansiktet?