• Anonym (Hur?)
    Äldre 5 Dec 19:43
    470 visningar
    57 svar
    +4
    57
    470

    Hur tänker killar?

    Min kille älskar sex. Jag är mer nja inför det, ofta så känns det inte så mycket. Vi kör oftast en ställning, en ställning där jag känner att det är skönt att ha sex i. Han vill dock hålla på och testa massa andra ställningar, men jag känner inget om inte klitoris stimuleras, så jag ligger bara och väntar på att han ska bli klar. Vet inte killar vid det här laget att tjejer inte har en klitoris i slidan? Jag onanerar hellre än har sånt här sex liksom...

  • Svar på tråden Hur tänker killar?
  • Mongol­iet
    Äldre 5 Dec 19:45
    #1

    Varför bor du inte ensam eller med en kompis istället.

  • Anonym (Hur?) Trådstartaren
    Äldre 5 Dec 19:47
    #2
    +1
    Mongoliet skrev 2018-12-05 19:45:48 följande:

    Varför bor du inte ensam eller med en kompis istället.


    Va?
  • Anonym (Långs­ammare­)
    Äldre 5 Dec 19:49
    #3

    Be honom dra ner på tempot ordentligt så kommer du kanske bli mer stimulerad av hans ollon.

  • Anonym (Hur?) Trådstartaren
    Äldre 5 Dec 19:51
    #4
    Anonym (Långsammare) skrev 2018-12-05 19:49:12 följande:

    Be honom dra ner på tempot ordentligt så kommer du kanske bli mer stimulerad av hans ollon.


    Det gör ingen skillnad tyvärr. Jag skäms men jag har börjat fejkstöna...hur fasiken kommer man ur det?
  • Anonym (Hur?) Trådstartaren
    Äldre 5 Dec 19:55
    #5

    Kanske finns massa tjejer som tycker om in och ut och får orgasm av det? Vet inte annats vart killar får för sig att det ska vara skönt för en tjej att en kuk åker in och ut?

  • Anonym (Lollo­)
    Äldre 5 Dec 19:57
    #6

    var ska killar lära sig om klitoris? Av vem? Och när?
    Enda man som kille lära sig är hålet. Därför att det är jätteskönt för en själv.
    puss

  • Anonym (Långs­ammare­)
    Äldre 5 Dec 19:59
    #7
    Anonym (Hur?) skrev 2018-12-05 19:51:45 följande:

    Det gör ingen skillnad tyvärr. Jag skäms men jag har börjat fejkstöna...hur fasiken kommer man ur det?


    Prata med honom, fejkstön får honom att tro det han gör är också skönt för dig. Prata er fram under sexet, pröva olika ställningar. Om du rider honom stimuleras också din klitoris exempelvis. Då får du bestämma.
  • Anonym (Hur?) Trådstartaren
    Äldre 5 Dec 20:01
    #8
    Anonym (Långsammare) skrev 2018-12-05 19:59:53 följande:

    Prata med honom, fejkstön får honom att tro det han gör är också skönt för dig. Prata er fram under sexet, pröva olika ställningar. Om du rider honom stimuleras också din klitoris exempelvis. Då får du bestämma.


    Jo men han vill inte bara köra ridställningen utan köra msssa annat och då känns det inget för mig och blir ovärt att ha sex. Tappar lusten när det inte är skönt för mig...
  • Äldre 5 Dec 20:02
    #9

    1. Visa honom var klitoris sitter

    2. Många av oss i unga år tror att klitoris och g-punkten är en myt. Vi behöver utbildning

  • Anonym (Hur?) Trådstartaren
    Äldre 5 Dec 20:02
    #10
    +2
    Anonym (Lollo) skrev 2018-12-05 19:57:13 följande:

    var ska killar lära sig om klitoris? Av vem? Och när?

    Enda man som kille lära sig är hålet. Därför att det är jätteskönt för en själv.

    puss


    Förstår att kvinnor tappat lusten till att ha sex när det är såhär det ser ut...och så undrar männen varför deras fru aldrig villl ha sex...
Svar på tråden Hur tänker killar?