• Anonym (Äckli­g)
    Äldre 6 Dec 16:17
    2088 visningar
    95 svar
    -2
    95
    2088

    Äcklig åldersskillnad?

    Jag har en vännina som är 39 år och som har legat med en kille som är 22 år.

    I mina ögon är det äckligt.

    Hon har en dotter och träffat sin nuvarande kille genom Tinder.

    Vad anser ni?

  • Svar på tråden Äcklig åldersskillnad?
  • Anonym (.)
    Äldre 6 Dec 20:38
    #11
    Anonym (Hmm) skrev 2018-12-06 19:20:54 följande:

    Jag har inga problem med konstiga åldersskillnader och jag skulle absolut kunna småflirta med någon i den åldern, men jag vill att de jag ligger med ska vara lite vuxnare än så. Det var ju inte länge sen personen gick ur skolan liksom...


    Det beror ju lite på perspektivet det där med skolpojkar vs vuxna. Jo, jag tycker också det är ungt, men min man, som är född i en annan kultur (OCH äldre än jag), var gift med sin första fru, hade två barn och försörjde familjen i den åldern. Om du däremot tänkte på att de inte skaffat sig så mycket erfarenhet än...
  • Anonym (Ömses­idigt)
    Äldre 6 Dec 20:52
    #12
    Anonym (Äcklig) skrev 2018-12-06 16:17:31 följande:

    Jag har en vännina som är 39 år och som har legat med en kille som är 22 år.

    I mina ögon är det äckligt.

    Hon har en dotter och träffat sin nuvarande kille genom Tinder.

    Vad anser ni?


    Det är väl ömsesidigt  killen är ju trots allt över 18 även singelkvinnor måste ju ha ett sexliv var glad istället 
  • Anonym (Ömses­idigt)
    Äldre 6 Dec 20:53
    #13
    Anonym (Också 39) skrev 2018-12-06 19:15:06 följande:

    Jag är lika gammal som din väninna och har legat med en lika ung kille som hon. (Han raggade upp mig ute och inte tvärtom.) Fattar inte varför det skulle vara så äckligt?


    Var det en trevlig upplevelse 
  • Äldre 6 Dec 20:53
    #14

    Jaha.....

  • Anonym (Också 39)
    Äldre 6 Dec 21:08
    #15
    Anonym (Ömsesidigt) skrev 2018-12-06 20:53:32 följande:

    Var det en trevlig upplevelse 


    Javisst! Han var snygg och trevlig. Fick dock reda på att han bar otrogen mot sin flickvän (nån halvkänd bloggare), så då var det intressant längre när han hörde av sig igen. Det är emot mina principer att vara älskarinna till nån, och jag ogillar dessutom otrohet.
  • Anonym (Ömses­idigt)
    Äldre 6 Dec 21:15
    #16
    Anonym (Också 39) skrev 2018-12-06 21:08:31 följande:
    Javisst! Han var snygg och trevlig. Fick dock reda på att han bar otrogen mot sin flickvän (nån halvkänd bloggare), så då var det intressant längre när han hörde av sig igen. Det är emot mina principer att vara älskarinna till nån, och jag ogillar dessutom otrohet.
    Tråkigt det kunde ju du dock inte veta vilka sunda principer du har.
    Kommer du att fortsätta träffa yngre 
  • Anonym (Också 39)
    Äldre 7 Dec 02:39
    #17
    Anonym (Ömsesidigt) skrev 2018-12-06 21:15:14 följande:

    Tråkigt det kunde ju du dock inte veta vilka sunda principer du har.

    Kommer du att fortsätta träffa yngre 


    Träffa och träffa. Jag är numera gift med en tio år yngre man. Har hunnit bli 43 nu dock.
  • Anonym (41åri­ng)
    Äldre 7 Dec 03:24
    #18
    Anonym (Äcklig) skrev 2018-12-06 16:17:31 följande:

    Jag har en vännina som är 39 år och som har legat med en kille som är 22 år.

    I mina ögon är det äckligt.

    Hon har en dotter och träffat sin nuvarande kille genom Tinder.

    Vad anser ni?


    Låter som någon är avundsjuk......
    Varför inte vara glad för din vän som tydligen fortfarande är attraktiv nog att få till det med en yngre kar.

    Men det är inget du behöver känna dig ensam om, kvinnor har svårt att hantera allt som får de att känna sig gamla.

    Fruarna till mina vänner vilka är i 40 års åldern, brukar bitcha en hel del då jag tar med mig min flickvän som är 26 på olika aktiviteter.
  • Anonym (ano)
    Äldre 7 Dec 04:55
    #19
    -1
    Anonym (Äcklig) skrev 2018-12-06 16:17:31 följande:



    Jag har en väninna som är 39 år och som har legat med en kille som är 22 år.


    I mina ögon är det äckligt.


    Hon har en dotter och träffat sin nuvarande kille genom Tinder.


    Vad anser ni?


    Du tycker det är äckligt därför att du är svartsjuk.
    Det är vad jag anser.
  • Anonym (H)
    Äldre 7 Dec 07:01
    #20

    Min man fick barn i ungefär den åldern med en kvinna som var mellan närmare 40. Okej att ha sex (även om inte jag förstår vad man ser i så unga när man är 35+, jag är 30 nu och jag tycker killar i den åldern ser ut som småpojkar. Men när man skaffar barn ihop. Killar är ju långsammare i mognaden också så det lär ju ha varit dom att skaffa barn med en tonåring mer eller mindre. Behöver jag säga att det tog slut p g a åldersskillnaden

Svar på tråden Äcklig åldersskillnad?