• Snowflingan

    Bf September 2019

    Jag har letat ett tag efter en tråd om bf i september och inte hittat någon så tänker jag att jag skapar en!

    Här kan vi samlas, välkomna!

    Lite om mig: 24åring som bor med min sambo i Stockholm, väntar första barnet efter ha försökt i 25 månader och ett missfall. Plussade rejält tidigt redan äl+7 på kvällen och har bf 2 september :D

  • Svar på tråden Bf September 2019
  • September89

    Idag mår jag alldeles oerhört illa! Har inte kunnat få i mig någon frukost och vill knappt resa mig ur sängen. Samtidigt som jag har svårt att tänka mig att stoppa i mig något så känns det som om illamåendet ändå på något vis bottnar i hunger. Usch!

  • Skruttan855

    Mindre bra avslut på 2018 när jag en timme innan midnatt började blöda :?( Antar att det är kört och får hoppas på en oktober-bebis istället....Lycka till ni andra <3

  • Sofia20170520
    Skruttan855 skrev 2019-01-01 12:09:15 följande:

    Mindre bra avslut på 2018 när jag en timme innan midnatt började blöda :?( Antar att det är kört och får hoppas på en oktober-bebis istället....Lycka till ni andra <3


    Har blödningen fortsatt? Det finns ju en chans att det är en naturlig blödning och inget missfall. Håller tummarna för dig, och annars en styrkekram <3
  • Sofia20170520

    Då jag fick missfall förra gången utan mens emellan så har jag ju ingen koll på beräknad BF. Om man ska gå från första blödningsdagen så är jag i vecka 6 (5+2). Har ju väldig noja över missfall denna gång och är konstant orolig då jag har väldigt molande värk i magen till och från.

    Den första bilden är från idag, den andra bilden är från i fredags, är det starkare idag eller ser jag i syne för att jag vill så mycket.

  • Sofia20170520
    Sofia20170520 skrev 2019-01-01 13:14:53 följande:

    Då jag fick missfall förra gången utan mens emellan så har jag ju ingen koll på beräknad BF. Om man ska gå från första blödningsdagen så är jag i vecka 6 (5+2). Har ju väldig noja över missfall denna gång och är konstant orolig då jag har väldigt molande värk i magen till och från.

    Den första bilden är från idag, den andra bilden är från i fredags, är det starkare idag eller ser jag i syne för att jag vill så mycket.


    Sofia20170520 skrev 2019-01-01 13:14:53 följande:

    Då jag fick missfall förra gången utan mens emellan så har jag ju ingen koll på beräknad BF. Om man ska gå från första blödningsdagen så är jag i vecka 6 (5+2). Har ju väldig noja över missfall denna gång och är konstant orolig då jag har väldigt molande värk i magen till och från.

    Den första bilden är från idag, den andra bilden är från i fredags, är det starkare idag eller ser jag i syne för att jag vill så mycket.


    Bilden i förra inlägget är från i fredags. Denna är från idag - samma tid.

  • Skruttan855
    Sofia20170520 skrev 2019-01-01 13:08:59 följande:

    Har blödningen fortsatt? Det finns ju en chans att det är en naturlig blödning och inget missfall. Håller tummarna för dig, och annars en styrkekram <3


    Tack <3 Den fortsätter idag, ungefär som en mens, inte lika riklig dock. Ställer in mig på att det är kört och tar ett test om några dagar för att vara säker....Har aldrig fått missfall tidigare och har aldrig blött under tidigare graviditeter. Hade bim i fredags så man kan ju hoppas att kroppen är förvirrad.
  • Skruttan855
    Sofia20170520 skrev 2019-01-01 13:16:08 följande:

    Bilden i förra inlägget är från i fredags. Denna är från idag - samma tid.


    Jag vill gärna säga att det ser starkare ut idag men testet från i fredags är lite tydligare. Är det vid samma tidpunkt du testar?
  • Sofia20170520
    Skruttan855 skrev 2019-01-01 13:33:29 följande:

    Tack <3 Den fortsätter idag, ungefär som en mens, inte lika riklig dock. Ställer in mig på att det är kört och tar ett test om några dagar för att vara säker....Har aldrig fått missfall tidigare och har aldrig blött under tidigare graviditeter. Hade bim i fredags så man kan ju hoppas att kroppen är förvirrad.


    Håller tummarna <3
Svar på tråden Bf September 2019