• Äldre 25 Dec 22:08
    30374 visningar
    3333 svar
    3333
    30374

    Bf September 2019

    Jag har letat ett tag efter en tråd om bf i september och inte hittat någon så tänker jag att jag skapar en!

    Här kan vi samlas, välkomna!

    Lite om mig: 24åring som bor med min sambo i Stockholm, väntar första barnet efter ha försökt i 25 månader och ett missfall. Plussade rejält tidigt redan äl+7 på kvällen och har bf 2 september :D

  • Svar på tråden Bf September 2019
  • Äldre 6 Jan 13:57

    Plussade på annandagen. Bf 7/9. Jag är 37 år, har två barn sedan tidigare som är 7 och 9 år. Jag har inte så lätt för att bli gravid pga att jag sällan ägglossar spontant men med lite medicinsk hjälp har jag nu för tredje gången lyckats bli gravid. Jag mår alldeles utmärkt men å andra sidan började jag inte må illa förrän i v7 vid de två andra graviditeterna. Jag vill inte vara med i någon FB.grupp på grund av sekretess. Vissa saker vill man inte ska komma ut och det spelar ingen roll hur hemlig fb-grupper än är så läcker de som såll. Jag vill gärna vara med i gemenskapen här på Familjeliv där jag kan dela både smått, stort och kanske det som kan vara lite känsligt.

  • Anonym­hb
    Äldre 6 Jan 15:20

    Hej alla , jag hoppar in här :D

    Jag plussade på bim-5 och starkare idag på bim-3 :D vet inte när jag hade äl.

    Jag är 26 och min fästman är 28 , vi har en dotter på 4år. Vi har försökt att få ett syskon i över 1 år och har fått 4 missfall. Vi är mitt i en utredning. Vi är överlyckliga och livrädda.

  • Äldre 6 Jan 15:27
    Spader10 skrev 2019-01-06 13:57:18 följande:

    Plussade på annandagen. Bf 7/9. Jag är 37 år, har två barn sedan tidigare som är 7 och 9 år. Jag har inte så lätt för att bli gravid pga att jag sällan ägglossar spontant men med lite medicinsk hjälp har jag nu för tredje gången lyckats bli gravid. Jag mår alldeles utmärkt men å andra sidan började jag inte må illa förrän i v7 vid de två andra graviditeterna. Jag vill inte vara med i någon FB.grupp på grund av sekretess. Vissa saker vill man inte ska komma ut och det spelar ingen roll hur hemlig fb-grupper än är så läcker de som såll. Jag vill gärna vara med i gemenskapen här på Familjeliv där jag kan dela både smått, stort och kanske det som kan vara lite känsligt.


    Grattis och kul att du vill stanna här :)
  • Äldre 6 Jan 15:28
    Anonymhb skrev 2019-01-06 15:20:51 följande:

    Hej alla , jag hoppar in här :D

    Jag plussade på bim-5 och starkare idag på bim-3 :D vet inte när jag hade äl.

    Jag är 26 och min fästman är 28 , vi har en dotter på 4år. Vi har försökt att få ett syskon i över 1 år och har fått 4 missfall. Vi är mitt i en utredning. Vi är överlyckliga och livrädda.


    Grattis och va roligt :) jag håller tummar och tår :)
  • Anonym­hb
    Äldre 6 Jan 16:14
    emeliera skrev 2019-01-06 15:28:09 följande:

    Grattis och va roligt :) jag håller tummar och tår :)


    Tack så himla mycket :D
  • Äldre 6 Jan 17:38

    Någon som har några tips på avledningsmanöver man kan använda på jobbet imorgon? Har läkartid på tisdag och VET att de kommer fråga varför osv ????????

  • Äldre 6 Jan 17:47
    Lita89 skrev 2019-01-06 17:38:13 följande:

    Någon som har några tips på avledningsmanöver man kan använda på jobbet imorgon? Har läkartid på tisdag och VET att de kommer fråga varför osv ????????


    Säg att du ska till tandläkaren eller ta cellprov kanske?
    Mf sep-18, mf nov-18, BF 5/9-19
  • Äldre 6 Jan 20:56
    +1
    Hakunamatataa skrev 2019-01-06 17:47:05 följande:

    Säg att du ska till tandläkaren eller ta cellprov kanske?


    Cellprov var en bra idé! Tack :):)
  • Anonym­hb
    Äldre 6 Jan 21:16

    Jag försökte starta en BF grupp på FB men va tvungen att välja en vän . Då vi ej vill gå ut med något med tanke på hur tidigt det är så undrar jag om det finns någon här som kan tänka sig starta en FB grupp ?:D

    Eller bli vän med mig så att jag kan starta en haha;)

  • Äldre 6 Jan 21:21

    Någon utav er som märk någon skillnad redan nu på era bröst? Jag har ganska stora bröst och för utom ömheten så har dom redan nu börjat bli större :O

Svar på tråden Bf September 2019