• Äldre 2 Jan 17:49
    1271 visningar
    196 svar
    196
    1271

    Bim 28 Jan-3 feb

    Hej allihopa

    Tänkte jag startar en tråd för oss som har bim mellan 28 Jan - 3 feb.

    Jag fick min mens idag så bim för mig blir 30 Jan

  • Svar på tråden Bim 28 Jan-3 feb
  • Äldre 6 Jan 07:05
    #1

    Fick min mens idag, fast jag inte riktigt blir klok på den. Jag har ingen mensvärk och blöder nästan ingenting. Jaja det var en parantes :p

    Bim är iaf 3 feb för mig.

  • Äldre 6 Jan 10:49
    #2

    Har också bim i början på feb , har också mens nu men väldigt lite , läste de kunde bero på svag ägglossning eller ingen ägglossning alls därför blöder man mindre. Usch vad det tar på en att inte få ett plus

  • Äldre 6 Jan 18:44
    #3

    Har också ny bim 30/1 efter att den där jäkla mensen kom 1/1. Nu har jag beställt ägglossningstester, ökat dosen rosenrot, tar omega 3, vitamin D, spirulina och maca-pulver för att boosta fertiliteten. Allt för en bebis liksom, haha! Tidigare har vi bara sagt händer det så händer det men inget har ännu hänt så nu drar vi fram med det tunga artilleriet. :D

  • Äldre 6 Jan 18:45
    #4

    Hade också mysko mens denna månad!

  • Äldre 6 Jan 18:45
    #5

    Hade också mysko mens denna månad!

  • Äldre 6 Jan 21:21
    #6

    Tänkte köpa hem ÄL tester den här månaden. Använder ni det också?

  • Äldre 7 Jan 09:24
    #7
    Villjusågärna skrev 2019-01-06 21:21:36 följande:

    Tänkte köpa hem ÄL tester den här månaden. Använder ni det också?


    Ja, jag har kört det i omgångar. Nu har jag rätt stor koll på ägglossningstecken i övrigt också men det är så skönt att få det lite mer bekräftat att det antagligen är på gång.

    Är det någon som käkar rosenrot eller nån annan vitamin?
  • Äldre 7 Jan 09:25
    #8
    Ereya skrev 2019-01-06 18:45:43 följande:

    Hade också mysko mens denna månad!


    Kanske var nån slags "januari-snål-mens" ;)
  • Äldre 7 Jan 21:43
    #9
    Villjusågärna skrev 2019-01-06 21:21:36 följande:

    Tänkte köpa hem ÄL tester den här månaden. Använder ni det också?


    Jag har just köpt 21 st haha. Ska testa för första gången nu så om jag slopar de 9 månader vi kört på "händer det då händer det"-metoden så är detta första månaden av riktiga försök.
    liranlaran skrev 2019-01-07 09:25:51 följande:

    Kanske var nån slags "januari-snål-mens" ;)


    Eller hur haha. Kanske för att vi var så många som fick mens så det räckte inte till för oss alla... Hahaha.
  • Äldre 7 Jan 21:57
    #10
    Ereya skrev 2019-01-07 21:43:27 följande:

    Jag har just köpt 21 st haha. Ska testa för första gången nu så om jag slopar de 9 månader vi kört på "händer det då händer det"-metoden så är detta första månaden av riktiga försök.Eller hur haha. Kanske för att vi var så många som fick mens så det räckte inte till för oss alla... Hahaha.


    Haha, oj! Vilka?

    Ja jag har blivit lätt med den metoden förut och trodde (så korkad) att det skulle gå lika lätt och smidigt nu. Så nu är jag beredd att testa nästan allt. Hur kom du fram till just 21? :)
Svar på tråden Bim 28 Jan-3 feb