• Anonym (Sexkö­p i tidiga­re liv)
    Äldre 8 Jan 20:00
    3491 visningar
    68 svar
    68
    3491

    Killen har köpt sex. Vad gör du?

    Din kille/man sedan tio år tillbaka har köpt sex innan ni inledde ert förhållande.

    Av  en slump fick du reda på uppgiften på en fest när en kille pratade mer än vad han kanske borde ha gjort.

    Din man köpte 5-6 gånger och utomlands innan ni träffade?

    Tid mellan första och sista sexköp är okänd.

    Hur gör du?

  • Svar på tråden Killen har köpt sex. Vad gör du?
  • Anonym (Blää)
    Äldre 8 Jan 20:06
    #1

    Brukar säga att sånt som hänt innan men blev ett par inte spelar roll men just sexköp äcklar mig så grymt så skulle förmodligen kräkas om han tog på mig efter jag fått veta. Skulle vara grymt äcklad. Jag vet inte vad jag skulle göra eftersom det skulle vart innan vår tid tillsammans. Försöka komma över äckelkänsla, det är ju fortfarande samma person man blev förälskad i. Men han skulle förmodligen  få skrubba kuken med stålull och typ klorin om han skulle vilja stoppa in den i mig igen.

  • Äldre 8 Jan 20:08
    #2

    Avslutar. Mannen var uppenbarligen inte den person jag trodde att han var. 


    Eftersom jag inte vill ha barn (och därmed inte skulle ha några i det hypotetiska förhållandet) skulle jag inte behöva ta ställning till någonting sådant. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Äldre 8 Jan 20:10
    #3

    För mig vore det i princip likvärdigt med att jag skulle få reda på att han våldtagit fem-sex kvinnor eller män. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Äldre 8 Jan 20:10
    #4

    För mig vore det i princip likvärdigt med att jag skulle få reda på att han våldtagit fem-sex kvinnor eller män. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (U)
    Äldre 8 Jan 20:13
    #5

    Skiljer mig. Jag skulle inte ? ha en kille ? i 10 år.

  • Anonym (Class­ic)
    Äldre 9 Jan 12:57
    #6

    Tyvärr så är detta såååå vanligt. Min man har rest till Thailand flera ggr med sina killkompisar i unga dagar.

    De har pippat på thaiare för fulla muggar. Köpt blowjob och supit vidare när de lättat på trycket.

    Typ majoriteten gör det. När de far med killgäng. Vet en kille som hade dragit hem tidigare. Och när kompisarna kom hem så stod deras polare där och tjafsade med en shemale. (kille med bröst). Han hade blivit lurad att de var en tjej men sen väl i sängen när han hittade kuken så vände han avra på steken och pippade på killen i stjärten. De stod och bråkade om priset och thaiaren stod och skrek "you fucked me in The ass. I want more money!" och lakanet var fullt med smink från där han glidit runt.

    Jaaaa ni. Kompisarna lovade att inte berätta till någon. Weell. Here I am. Telling you.

    Sen är Prag också populärt ställe att pippa på horor. Hiv finns där massor och tjejerna är chockade för de kommer svenskar, norrmän, danskar och engelsmän som ber om att få ligga utan kondom ändå. Trots att tjejerna berättar att de har HIV. Men de ger en extra kick till karlarna sjuka sexhunger.

    Så. Jag skulle inte kunna bry mig. Så länge han inte gör de nu. För typ... Hur många som helst gör det.

    Bara din kille gått på bangla road i Thailand så finns de barer där du bara sätter dig till bords och de sitter tjejer/killar färdigt där under och lyfter på duken. Öpnnar gylfen och suger av.. Du betalar bara lite mer för din öl på baren där eftersom du nyttjar deras "tjänster" helt enkelt.

    Jag är bara brutalt ärlig. Detta är allt sant. Och kryllar av svenskar som gjort detta.

    Däremot hade de ju inte varit så kul om de var köpt sex från nån lokal hora /prostituerad.

    Mitt ex sa att de helt klart är med på en bucketlist. Ligga med en strippa och en hora. Det hör till. Han stod för det. Tillsammans med sina tio killkompisar som skrattade och instämde.

    Så.. Man kan hata det. Men man kan tyvärr inte ändra på det. Dataporren har förstört alla män.

  • Anonym (?)
    Äldre 9 Jan 13:15
    #7
    Anonym (Classic) skrev 2019-01-09 12:57:26 följande:

    Tyvärr så är detta såååå vanligt. Min man har rest till Thailand flera ggr med sina killkompisar i unga dagar.

    De har pippat på thaiare för fulla muggar. Köpt blowjob och supit vidare när de lättat på trycket.

    Typ majoriteten gör det. När de far med killgäng. Vet en kille som hade dragit hem tidigare. Och när kompisarna kom hem så stod deras polare där och tjafsade med en shemale. (kille med bröst). Han hade blivit lurad att de var en tjej men sen väl i sängen när han hittade kuken så vände han avra på steken och pippade på killen i stjärten. De stod och bråkade om priset och thaiaren stod och skrek "you fucked me in The ass. I want more money!" och lakanet var fullt med smink från där han glidit runt.

    Jaaaa ni. Kompisarna lovade att inte berätta till någon. Weell. Here I am. Telling you.

    Sen är Prag också populärt ställe att pippa på horor. Hiv finns där massor och tjejerna är chockade för de kommer svenskar, norrmän, danskar och engelsmän som ber om att få ligga utan kondom ändå. Trots att tjejerna berättar att de har HIV. Men de ger en extra kick till karlarna sjuka sexhunger.

    Så. Jag skulle inte kunna bry mig. Så länge han inte gör de nu. För typ... Hur många som helst gör det.

    Bara din kille gått på bangla road i Thailand så finns de barer där du bara sätter dig till bords och de sitter tjejer/killar färdigt där under och lyfter på duken. Öpnnar gylfen och suger av.. Du betalar bara lite mer för din öl på baren där eftersom du nyttjar deras "tjänster" helt enkelt.

    Jag är bara brutalt ärlig. Detta är allt sant. Och kryllar av svenskar som gjort detta.

    Däremot hade de ju inte varit så kul om de var köpt sex från nån lokal hora /prostituerad.

    Mitt ex sa att de helt klart är med på en bucketlist. Ligga med en strippa och en hora. Det hör till. Han stod för det. Tillsammans med sina tio killkompisar som skrattade och instämde.

    Så.. Man kan hata det. Men man kan tyvärr inte ändra på det. Dataporren har förstört alla män.


    Förstår inte, hade det varit värre för dig om han köpt en prostituerad i Sverige? När du säger ?lokal hora??

    Sen tror jag att det där är beroende på umgängeskrets, i de jag vistas i har jag mkt svårt att tro att ?alla? killar gör det. Mycket... 99% av dem betecknar sig som feminister. Jag vill ändå tro att det gör lite skillnad. Men jag kanske är naiv? Även fast jag inte tror det.
  • Anonym (Sexkö­p i tidiga­re liv) Trådstartaren
    Äldre 9 Jan 14:39
    #8
    DeathByPickles skrev 2019-01-08 20:10:46 följande:

    För mig vore det i princip likvärdigt med att jag skulle få reda på att han våldtagit fem-sex kvinnor eller män. 


    Tycker du det är samma sak?
    Utveckla gärna ett resonemang kring det.
  • Anonym (Snutt­an)
    Äldre 9 Jan 14:50
    #9
    +2
    Anonym (Sexköp i tidigare liv) skrev 2019-01-08 20:00:20 följande:

    Din kille/man sedan tio år tillbaka har köpt sex innan ni inledde ert förhållande.

    Av  en slump fick du reda på uppgiften på en fest när en kille pratade mer än vad han kanske borde ha gjort.

    Din man köpte 5-6 gånger och utomlands innan ni träffade?

    Tid mellan första och sista sexköp är okänd.

    Hur gör du?


    Finns bara en sak att göra, börja ta betalt. 
    Är han beredd att betala för det så varför inte, win-win kallar jag det. 
  • Äldre 9 Jan 15:02
    #10
    +2

    Många gånger är exakt samma sak när det handlar om offer för trafficking. Men även när så inte är fallet är det i princip likvärdigt från ett moraliskt perspektiv. 


    Prostituerade människor är i majoritet offer för traffiking, missbruk, psykisk ohälsa eller andra olyckliga omständigheter. Att utnyttja dem är övergrepp, åtminstone enligt min moraliska kompass. 
    Begriper inte hur en person är funtad som väljer att ha sex med en människa som med allra största sannolikhet verkligen inte vill ha sex med just dem.  
    Jag skulle inte vilja ta i en sexköpare med tång, det kvittar hur länge sedan det var eller att det förekom i ett land där det var lagligt.   


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
Svar på tråden Killen har köpt sex. Vad gör du?