• Anonym (Desperat)

    Penetration känns inte

    Jag känner inget i slidan när jag har sex. Och då menar jag verkligen INGET. Kan vara helt oberörd av situationen och ibland kan jag inte ens avgöra om han är i mig eller ej. Använder kondomer med struktur men det känns inget ändå. Känner någon igen sig?

    Så till mina frågor...

    Vilken kondom har ni tyckt gett er mest känsla?

    Vilken ställning känner ni mest i?

    Finns glidmedel för ökad känsel? Hittar bara massageoljor för yttre bruk som ökar känsel.

    Kan problemet vara psykiskt?

    Tips på vad man kan göra för att öka känseln?

    Värt att tillägga är att min partner är min första, så det har alltig varit såhär. Jag har bra muskulatur så tror inte knipövningar skulle förbättra så mycket, och han har normalstor penis.

  • Svar på tråden Penetration känns inte
  • Anonym (Vido)

    Jag skulle nog kolla upp det med en läkare om han inte e minimal så borde du iaf känna nåt.

  • Anonym (Kniiiip)

    Är du slapp? Köp knipkulor och träna böckenmuskelaturen. Ha annan sex än penetration med penis, så du oxå njuter. Vi använder en vibrator på klittan medans vi knullar eller endast.

  • Sgtwolf

    Lust och åtrå är A och O. 


    Är killen svagt utrustad så varför inte bajsnödig alt någon leksak i rumpan. Det fyller ut och gör känslan lite mer intensiv.


    Sen är det få kvinnor som kommer på bara "in och ut" sex. Det är aldrig fel att hjälpa till själv! 


    Men grunden till bra sex är att först vara kåt själv. Sen handlar det om att känna sin egen kropp. Typ "vad krävs för att jag ska komma". Sen att själv berätta vad som krävs/alt aktivt medverka för att komma. Räcker det inte med en karl som juckar ovanpå, Gör själv det som krävs  för att komma.....

  • Anonym (Klitoris)

    Se till att din klitoris stimuleras innan och under hela samlaget. Det brukar påverka känseln/njutningen.

  • Anonym (Klitoris2)

    Tänkte skriva exakt som förra inlägget. Jag känner inte nåt heller om inte klitoris är stimulerat innan eller om jag är rejält upphetsad. Om jag inte fått stimulans av klitoris måste jag ta på mig själv under samlaget. Först då blir det skönt och då jäkligt skönt! :)

Svar på tråden Penetration känns inte