• Äldre 11 Jan 22:58
    1167 visningar
    7 svar
    7
    1167

    Tipsa mig, kokosvatten förlossningen

    Vilket märke på kokosvatten är godast? Tänkte ta med kokosvatten till förlossningen, har hört att det ska va bra. Nån som provat? glöm inte skriva VAR jag köper just det kokosvattnet som du tipsar om. TACK!

  • Svar på tråden Tipsa mig, kokosvatten förlossningen
  • Äldre 11 Jan 23:19
    #1

    Bra till vad?

  • Äldre 12 Jan 10:38
    #2
    Alvina skrev 2019-01-11 23:19:28 följande:

    Bra till vad?


    Jag har läst att kokosvatten är återfuktande och innehåller mycket energi. Och på en förlossning har jag förstått att man ska dricka rätt mycket då man gör av med vätska, och självklart mycket energi
  • Äldre 12 Jan 11:10
    #3
    Fredling skrev 2019-01-12 10:38:07 följande:

    Jag har läst att kokosvatten är återfuktande och innehåller mycket energi. Och på en förlossning har jag förstått att man ska dricka rätt mycket då man gör av med vätska, och självklart mycket energi


    Om jag var dig skulle jag testa olika kokosvatten innan. Jag tycker kokosvatten är skitäckligt så om du aldrig testat själv innan så kanske det är en bra ide. Annars går det ju lika bra med saft eller liknande.
  • Äldre 12 Jan 11:16
    #4
    Fredling skrev 2019-01-11 22:58:44 följande:

    Vilket märke på kokosvatten är godast? Tänkte ta med kokosvatten till förlossningen, har hört att det ska va bra. Nån som provat? glöm inte skriva VAR jag köper just det kokosvattnet som du tipsar om. TACK!


    Har du druckit det innan? Kokosvatten har en väldigt speciell smak och liknar (enligt mig) kloakvatten i utseendet... Jag hade definitivt inte velat ha det på min förlossning. Och om du har smakat det så är det väl bara att ta märket du gillade.
  • Äldre 12 Jan 20:25
    #5

    Provade kokosvatten idag och fy tusan!!! Hahaha. Får se om jag får ner något kokosvatten på förlossningen, ska nog ha med mig saft också!

  • Äldre 12 Jan 20:59
    #6

    Jag drack inte kokosvatten under förlossningen, men- jag åt kokosolja????

  • Äldre 13 Jan 15:17
    #7
    MrsJenka skrev 2019-01-12 20:59:30 följande:

    Jag drack inte kokosvatten under förlossningen, men- jag åt kokosolja????


    Jaha, hur då typ en tsk? Det kan ju vara nått!
Svar på tråden Tipsa mig, kokosvatten förlossningen