• Äldre 12 Jan 18:25
    756 visningar
    7 svar
    7
    756

    Är lesbiska tjejer bättre än heterosexuella killar på att slicka tjejer?

    Är det så att lesbiska tjejer är bättre på att slicka tjejer än heterosexuella killar, eller kan det variera?

  • Svar på tråden Är lesbiska tjejer bättre än heterosexuella killar på att slicka tjejer?
  • Anonym (.)
    Äldre 12 Jan 18:27
    #1

    Känns väl rimligt att det finns individer som är bättre eller sämre på att slicka bland bägge könen?

    Ja... färdigheter kan variera mellan individer

  • Äldre 12 Jan 19:17
    #2

    Den som är lyhörd och genuint intresserad av att få sin partner att njuta är bäst, oavsett kön eller form av sex

  • älskam­igmuch­o
    Äldre 12 Jan 19:35
    #3

    Jag har alltid fått bäst oralsex av lesbiska tjejer utan tvekan. Tror det är både att de vet utifrån sig själva vad som är skönt o att de övat en del. Om jag vill bli slickad så kommer jag ragga upp en flata trust me!

  • Äldre 12 Jan 19:48
    #4

    Det går så klart inte att svara på sådär generellt, men min personliga erfarenhet är att det definitivt är så! Har haft bra killar också, och en som bara älskade att slicka och så klart var duktig, men tjejerna jag varit med har varit i en helt annan liga.

  • Äldre 13 Jan 07:48
    #5
    Aliona skrev 2019-01-12 19:48:15 följande:

    Det går så klart inte att svara på sådär generellt, men min personliga erfarenhet är att det definitivt är så! Har haft bra killar också, och en som bara älskade att slicka och så klart var duktig, men tjejerna jag varit med har varit i en helt annan liga.


    Kan du beskriva mer i detalj vad som skiljer. Jag skulle gärna lära mig att slicka som en kvinna.
  • Äldre 13 Jan 09:39
    #6
    Gazi skrev 2019-01-12 18:25:52 följande:

    Är det så att lesbiska tjejer är bättre på att slicka tjejer än heterosexuella killar, eller kan det variera?


    Det är nog väldigt individuellt, men logiskt sett borde flator vara bättre på det, ja. Tjejer ver ju vad som är bäst för tjejer.
  • Anonym (Har inte hänt mig)
    Äldre 13 Jan 11:01
    #7

    Nej lesbiska tjejer är inte bättre på att slicka, finns naturligtvis undantag som bekräftar regeln. Men enligt mig har killar varit mer hungriga vad gäller att slicka.

Svar på tråden Är lesbiska tjejer bättre än heterosexuella killar på att slicka tjejer?