• Ava44

    Äggdonation S:t Petersburg 2019

    Hej,
    undrar om det finns någon som skall göra ÄD i Ryssland nu snart som vill följas åt?
    Är nyss fyllda 45 och är Såå exalterad! Om allt går enl plan åker vi i mitten av februari. Vi har misslyckade ivf och ett misslyckat ÄD (inte i Ryssland) bakom oss.

  • Svar på tråden Äggdonation S:t Petersburg 2019
  • Sjuttiosjuan
    PeeWee44 skrev 2019-06-16 19:43:31 följande:

    I fredags fick vi se ett pickande hjärta! Så glad att vi hittade till Ava Peter, 11:e försöket för oss, tredje hos ava/Olga.

    Ni som valt OLGA har gjort ett mycket bra val.

    Någon som är på väg att åka snart?


    Stort grattis!!!Vi ska göra FET 6/8:) Knaprar bara p piller so far!
  • Solhällan
    PeeWee44 skrev 2019-06-16 19:43:31 följande:

    I fredags fick vi se ett pickande hjärta! Så glad att vi hittade till Ava Peter, 11:e försöket för oss, tredje hos ava/Olga.

    Ni som valt OLGA har gjort ett mycket bra val.

    Någon som är på väg att åka snart?


    Stort Grattis till pickande hjärta! Så härligt!

    Ja jag ska dit i juli. (Haft 6 återföringar totalt med både ivf och ÄD men 9 behandlingar, så den 10 behandlingen nu. En ivf avbröts pga ej tillräcklig utvecklade och 2 ÄD-behandlingar avbröts pga för tunn slemhinna).
  • PeeWee44
    Sjuttiosjuan skrev 2019-06-16 23:33:15 följande:

    Stort grattis!!!Vi ska göra FET 6/8:) Knaprar bara p piller so far!


    Lycka till med syskonförsök. Nya kliniken är så fin.
  • PeeWee44
    Solhällan skrev 2019-06-17 00:13:15 följande:

    Stort Grattis till pickande hjärta! Så härligt!

    Ja jag ska dit i juli. (Haft 6 återföringar totalt med både ivf och ÄD men 9 behandlingar, så den 10 behandlingen nu. En ivf avbröts pga ej tillräcklig utvecklade och 2 ÄD-behandlingar avbröts pga för tunn slemhinna).


    Är det ditt första försök i St Petersburg? Se till att ta en tur med båtarna på floden om det är varmt och skönt, Vi fick dessvärre åka en där dom bara pratade ryska.
  • Sjuttiosjuan
    PeeWee44 skrev 2019-06-17 09:10:06 följande:

    Lycka till med syskonförsök. Nya kliniken är så fin.


    Tack!! Ska bli kul att se:)
  • R84

    Nu har vi fått en preliminär tid för skypesamtal med kliniken i slutet av juli!! Så nu ska bara min mens komma efter sista landstingsivfen som misslyckades för en månad sedan. Sen ska jag ta alla blodprover och ultraljud för att skicka in. Jag har nog ALDRIG längtat så mycket efter min mens under de senaste 3,5 åren..... borde komma idag men det lär väl strula bara för att det ska jävlas med mig! Varför få lite medvind när det finns motvind?! :(

  • Erma82

    Jag och min sambo planerar att åka till Sankt Petersburg för embryodonation. Jag misstänker att jag har immunologiska problem och har tidigare, i Sverige, fått Prednisolon, Trombyl, Fragmin och Il-dropp. Jag undrar nu om någon vet om Sankt Petersburg behandlar immunproblem?

  • PeeWee44
    Erma82 skrev 2019-07-03 17:20:13 följande:

    Jag och min sambo planerar att åka till Sankt Petersburg för embryodonation. Jag misstänker att jag har immunologiska problem och har tidigare, i Sverige, fått Prednisolon, Trombyl, Fragmin och Il-dropp. Jag undrar nu om någon vet om Sankt Petersburg behandlar immunproblem?


    Bra val! Vi har också gjort embryodonation, Jag är gravid i v 11

    Jag har använt Klexane, kortison, il, neupogen denna gång. På eget bevåg tog jag även amoxillin 10 dagar innan insättning. Det var vårt tredje försök hos dom och 11:e totalt. Önskar att vi hittat dit tidigare.
  • Erma82

    Det låter ju lovande PeeWee44! Fick du medicinerna ordinerade av läkaren i Sankt Petersburg? Har tyvärr inte hittat någon läkare som är villig att fortsätta skriva ut här i Sverige.

Svar på tråden Äggdonation S:t Petersburg 2019