• Ava44

    Äggdonation S:t Petersburg 2019

    Hej,
    undrar om det finns någon som skall göra ÄD i Ryssland nu snart som vill följas åt?
    Är nyss fyllda 45 och är Såå exalterad! Om allt går enl plan åker vi i mitten av februari. Vi har misslyckade ivf och ett misslyckat ÄD (inte i Ryssland) bakom oss.

  • Svar på tråden Äggdonation S:t Petersburg 2019
  • lill111

    [quote=79908622][quote-nick]Skogskantarellen skrev 2019-09-17 22:43:12 följande:[/quote-nick]Hej, vet ni om OLGA kliniken ordnar med IVIG dropp?[/

    Hej, ja det gör hon!

  • Skogskantarellen
    lill111 skrev 2019-09-18 01:12:21 följande:

    [quote=79908622][quote-nick]Skogskantarellen skrev 2019-09-17 22:43:12 följande:[/quote-nick]Hej, vet ni om OLGA kliniken ordnar med IVIG dropp?[/

    Hej, ja det gör hon!


    tack för svar. 
    har du fått det där? risker med droppet? 
  • lill111

    [quote=79909629][quote-nick]Skogskantarellen skrev 2019-09-18 12:53:17 följande:[/quote-nick]tack för svar. 

    har du fått det där? risker med droppet? [/

    Hej, nej inte jag men andra när jag var där fick det:)

    Jag har ännu inte behövt ivig bara il dropp....

  • Erma82

    Vi har bokat vår första resa till Sankt Petersburg nästa vecka för att göra ERA-test i stimulerad cykel. Jag upplever dock att jag fått väldigt lite information från min koordinator. Jag har exempelvis ingen aning om ifall ERA-testet ingår i paketpriset eller om det ska betalas separat. Jag har ju givetvis frågat om detta men har inte fått något klart svar. Det är vår första behandling utomlands och, som den kontrollmänniska jag är, upplever jag detta som otroligt stressande.
    Är det fler som upplevt det på detta sätt eller är det bara jag som behöver lära mig att vara lite mer chill?

  • Limarie
    Erma82 skrev 2019-09-24 17:50:22 följande:

    Vi har bokat vår första resa till Sankt Petersburg nästa vecka för att göra ERA-test i stimulerad cykel. Jag upplever dock att jag fått väldigt lite information från min koordinator. Jag har exempelvis ingen aning om ifall ERA-testet ingår i paketpriset eller om det ska betalas separat. Jag har ju givetvis frågat om detta men har inte fått något klart svar. Det är vår första behandling utomlands och, som den kontrollmänniska jag är, upplever jag detta som otroligt stressande.
    Är det fler som upplevt det på detta sätt eller är det bara jag som behöver lära mig att vara lite mer chill?


    Jag har också lite problem med min koordinator. Jag vill inte hänga ut någon här men du kan kanske skicka ett meddelande till mig. Själv undrar jag om att be att byta koordinatorn? Det är så tråkigt att inte få något svar på en hel vecka och sedan inte ens få ett riktigt svar på frågan.

    Tänkte därför frågar till er andra:

    Vem är er favoritkoordinator?
    1 IVF - lågt AMH-värde - 5 ägg - 0 befruktades -- IVF 2: 4 ägg - ICSI - ?
  • Sjuttiosjuan
    Limarie skrev 2019-09-26 16:30:42 följande:

    Jag har också lite problem med min koordinator. Jag vill inte hänga ut någon här men du kan kanske skicka ett meddelande till mig. Själv undrar jag om att be att byta koordinatorn? Det är så tråkigt att inte få något svar på en hel vecka och sedan inte ens få ett riktigt svar på frågan.

    Tänkte därför frågar till er andra:

    Vem är er favoritkoordinator?


    Jag har Alla och är nöjd med henne, hade även Diana under hennes semester och hon verkade också bra!
  • PeeWee44
    Limarie skrev 2019-09-26 16:30:42 följande:

    Jag har också lite problem med min koordinator. Jag vill inte hänga ut någon här men du kan kanske skicka ett meddelande till mig. Själv undrar jag om att be att byta koordinatorn? Det är så tråkigt att inte få något svar på en hel vecka och sedan inte ens få ett riktigt svar på frågan.

    Tänkte därför frågar till er andra:

    Vem är er favoritkoordinator?


    Vi har/hade Maria och har varit nöjda. Innan insättning och efter hade vi Lisa bagal men tror hon slutat, henne var vi också väldigt nöjda med.
  • Sjuttiosjuan
    PeeWee44 skrev 2019-09-26 17:26:01 följande:

    Vi har/hade Maria och har varit nöjda. Innan insättning och efter hade vi Lisa bagal men tror hon slutat, henne var vi också väldigt nöjda med.


    Lisa är kvar men jobbar som Elenas sköterska, vi har henne också :)

    Åker nästa torsdag!
Svar på tråden Äggdonation S:t Petersburg 2019