• Svar på tråden Vi som ruvar just nu!
  • LLW
    Hedblomster skrev 2019-02-02 14:55:43 följande:

    Jag testade negativt imorse :(


    Men du det är sååå tidigt fortfarande!! Det är ju många som inte plussar förens mycket senare, tappa inte hoppet nu! <3
  • Xrissy
    Hedblomster skrev 2019-02-02 14:55:43 följande:

    Jag testade negativt imorse :(


    Tråkigt Hedblomster! Använde du ett tidigt test eller ?vanligt?? Som LLW säger så är det ju fortfarande tidigt, släng inte in handduken och hoppet än! :)
  • nowtomorrowtoday2016
    Hedblomster skrev 2019-02-02 14:55:43 följande:

    Jag testade negativt imorse :(


    Men det är verkligen super tidigt! Jag pussade som sagt först 2 dagar senare och då super svagt. Enligt sidan jag skickade länken till så bör du först kunna testa positivt om två dagar och HCG började först utsöndra i blodet igår. Blöder du fortfarande? Har blödningen ökat? Jag blödde också lite under tidiga graviditeten sen flera gånger och det berodde sannolikt på lutinuset för ultraljud visade att jag inte hade blödning från livmodern, troligen var det tappen som var retad och skör. Håller tummarna för dig, det är inte kört än!
  • nowtomorrowtoday2016
    druvan52 skrev 2019-02-01 17:35:48 följande:

    Grattis till alla som testat positivt, roligt med massa plus!! Testade tyvärr negativt igår på RD 7 med blastocyst, har mensvärk men hittills ingen blödning. Inställd på nytt försök nästa månad. Är ju en dyr månadsutgift att försöka skaffa barn...


    Och detsamma gäller för dig som jag precis skrev till Hedblomster, det är alldeles för tidigt, ge det några dagar till minst och ge inte upp hoppet! Även om jag vet att det är svårt.. Mycket lättare att känna hopp när det gäller någon annan tydligen, jag har ju också gett upp hoppet nästan helt för egen del så jag ska väl inte säga något ;) men men...
  • druvan52
    nowtomorrowtoday2016 skrev 2019-02-02 16:08:28 följande:

    Och detsamma gäller för dig som jag precis skrev till Hedblomster, det är alldeles för tidigt, ge det några dagar till minst och ge inte upp hoppet! Även om jag vet att det är svårt.. Mycket lättare att känna hopp när det gäller någon annan tydligen, jag har ju också gett upp hoppet nästan helt för egen del så jag ska väl inte säga något ;) men men...


    Tack för peppning! Testade på nytt idag, rd 10, då syns ett extremt svagt plus, så jag tror på kemisk graviditet men kollar om igen om 2 dgr...Blir alltså 2 dgr till med lutinus????
  • Hedblomster
    nowtomorrowtoday2016 skrev 2019-02-02 16:08:28 följande:

    Och detsamma gäller för dig som jag precis skrev till Hedblomster, det är alldeles för tidigt, ge det några dagar till minst och ge inte upp hoppet! Även om jag vet att det är svårt.. Mycket lättare att känna hopp när det gäller någon annan tydligen, jag har ju också gett upp hoppet nästan helt för egen del så jag ska väl inte säga något ;) men men...


    Nu har jag i alla fall fått mens ordentligt så tyvärr blev det inget. Måste ju fortsätta med lutinus och testa på testdag ändå men. Vi har sagt att vi gör FET så snabbt som möjligt.
    Blogg: havingyourbaby.vimedbarn.se. Insta: ttcsomewhereinsweden. TTC sen mars-17. X i maj-17.
  • AHG
    Hedblomster skrev 2019-02-03 18:41:13 följande:

    Nu har jag i alla fall fått mens ordentligt så tyvärr blev det inget. Måste ju fortsätta med lutinus och testa på testdag ändå men. Vi har sagt att vi gör FET så snabbt som möjligt.


    Så himla tråkigt att läsa :( Men så himla bra att ni har embryon i frysen som väntar på er nu, så ni slipper göra om allt! Låter som att ni tillsammans har börjat blicka fram mot nästa försök redan, det är ju toppen!
  • LLW
    Hedblomster skrev 2019-02-03 18:41:13 följande:

    Nu har jag i alla fall fått mens ordentligt så tyvärr blev det inget. Måste ju fortsätta med lutinus och testa på testdag ändå men. Vi har sagt att vi gör FET så snabbt som möjligt.


    Skit också! Fan vad trist :( kom mensen som vanligt eller var den något försenad? Hur många har ni i frysen?
Svar på tråden Vi som ruvar just nu!