• Jagerika

    BIM Mars 2019

    Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

    Försök 14 tror jag :)

    Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

    BIM LISTA

    6/3- Jagerika

  • Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Nr2år2019
    babymys skrev 2019-02-16 09:09:46 följande:

    Hej alla fina! Verkar som att äl är tidig denna månaden och har haft utslag på äl-test (CB digital) tre dagar på rad nu. Gubben på testet blinkar fortfarande men tippar på att äl händer idag eller i morgon, hade gått ner 0.5 i temp idag också Detta betyder ju att BIM blir runt 2-3 mars

    Det har mysts mycket sen i torsdags, men herregud för ett projekt man känner sig som! haha! Upp tidigt på morgonen, sex här och där, det luktar som en fiskmarknad där nere (haha ursäkta), han är om öm om sin och det är jag om min, dom senaste liggen har varit sjuuuukt oromantiska för att säga det milt  så inne på tredje dagen ser killen och jag på varandra, drar båda djupa andetag och bara "jaaaaha, nämen då får vi väl köra på igen då...". Ett projekt som sagt! Men vi skrattar och skämtar om det och går det vägen denna gången så är det ju definitivt värt det!

    Hur går det för er andra?    


    Hahaha gud vad jag relaterar! Det är långt ifrån romantiskt och passionerat här med när bebisverkstaden drar igång xD Fiskmarknaden känner jag igen med hahaha! Blir som ett jobb man måste göra fast man är allt annat än sugen alla gånger, men det är rätt komiskt ändå och kul att man kan skratta åt det.
  • babymys
    Malin888 skrev 2019-02-16 09:37:27 följande:
    hahah va gulligt det låter!
    Jag har en donator till min baby vi sågs en gång i onsdags morse och hade ägglossning igår så jag är väl i motsats till dig hur mycket som det befruktats hahaa  jag har bi 1/3 så då ligger vi nära!!!
    Hoppas till oss!!!
    Oj vad spännande för dig!!Skrattande och så låter det väldigt sätt att bli  gravid på när jag jämför min egna situation haha! Usch, killen förenslog att vi ska ha klädnypor på näsan när vi ska ha sex ikväll haha guuud som om sexet inte är "bedårande" nog som det är liksom *dör inombords* Drömmer åååh vad kul att vi kan föja varandra! det ser jag fram emot! Hjärta
  • vwmamman

    iblabd tar tankarna över och man bara fastnar å de gnager lixom. Jag har en 5 månaders bebis hur underbart som helst har en 10 åring oxå som är fantastisk.. men längtar ändå mer å mer å mer å .. ja ni fattar efter en till liten. vill gärna att min minsta ska ha nytta av sitt syskon. de som min stora inte fått .. han har vart ensambarn fram till nu då.. Stora sonen är helt fantastisk med sin lillebror å vill gärna hjälpa till .. ville inget speciellt med mitt inlägg .. bara ventilera lixom..

  • babymys
    frugr95 skrev 2019-02-16 10:43:39 följande:
    Var tvungen att skratta högt på jobbet haha!! Jag och min man har sex varje dag nu innan ÄL och vi var så osams igår men hade sex ändå så slutade med att vi båda låg och skrattade!! Ett projekt minst sagt ;) skönt att höra att man inte är ensam!! Första gången jag använde cb digital visade den cirkeln i fyra dagar och sedan den fasta gubben direkt och hoppade över den blinkande? Men sedan de två andra månaderna visades den blinkande flera dagar innan max gubben.. skumt :) huuur gör du den där blomman? :D
    Nej alltså, det är ytterst få giltiga ursäkter man kan komma med för att inte hamna i sänghalmen oavsett...som att hamna koma typ, eller något i den allvarlighetsgraden...Drömmervi har haft så mycket sex att jag snart börjar knäppa med fingrarna när det är dags igen usch stackars kille, han har ju snart ingen penis kvar haha!

    Oj vad konstigt att testet gjorde så, det tror jag aldrig att jag har upplevt...vad kan det bero på? Tror jag får läsa om det där! 

    Jag skriver från datorn och kan jag bara lägga till smilies längt till höger på menyraden (samma rad som det står "meddelande"){#emotions_dlg.flower}
  • Malin888
    vwmamman skrev 2019-02-16 11:12:05 följande:

    iblabd tar tankarna över och man bara fastnar å de gnager lixom. Jag har en 5 månaders bebis hur underbart som helst har en 10 åring oxå som är fantastisk.. men längtar ändå mer å mer å mer å .. ja ni fattar efter en till liten. vill gärna att min minsta ska ha nytta av sitt syskon. de som min stora inte fått .. han har vart ensambarn fram till nu då.. Stora sonen är helt fantastisk med sin lillebror å vill gärna hjälpa till .. ville inget speciellt med mitt inlägg .. bara ventilera lixom..


    jag har en 16 åring och en 1 åring så vi har det lite lika :)
    Vill inte bara ha en till utan två till :)

    Lycka till till oss!! :)
  • Malin888
    vwmamman skrev 2019-02-16 11:12:05 följande:

    iblabd tar tankarna över och man bara fastnar å de gnager lixom. Jag har en 5 månaders bebis hur underbart som helst har en 10 åring oxå som är fantastisk.. men längtar ändå mer å mer å mer å .. ja ni fattar efter en till liten. vill gärna att min minsta ska ha nytta av sitt syskon. de som min stora inte fått .. han har vart ensambarn fram till nu då.. Stora sonen är helt fantastisk med sin lillebror å vill gärna hjälpa till .. ville inget speciellt med mitt inlägg .. bara ventilera lixom..


    jag har en 16 åring och en 1 åring så vi har det lite lika :)
    Vill inte bara ha en till utan två till :)

    Lycka till till oss!! :)
  • Malin888
    vwmamman skrev 2019-02-16 11:12:05 följande:

    iblabd tar tankarna över och man bara fastnar å de gnager lixom. Jag har en 5 månaders bebis hur underbart som helst har en 10 åring oxå som är fantastisk.. men längtar ändå mer å mer å mer å .. ja ni fattar efter en till liten. vill gärna att min minsta ska ha nytta av sitt syskon. de som min stora inte fått .. han har vart ensambarn fram till nu då.. Stora sonen är helt fantastisk med sin lillebror å vill gärna hjälpa till .. ville inget speciellt med mitt inlägg .. bara ventilera lixom..


    jag har en 16 åring och en 1 åring så vi har det lite lika :)
    Vill inte bara ha en till utan två till :)

    Lycka till till oss!! :)
  • babymys
    Nr2år2019 skrev 2019-02-16 11:06:22 följande:
    Hahaha gud vad jag relaterar! Det är långt ifrån romantiskt och passionerat här med när bebisverkstaden drar igång xD Fiskmarknaden känner jag igen med hahaha! Blir som ett jobb man måste göra fast man är allt annat än sugen alla gånger, men det är rätt komiskt ändå och kul att man kan skratta åt det.
    Haha skönt att det inte bara är jag som har det så! Det är ju ingen direkt poäng att hotta till det heller med några sexiga underkläder osv. Gick till H&M och skulle köpa det igår förstår du och tänkte " nej nu jäklar ska jag se till att vi får en riktig meeeega bra sexkväll!", böjde mig ner för att knyta skorna, kände den ljuvliga lukten genom byxorn (Kräks) och asade min ben bort till stativet med mysbyxor istället. Och det är som du säger, det är kul att och skönt att man kan skämta om det! {#emotions_dlg.flower}
  • Malin888
    babymys skrev 2019-02-16 11:07:55 följande:
    Oj vad spännande för dig!!Skrattande och så låter det väldigt sätt att bli  gravid på när jag jämför min egna situation haha! Usch, killen förenslog att vi ska ha klädnypor på näsan när vi ska ha sex ikväll haha guuud som om sexet inte är "bedårande" nog som det är liksom *dör inombords* Drömmer åååh vad kul att vi kan föja varandra! det ser jag fram emot! Hjärta
    hahhaahah ja det finns många vägar fram till våra bebisar!!! 
    släng lite parfym på lakanen ikväll hahah

    själv åker jag till teneriffa med min1 åring imorgon och låter solen och havet göra sitt för att välkomna baby att komma :)
    testar något tidigt test när kommer tillbaka. :)
  • Jsv17

    Alltså jag sitter här och skrattat högt! Såååån igenkänning på projektet ?göra bebis? hahaha

    Jag är projektledare på jobbet, och här hemma, jag gör listor med små rutor som ska checkas av på vad som behöver göras, skriver alltid extremt detaljerade packlistor, finns tom en lista på vad som ska finnas i skötväskan, ja ni hör ju jag är lite knäpp haha Så självklart tar jag mig an bebisprojektet med samma entusiasm och lägger upp planer för hur det ska liggas och när, jag FÖRSÖKER dock vara typ lite romantisk för min mans skull men som tur är tycker han typ att den här perioden är det bästa som finns, han skulle gärna ligga varje dag alltid om jag typ bara orkade haha Men nu sist (i Dec när vi blev gravida som tyvärr slutade i MF) så var vi också osams och slutade med att vi skrattade för min mans argument för att sluta tjafsa var ?alltså du kan lika gärna lägga ner nu för du måste ändå ligga med mig om en timme när L somnat? hahahaha

    Finns få ursäkter till att skippa ett planerat ligg, typ koma eller kräksjukan (fan knappt då heller hahahaha)

    Så härligt att kunna dela sådana här tankar i såna här trådar och få känna sig lite mindre ensam och knäpp, tack tjejer <3


    Pojke 9-12-17
Svar på tråden BIM Mars 2019