• Jagerika

    BIM Mars 2019

    Jag vet att många kanske hoppar över att försöka bli med barn i mars, så barnet inte föds sent på året, men det struntar jag fullkomligt i och ska försöka ändå :D så tänkte starta en Bim lista då mitt hopp aldrig kommer ta slut, jag bara SKA bli gravid!

    Försök 14 tror jag :)

    Hoppas på lika många plus som i andra trådarna <3

    BIM LISTA

    6/3- Jagerika

  • Svar på tråden BIM Mars 2019
  • Malin888
    Honsomlängtar skrev 2019-02-19 17:34:16 följande:

    Visst är ägglossning snart här? Det första är från i går och det mittersta är från imorse och de längst ut är nyss.

    Skönt att hitta ägglossningen efter mitt ma så lycklig.


    Go girl!
  • Liit

    Verkar ju bara bli missfall för min del... Vi försöker denna månad också trots mycket sjukdomar denna månad. Fick positivt äl test i lördags, vi har bara orkat ha sex fredag - lördag och känns inte super efter alla dessa magsjukor och dylikt som härjat runt. Men lägger in i BIM listan ändå :)

    BIM LISTA

    1/3 Malin 888, vwmamman, Mezzy, elinanorden, Funderar, MaoaM

    2/3 Love5, ETOVA, Seseli

    3/3 Eveh

    4/3 Minnie768, Liit

    5/3 Editb, CH90, NervösAnonym, babymys

    6/3 Honsomlängtar, Birdiz, Nr2år2019

    7/3 QueenS, Missempi, frugr95, Lejon90

    8/3 Sjp30, Bebislängtan, Jagerika

    9/3 Siri88

    10/3 Kakan32 , Senistarten, Jsv17

    12/3 EliMil, Emmissss, Pluppa, RedAngel

    13/3 evi82, Tirin

    14/3 Anonim(Milla)

    15/3 Em0ma, Kajsan86, Räkan123

    16/3 Hallonsaft24

    18/3 Grumpycavat

    23/3 Nicciz

  • Malin888
    MaoaM skrev 2019-02-19 15:06:11 följande:

    Känner redan nu att det nog skitit sig denna gången, har mycket känning av pmds och den ska väl liksom utebli om man blivit gravid? Jag hade velat prova stickor till nästa gång. Denna månaden kände jag inte av äl som appen sa utan flera dagar senare.

    Vad rekommenderar ni? OH ni visa äl-testare haha

    Jag tänker inte investera i något dyrt och tempning tror jag blir svårt med min 1.5åring hemma Som fortfarande kan komma å väcka mig på natten.

    Hit me


    Nar ar din BIM?
  • Malin888
    MaoaM skrev 2019-02-19 15:06:11 följande:

    Känner redan nu att det nog skitit sig denna gången, har mycket känning av pmds och den ska väl liksom utebli om man blivit gravid? Jag hade velat prova stickor till nästa gång. Denna månaden kände jag inte av äl som appen sa utan flera dagar senare.

    Vad rekommenderar ni? OH ni visa äl-testare haha

    Jag tänker inte investera i något dyrt och tempning tror jag blir svårt med min 1.5åring hemma Som fortfarande kan komma å väcka mig på natten.

    Hit me


    Ser nu vi har BIM samtidigt.

    Jag har kanningar i livmodern. Brinnande kansla ar vansinnigt trott och mar illa men det brukar jag tyvarr ha innan mens. Men brukar inte kanna mig sahar uppblast o trott...

    Kan va fullmanen dock jag ar jattepaverkad av dem...
  • Jilo

    För er som undrade över mina konstiga ältester. Köpte nya både lila och rosa, och testade ALLA fyra igårkväll! De lila var identiska med varandra, och samma med de rosa, så det verkar inte ha varit nåt fel på dom? :0 De lila hade ökat ännu lite till i styrka och de rosa var nu negativa, och lite svagare än tidigare. I morse var det rosa ännu lite svagare så tyvärr kan dom kanske stämma. Tänker att om äl kommer så tidigt så har inte ägget hunnit växa till sig tillräckligt? Och spermierna borde vara av sämre kvalitet då vi haft en veckas sexuppehåll vid mens. Nu blev ju sonen iofs kanske till på en sån här tidig äl sägs det, men jag hoppas kroppen gör ett nytt försök om en vecka ca. Kan tillägga att jag har haft sekret och ont i magen som jag brukar vid äl (och illamående och ökad lust), och igårkväll hade jag i ett par timmar jätteont och sedan inget. Och fortfarande inget...Ska bli spännande vad temp och lila tester säger imorgon!

  • MaoaM
    Malin888 skrev 2019-02-19 18:28:13 följande:

    Ser nu vi har BIM samtidigt.

    Jag har kanningar i livmodern. Brinnande kansla ar vansinnigt trott och mar illa men det brukar jag tyvarr ha innan mens. Men brukar inte kanna mig sahar uppblast o trott...

    Kan va fullmanen dock jag ar jattepaverkad av dem...


    Jag har åkt på en förkylning så jag är rätt sleten överlag. Min pmds yttrar sig så att jag blir låg, får ångest, paranoia, och mycket kort stubin haha. Vill inte ta min medicin för den kan rubba cykeln och det vill jag ju absolut inte nu. Krävs mycket samarbete från min sambo för jag är inge rolig att leva med under dom här dagarna. Men! Bara 10 dagar kvar och då kommer antingen ett plus eller befrielsen av mens haha
  • Malin888
    MaoaM skrev 2019-02-19 18:47:20 följande:

    Jag har åkt på en förkylning så jag är rätt sleten överlag. Min pmds yttrar sig så att jag blir låg, får ångest, paranoia, och mycket kort stubin haha. Vill inte ta min medicin för den kan rubba cykeln och det vill jag ju absolut inte nu. Krävs mycket samarbete från min sambo för jag är inge rolig att leva med under dom här dagarna. Men! Bara 10 dagar kvar och då kommer antingen ett plus eller befrielsen av mens haha


    Tanker du vanta till bim eller testa tidigare?
  • MaoaM
    Malin888 skrev 2019-02-19 18:53:10 följande:

    Tanker du vanta till bim eller testa tidigare?


    Förra månaden testade jag med testa tidigt och blev så jävla besviken. 5dgr före bim måste det varit. Sen testade jag bim-1, då har jag plussat de 2 ggr tidigare jag varit gravid. Negativt. Sen kom mensen en dag sent såklart och jag hade mensvärk 2 dagar innan. Brukar jag aldrig ha. Blödde nästan en vecka och otroligt mycket, med klumpar. Tyckte det va så konstigt så jag testade mej igen efter jag slutat blöda för att se om det kunde varit missfall men det visade inget.

    Såatte jag kommer med största säkerhet testa alldeles för många gånger denna gången med hahaha men min tanke är att jag inte ska göra det :)

    Hur tänker du göra?
Svar på tråden BIM Mars 2019