• Anonym (Bedti­me)
    Äldre 10 Feb 13:43
    16617 visningar
    297 svar
    297
    16617

    Dela rum med frugan

    Frun var på kurs för ett par månader sedan. Det var galej på kvällen och hon träffade på en gammal kollega, kanske 8 år sedan de jobbade tillsammans. Han skulle bo på ett annat hotell men det blev sent och de var rätt dragna. Då erbjöd min fru honom att sova på hennes rum (dubbelsäng) vilket han gjorde. Hon har inte berättad detta för mig, kanske har jag inte med det att göra. Har fått veta på omvägar. Jag är rätt säker på att det inte var nåt sexuellt men det känns ändå inte bra. Hur skulle ni känna? Är jag för svartsjuk? Tar jag upp det med henne kommer hon bli sur och tycka att jag är kontrollerande och svartsjuk. Hade det varit en kvinnlig kollega hade jag inte brytt mig.

  • Svar på tråden Dela rum med frugan
  • Äldre 10 Feb 13:49
    #1
    -1

    Fantiserar du om att hon bjudit ut sig?

  • Anonym (Stina­)
    Äldre 10 Feb 13:49
    #2

    Hade inte tyckt det var ok

  • Anonym (Bedti­me) Trådstartaren
    Äldre 10 Feb 13:55
    #3
    66Joy skrev 2019-02-10 13:49:02 följande:

    Fantiserar du om att hon bjudit ut sig?


    Nej, tvärtom, jag vill inte att det ska ske.
  • Anonym (Fru)
    Äldre 10 Feb 13:57
    #4

    Ok.Annat om man pratat innan och det är ok.

  • Äldre 10 Feb 14:00
    #5
    -2 +1

    Kanske har du inte med det att göra?

    Hon blir sur över att du lägger dig i?

    Tycker synd om män som du. Män som inte vet hur man sätter gränser och som är oförmögna att ställa krav. Det är precis anledningen till att du befinner dig i denna situation.

  • Äldre 10 Feb 14:01
    #6
    -1

    Kanske har du inte med det att göra?

    Hon blir sur över att du lägger dig i?

    Tycker synd om män som du. Män som inte vet hur man sätter gränser och som är oförmögna att ställa krav. Det är precis anledningen till att du befinner dig i denna situation.

  • Anonym (Sad)
    Äldre 10 Feb 14:04
    #7

    Tycker att det är lite illavarslande att hon inte berättar själv att hon lät killen ligga tillsammans med henne i dubbelsängen.

    Hur reagerade hon när du frågade, vad i helvete hon håller på med, om du nu gjorde det.

    Hur fick du reda på alla detaljer, antar att någon berättade allt

  • Anonym (Bedti­me) Trådstartaren
    Äldre 10 Feb 14:09
    #8
    Astons skrev 2019-02-10 14:01:00 följande:

    Kanske har du inte med det att göra?

    Hon blir sur över att du lägger dig i?

    Tycker synd om män som du. Män som inte vet hur man sätter gränser och som är oförmögna att ställa krav. Det är precis anledningen till att du befinner dig i denna situation.


    Fattar inte vad du menar? Utveckla gärna. Hur hänger det ihop?
  • Anonym (Bedti­me) Trådstartaren
    Äldre 10 Feb 14:16
    #9
    Anonym (Sad) skrev 2019-02-10 14:04:59 följande:

    Tycker att det är lite illavarslande att hon inte berättar själv att hon lät killen ligga tillsammans med henne i dubbelsängen.

    Hur reagerade hon när du frågade, vad i helvete hon håller på med, om du nu gjorde det.

    Hur fick du reda på alla detaljer, antar att någon berättade allt


    En annan som var på samma ställe som berättade.
    Har inte sagt nåt, en av frågeställningarna i trådstarten. Hon kommer troligen tycka att jag är för svartsjuk och känna sig kontrollerad och misstänkliggjord. Nog för att hon kan få tycka det. Man utgår från vad man känner själv men det jag kollar runt här är om fler skulle tycka som jag eller om jag överreagerar.
  • Anonym (Ka)
    Äldre 10 Feb 15:42
    #10
    Anonym (Bedtime) skrev 2019-02-10 14:16:46 följande:
    En annan som var på samma ställe som berättade.
    Har inte sagt nåt, en av frågeställningarna i trådstarten. Hon kommer troligen tycka att jag är för svartsjuk och känna sig kontrollerad och misstänkliggjord. Nog för att hon kan få tycka det. Man utgår från vad man känner själv men det jag kollar runt här är om fler skulle tycka som jag eller om jag överreagerar.
    Nej, absolut inte ok, och speciellt inte om det mörkas. Har inget med svartsjuka att göra, utan tillit..
    Jag skulle konfrontera. Intressant vad du får för svar av henne.
Svar på tråden Dela rum med frugan