• Anonym (Tom)
    Äldre 11 Feb 08:48
    2435 visningar
    83 svar
    83
    2435

    Är du sexuellt tillfredsställd?

    Får du så mycket och så bra sex som du behöver?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du sexuellt tillfredsställd?
  • Anonym (Xyz)
    Äldre 11 Feb 09:32
    #1

    Nej det får jag inte. Är frånskild/singel och har just nu inget sexliv alls.

  • Anonym (G)
    Äldre 11 Feb 14:04
    #2

    Absolut

  • Anonym (M.)
    Äldre 11 Feb 14:23
    #3

    Har ett distansförhållande, så det kan bli glest mellan gångerna, men när vi väl träffas, är jag mer än nöjd. Livet är härligt:))

  • Anonym (/)
    Äldre 11 Feb 15:11
    #4

    Med tanke på att jag aldrig ens kommit igång med något sexliv så är svaret Nej, jag är inte nöjd.

  • Anonym (Mr BP)
    Äldre 11 Feb 15:32
    #5

    För tillfället ja absolut. Jag och min fru har fantastiskt sex och vi har det relativt ofta. Men det går i perioder lite beroende på vad som händer i livet med jobb, barn etc. Men nu är vi inne i en bra period.

  • Anonym (I land)
    Äldre 11 Feb 15:55
    #6

    Skulle vilja säga JA (valde det). Ingen kan tillfredställa mig så bra som min sambo kan. Han är en stjärna på min kropp!

    Tyvärr så saknar jag att få kuken i mig, så helt tillfredsställd (mentalt mest) är jag aldrig.

    Han har inte penetrerat mig på över ett år! Totalt har han haft kuken i mig kanske 3-4ggr

  • Anonym (Ja och nej)
    Äldre 11 Feb 15:59
    #7

    Helt tillfredsställd med kvinna men inte fått ligga med män än.

  • Anonym (Sahar­a)
    Äldre 11 Feb 16:14
    #8

    Kvinna i längre förhållande där mannen slutat anstränga sig för min skull, både till vardags och i sovrummet. Så de få gånger han vill tömma är jag ändå inte speciellt kåt på honom. Det vill säga långt ifrån nöjd.

  • Äldre 11 Feb 16:37
    #9
    Anonym (Sahara) skrev 2019-02-11 16:14:13 följande:

    Kvinna i längre förhållande där mannen slutat anstränga sig för min skull, både till vardags och i sovrummet. Så de få gånger han vill tömma är jag ändå inte speciellt kåt på honom. Det vill säga långt ifrån nöjd.


    Tråkigt att höra. Hoppas du få fart på gubben/snubben...
  • Anonym (Förhå­llande­?)
    Äldre 11 Feb 17:03
    #10

    Vore ju intressant i frågan att veta om de som röstar är i förhållande eller inte. Tänker att singlar kanske i större utsträckning inte är sexuellt tillfredsställda än de i förhållande eller?

Svar på tråden Är du sexuellt tillfredsställd?