• Anonym (De-pi­ppi fjuuu)
    Äldre 11 Feb 12:44
    7669 visningar
    34 svar
    34
    7669

    Kvinna - har du hår på fittan???

    Hej. Min flickvän som är runt 20-30 år tar bort allt hår mellan benen, så fort det växt ut 3 mm så försvinner det illa kvickt. När jag frågar henne om varför så säger hon att det är fräschare och hon tycker att könshår är lite äckligt, i varje fall på sig själv. Jag respekterar givetvis hennes val och åsikt. Jag personligen föredrar dock att tjejer har hår mellan benen, det är vackrare och ger en till dimension på något sätt. Det känns som att det blivit vanligare bland kvinnor att ta bort könshår, i varje fall bland de som är under typ 35 års åldern.

    Så jag tänkte ställa några frågor till er kvinnor.
    Tar ni bort allt hår mellan benen?
    Om inte så hur mycket hår har har ni?
    Och ungefär hur gamla är ni?
     
    Jag startade tråden känsliga rummet för att folk som svarar ska kunna få vara anonyma.  

  • Svar på tråden Kvinna - har du hår på fittan???
  • Anonym (Kvinn­a 40 plus)
    Äldre 11 Feb 13:07
    #1

    Vaxar brazilianskt men sparar en trekant

  • Anonym (mmm)
    Äldre 11 Feb 13:11
    #2

    Men måste du skriva en sån rubrik. Kan du inte skriva lite mer rumsrent, jag har ingen lust att få könsord i näsan så fort man öppnar forumet. Kalla mig pryd om du vill. 

  • Anonym (A)
    Äldre 11 Feb 13:16
    #3

    Det varierar.

  • plutni­ck
    Äldre 11 Feb 14:14
    #4
    Anonym (mmm) skrev 2019-02-11 13:11:28 följande:

    Men måste du skriva en sån rubrik. Kan du inte skriva lite mer rumsrent, jag har ingen lust att få könsord i näsan så fort man öppnar forumet. Kalla mig pryd om du vill. 


    Du är pryd! Det heter fitta.
    Anonym (De-pippi fjuuu) skrev 2019-02-11 12:44:50 följande:

    Hej. Min flickvän som är runt 20-30 år tar bort allt hår mellan benen, så fort det växt ut 3 mm så försvinner det illa kvickt. När jag frågar henne om varför så säger hon att det är fräschare och hon tycker att könshår är lite äckligt, i varje fall på sig själv. Jag respekterar givetvis hennes val och åsikt. Jag personligen föredrar dock att tjejer har hår mellan benen, det är vackrare och ger en till dimension på något sätt. Det känns som att det blivit vanligare bland kvinnor att ta bort könshår, i varje fall bland de som är under typ 35 års åldern.

    Så jag tänkte ställa några frågor till er kvinnor.
    Tar ni bort allt hår mellan benen?
    Om inte så hur mycket hår har har ni?
    Och ungefär hur gamla är ni?
     
    Jag startade tråden känsliga rummet för att folk som svarar ska kunna få vara anonyma.  



    Har också noterat detta. Det är en stor skillnad idag med om du jämför med hur det var på 70-90 talet. Du var det i princip inga kvinnor som ens ansade fittan förr utan alla lät det växa okontrollerat. Men på 2000 talet började brudar få för sig att ta bort precis varje hårstrå. 
  • Äldre 11 Feb 14:29
    #6

    Jag låter det växa fritt. Det var i tonåren som nån kille kunde kommentera men nu är det bara positiv respons på frisyren. Är 23 år.

  • Anonym (Ävent­yrlig)
    Äldre 11 Feb 14:35
    #7

    Man:
    Min sambo var helt renrakad när vi träffades, det hade hon varit i 10-15 år, men jag frågade om hon kunde låta håret växa för att jag gillad det, visst sa hon.
    Men det händer att hon tar bort det om hon ska på badhuset eller med vänner på spa eller liknande, men sen får det växa ut igen. Min sambo är 38 år

  • Anonym (De-pi­ppi fjuuu) Trådstartaren
    Äldre 11 Feb 14:50
    #9
    Hippofluff skrev 2019-02-11 14:29:19 följande:

    Jag låter det växa fritt. Det var i tonåren som nån kille kunde kommentera men nu är det bara positiv respons på frisyren. Är 23 år.


    Vad var det för kommentarer? Negativa?
    Hur reagerade du på dessa kommentarer, hur fick de dig att känna?
  • Äldre 11 Feb 16:07
    #10
    Anonym (De-pippi fjuuu) skrev 2019-02-11 14:50:33 följande:

    Vad var det för kommentarer? Negativa?

    Hur reagerade du på dessa kommentarer, hur fick de dig att känna?


    Kanske inte så mycket negativa som nyfikna. Men då visste ju pojkarna bara vad en fitta var från porrfilmer... Inget jag tog åt mig av alltså.
  • Äldre 11 Feb 17:33
    #9

    Jag rakar rubbet, hatar hår på fittan. Tycker det är fult och jag får ökad sexuell njutning när jag blir slickad.

  • Äldre 11 Feb 17:39
    #10

    Jag har det vildvuxet. Är inte sexuellt aktiv sedan ca 6 mån tillbaka och ser ingen mening med att raka bort nåt ens för min egen skull, även om jag gjorde det en gång för ett par månader sedan.

Svar på tråden Kvinna - har du hår på fittan???