• Anonym (usch)

    mår så dåligt

    vill verkligen inte gå igenom en abort till men har inte så mycket val
    nån som har samma problem?

  • Svar på tråden mår så dåligt
  • Liljekonvalj

    Hej! 
    Så jobbig situation att inte vilja göra abort men inte se någon utväg. 


    Däremot så finns det alternativ, men det kan vara svårt att se bortom det jobbiga när man är stressa o så. 


    Det finns en sida där man kan få hjälp när man funderar på abort, www.oplaneratgravid.se tror jag det är. Du kanske kan prata med dem. 


    Lycka till!

  • Anonym (Två par barn)
    Anonym (usch) skrev 2019-02-15 10:49:19 följande:

    vill verkligen inte gå igenom en abort till men har inte så mycket val

    nån som har samma problem?


    Det naturliga "valet" är naturligtvis att att låta fostret leva.

    Har du stöd någonstans?
  • Anonym (usch)

    är det så svårt att förstå att det kan vara så att jag blivit våldtagen? att pappan till barnet slår mig och jag håller på att ta mig ur relationen? säger inte exakt vad det är men dem möjligheterna måste man tänka på att dem finns

  • Anonym (A)
    Anonym (usch) skrev 2019-02-24 13:23:09 följande:
    är det så svårt att förstå att det kan vara så att jag blivit våldtagen? att pappan till barnet slår mig och jag håller på att ta mig ur relationen? säger inte exakt vad det är men dem möjligheterna måste man tänka på att dem finns
    Inget råd men styrka till dig.
  • Anonym (Abort)
    Liljekonvalj skrev 2019-02-21 22:26:29 följande:

    Hej! 

    Så jobbig situation att inte vilja göra abort men inte se någon utväg. 

    Däremot så finns det alternativ, men det kan vara svårt att se bortom det jobbiga när man är stressa o så. 

    Det finns en sida där man kan få hjälp när man funderar på abort, www.oplaneratgravid.se tror jag det är. Du kanske kan prata med dem. 

    Lycka till!


    Ska göra abort imorgon men är fortfarande velig.

    Men den sidan du skickade är ju enormt ENORMT vinklad. Dom är helt klart emot abort och tycler man ska behålla eller adoptera bort.

    Rekommenderar dig inte att gå in på den sidan ts!
Svar på tråden mår så dåligt