• TECHfr­eak
    Äldre 15 Feb 16:23
    941 visningar
    12 svar
    12
    941

    Söker efter en partner som jobbar bakom Försvarsmakten?

    Så som rubriken säger.
     
    Jag söker efter en man som är soldat eller jobbar bakom försvarsmakten. Men jag vet inte hur. Jag tror inte att jag hittar i mötesplatsen eller Tinder. 
     
    Sen så hinner jag inte gå försvarsmakten då när jag har dålig hälsa (är mullig) och ska ta examen nästa år. 

    Sen så undrar jag om någon som är gift eller är ihop med en soldat och delar berättelse om kärlek,s-x,familj :)
  • Svar på tråden Söker efter en partner som jobbar bakom Försvarsmakten?
  • Anonym (?)
    Äldre 15 Feb 17:52
    #1

    Varför just Försvarsmakten?

    Ett tips är väl annars att söka jobb inom FM, där blomstrar ofta romanser.

  • Anonym (Kissl­and)
    Äldre 15 Feb 19:03
    #2

    Ryssland.

  • TECHfr­eak
    Äldre 16 Feb 12:34
    #3
    Anonym (?) skrev 2019-02-15 17:52:48 följande:

    Varför just Försvarsmakten?

    Ett tips är väl annars att söka jobb inom FM, där blomstrar ofta romanser.


    Jo jag söker efter.. mogen man..? LOL
    jag som kvinna förtjänar inte leva en "normal" standard man. Eftersom jag har speciell bakgrund. Jag vill liksom leva med en man med stolhet som gör för sitt land speciellt människor. Jag vet inte varför men jag vill leva en man som har med riktig gott hjärta. Så nae, det handlar inte om hans pengar eller ägodelar. 
    Jag vill leva och dö med en soldat :) That's it.
  • TECHfr­eak
    Äldre 16 Feb 12:35
    #4
    Anonym (Kissland) skrev 2019-02-15 19:03:22 följande:

    Ryssland.


    mjae. hahahahah tack i alla fall :) 

    ---------
    Jag hade tänkt gå med försvarsmakten men jag vill inte pilla med vapen och träna ihjäl bara för att leta efter en man. Det går inte.. :)
  • Anonym (?)
    Äldre 16 Feb 13:26
    #5
    +1
    TECHfreak skrev 2019-02-16 12:35:30 följande:

    mjae. hahahahah tack i alla fall :) 

    ---------

    Jag hade tänkt gå med försvarsmakten men jag vill inte pilla med vapen och träna ihjäl bara för att leta efter en man. Det går inte.. :)


    Det finns massor av yrken inom försvarsmakten som inte innebär att pilla med vapen eller vara ute i fält.

    Men för det måste man vara svensk medborgare och passera registerkontroll.

    Något säger mig att du inte är medborgare i detta land...
  • TECHfr­eak
    Äldre 16 Feb 14:10
    #6
    Anonym (?) skrev 2019-02-16 13:26:20 följande:
    Det finns massor av yrken inom försvarsmakten som inte innebär att pilla med vapen eller vara ute i fält.

    Men för det måste man vara svensk medborgare och passera registerkontroll.

    Något säger mig att du inte är medborgare i detta land...
    Jo, jag är född här ;) men har en annan bakgrund ;)
    Hepp jag får väl försöka
  • Anonym (Mili)
    Äldre 17 Feb 09:53
    #7

    Gift med militär, haft förhållande med två till innan.

    Mina tips för att träffa någon: gå ut i en stad med regemente. Annars gå typ en "military weekend " bara för att få in en fot.

    Men! Det finns snubbar som det går.över styr med. Som det såklart finns i den civila världen också. Jag är gift med en man som jobbar som militär han är inte militär. Förstår du skillnaden? Ganska jobbigt att ha med en stridspitt att göra 24/7. Å se upp för psykopaterna såklart;) lycka till!

    Ps tänk på att en del av dem gör utlandstjänst i upp till 7-8 mån.....orkar du va hemma å vänta?

  • Äldre 17 Mar 21:57
    #8
    +1

    Hej!

    Om du letar efter en "mogen man" med ett "gott hjärta" tror jag dina chanser ökar på annat håll än just försvarsmakten. 

    Ha det fint!

  • Anonym (Tjo)
    Äldre 17 Mar 22:07
    #9
    +1

    Vad finns det för jobb *bakom* försvarsmakten? Tältihopplockare? Skyttegravsifyllare? Eller är det de riktigt hemliga jobbet som gömmer sig längst bak?

  • Anonym (:))
    Äldre 17 Mar 22:07
    #10

    Är du en sån där madam som går igång på vapen? Jag tror inte de i försvarsmakten får ta med sig vapnet hem, och de skulle förmodligen inte låta dig leka med det. Det är nog bättre chans med en jägare i sådana fall.

    Jag måste som vapenägare säga att jag finner den typen av sexuell fetish ganska fascinerande, men jag vet inte om jag skulle våga lita på någon som går igång sexuellt på det, det känns riskabelt och oansvarigt. Faktiskt lite sjukt enligt mig. Det är ganska många regler kring vapenhantering osv.

    Du kanske kan fundera på en flytt till USA? Där är det vanligt med vapenägare som nog inte hade haft något emot din fetish utan uppmuntrat den. 

  • Anonym (H)
    Äldre 17 Mar 22:10
    #11
    +1

    Haha, försöker du leva efter nån amerikansk dröm eller? Stor skillnad på svenska och amerikanska soldater.

  • Anonym (Sofia­)
    Äldre 18 Mar 03:10
    #12

    Haha girl jag tror jag är med på vad du menar! Eller när jag va singel tyckte jag att militärer va det hetaste som fanns! No shame!

    Jag bor på Östermalm i Stockholm rätt nära Kth, dels ligger försvarshögskolan nära samt nått mer ställe där militärerna tränar till att bli officer, Karlbergs slott tror jag det är men googla. Anyhow, dom dök ofta upp på min tinder!! Vet inte vart du bor men åk till Stockholm, sätt dig på nåt café typ Mr Cake och tindra. Dom är stolta över sitt yrke så dom har alltid bilder på dig själva i uniform!

    Finns även sjukt många militärer i Kungsängen eftersom många gör gmu samt jobbar där. Ligger längst ut på pendeltågslinjen, Stockholmsområdet alltså.

    Lycka till! :D

Svar på tråden Söker efter en partner som jobbar bakom Försvarsmakten?