• Anonym (Smart)

    Ni nötter som inte jobbar på kontor

    Ni som inte jobbar på kontor.. är ni dumma eller varför jobbar ni inte på ett kontor? Man får liksom tänka lite mer som person då? Varför?

  • Svar på tråden Ni nötter som inte jobbar på kontor
  • Mascaraklumpar

    Fullständigt stockdum. Jag tänker aldrig som person. Mest som johanson eller anderson.

  • Nyllet27

    Skulle aldrig orka jobba vid samma skrivbord varje dag. Dag ut och dag in. Samma arbetsplats. Samma människor. Ingen utveckling alls. Allt samma med noll variation.

    Varför skulle man få tänka mer som en person på ett kontor?

  • Anonym (...)

    Hur kul är det att tänka när man ändå inte får tänka på vad man vill?

  • Anonym (Anoo)

    Är det skäl nog att man inte vill jobba på kontor?
    Hur tror du att samhället skulle se ut om alla satt på röven vid en dator hela dagarna?

  • Fiona M

    Jobbar du på kontor är du ju ingen bra reklam för att man får tänka mer som i djupare dock.

  • Anonym (Y)

    Haha ?jobba på kontor? så sa man när man var 8 år typ. Det kan ju betyda vad som helst. Basala rutinmässiga tråkiga uppgifter till hyperintressanta utvecklingsprojekt med mängder av olika parter inblandade, möten och resor.

  • Anonym (hahaha)
    Anonym (Smart) skrev 2019-02-21 20:24:38 följande:

    Ni som inte jobbar på kontor.. är ni dumma eller varför jobbar ni inte på ett kontor? Man får liksom tänka lite mer som person då? Varför?


    haha, har du rökt på Glad
  • Bröstlängtan

    Visst är det trevligt att tänka själv, men ännu trevligare är det att både få tänka och göra saker själv.

    Tyvärr verkar inte ditt kontorsarbete vara positivt för ditt tänkande.

  • lilleman2000

    Jag springer runt och visar min anal till kreti och pleti.

  • Deacon

    Känns som onödigt nedsättande ton i TS. Människor har olika intressen och förmågor och jag är iaf väldigt tacksam att vi har personal till blåljusyrkena, bussar, hantverkare, flygplan, vård, skola, renhållning, postutdelning, fastighetsskötsel.. you name it..... listan kan göras hur lång som helst. Det som jag däremot har svårt för är personer som anser sig vara fina i kanten och bättre än andra bara för att de har ett specifikt yrke.

  • ThomasW

    Tänk så fint om alla kunde jobba på kontor.

    Vi kunde äta papper och slapp alla lågpannade bönderna.

    Slapp att åka hem efter jobbet då det inte fanns bilar, vägar eller kollektivtrafik.

    Va haru för IQ ts ?

  • Cartjan1

    Får Sunes beskrivning av pappa Rudolf som jobbar på kontor i huvudet. Bara rader av personer som bläddrar i papper och säger hrm :)

    Aja, förstår faktiskt inte vad du menar med din ts överhuvudtaget. Vilken typ av kontorsjobb talar vi om? Alla gör ju inte samma saker och jag gällande aspekten av att få tänka så vill jag bestämt hävda att jag som lärare får göra det så att det räcker och blir över trots avsaknad av ett kontor.

  • äldreochklokare

    skönt att tråden nu ligger där den hör hemma 

Svar på tråden Ni nötter som inte jobbar på kontor