• Anonym (Man)
    Äldre 24 Feb 05:41
    11288 visningar
    17 svar
    17
    11288

    Penis Sleeve

    Är det någon här som har en sådan penis sleeve som ni använder tillsammans? Vad har ni för tankar och recensioner?

    Hade varit lite kul att kunna erbjuda några extra cm och samtidigt inte vara så känslig att man kommer så lätt.

    Tar gärna emot erfarenheter!

  • Svar på tråden Penis Sleeve
  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Äldre 25 Feb 07:02
    #1
  • Äldre 16 Mar 01:56
    #2

    Jess. Vi har en, faktist två. Dom är populära i sängen, speciellt efter några vinglas. :) Ena är längre (tot ca 27cm), andra är tjockare (typ som en ölburk)  Och klart storleken har betydelse. Hon kommer snabbare, hårdare och många gånger. Rekommenderar! :) 

  • Anonym (-)
    Thu 4 Apr 2019 08:21
    #3

    Köpt nåt?

  • Anonym (Grövr­e)
    Thu 4 Apr 2019 08:37
    #4
    +1
    Dr Ä skrev 2019-03-16 01:56:33 följande:
    Jess. Vi har en, faktist två. Dom är populära i sängen, speciellt efter några vinglas. :) Ena är längre (tot ca 27cm), andra är tjockare (typ som en ölburk)  Och klart storleken har betydelse. Hon kommer snabbare, hårdare och många gånger. Rekommenderar! :) 
    Tipsa gärna om den grövre...tror min partner hade gillat det.
  • Anonym (Varfö­rNöjaS­igMedB­araSto­r)
    Thu 4 Apr 2019 12:36
    #5
    +1
    Dr Ä skrev 2019-03-16 01:56:33 följande:

    Jess. Vi har en, faktist två. Dom är populära i sängen, speciellt efter några vinglas. :) Ena är längre (tot ca 27cm), andra är tjockare (typ som en ölburk)  Och klart storleken har betydelse. Hon kommer snabbare, hårdare och många gånger. Rekommenderar! :) 


    Också nyfiken!  länka gärna dessa. framförallt den tjocka!
  • Thu 4 Apr 2019 16:29
    #6

    www.sinful.se/you2toys-mega-dick-sleeve
    Se till att ha nå glidmedel tillhands. Behövs för båda. Drick nå vin före så blir d riktigt bra :)

  • Dr Börje
    Fri 5 Apr 2019 08:17
    #7

    Hej
    Jag är lite nyfiken på kvinnornas syn på sleeves. Är det något ni uppskattar? Är det någon här på forumet och i den här tråden som upplevt sex med en man som använt en sleeve? Hur var det? Njöt ni? Eller är det här bara en egotripp för en man?

  • Anonym (funde­rsam)
    Fri 5 Apr 2019 09:34
    #8
    +1

    Hur känns det för mannen med sleeven? Känns det mindre? Berätta gärna.

  • Anonym (Man) Trådstartaren
    Fri 5 Apr 2019 09:51
    #9
    Anonym (fundersam) skrev 2019-04-05 09:34:53 följande:

    Hur känns det för mannen med sleeven? Känns det mindre? Berätta gärna.


    Jag tänker att, utan att själv provat, att det måste kännas bra mycket mindre. Det är ju inte hud mot hud så att säga utan som en väldigt tjock kondom. Men ni som provat får gärna berätta om era erfarenheter.
  • Anonym (Grövr­e)
    Fri 5 Apr 2019 09:58
    #10
    Anonym (Man) skrev 2019-04-05 09:51:34 följande:
    Jag tänker att, utan att själv provat, att det måste kännas bra mycket mindre. Det är ju inte hud mot hud så att säga utan som en väldigt tjock kondom. Men ni som provat får gärna berätta om era erfarenheter. smile1.gif
    Högst troligt att det känns mindre för mannen eller typ inget...men själva upplevelsen kan eventuellt balansera det en aning...upplevelsen som man ger tänker jag då. Sen finns det ju olika varianter...finns ju de som lämnar ollonet fritt...om man inte behöver förlänga :)
  • Fri 5 Apr 2019 23:29
    #11

    Klart d känns mindre, vilket kan va en fördel åxå. Men hööörs desto mer. Den längre vi har mäter ju upp till 27cm. Beror på vad hon gillar. Sjukt tändande är ju det dock. Lite cuckold/svartsjuke blandning. :) Livet är för kort för att tveka att testa på nåt nytt.

  • Sat 4 May 2019 11:43
    #12
    +1
  • Anonym (anony­m)
    Thu 30 May 2019 16:51
    #13

    Överraskade min kvinna med en sleeve för någon tid sedan. Jag var överraskad hur lätt den gled in trots att den gjorde mig dubbelt så grov. Hon undrade varför det sved och var inte så imponerad av upplevelsen, utan var helt klar med att hon föredrar mig som jag är. Så kan inte rekommendera det direkt, men var intressant att testa.

  • Anonym (kvinn­a)
    Thu 30 May 2019 19:43
    #14
    Dr Börje skrev 2019-04-05 08:17:56 följande:

    Hej

    Jag är lite nyfiken på kvinnornas syn på sleeves. Är det något ni uppskattar? Är det någon här på forumet och i den här tråden som upplevt sex med en man som använt en sleeve? Hur var det? Njöt ni? Eller är det här bara en egotripp för en man?


    Jag gillade det inte, det tog bort den intima känslan för mig. Blev inte det här hud mot hud utan plastigt som en dildo typ.
  • Anonym (!)
    Thu 30 May 2019 19:51
    #15

    Kvinna

    Har visserligen aldrig provat, men tror inte det förbättrar. Är som mest känslig i slidöppningen, inne framåt (g punkt?) när mannen slickar och har ett finger i, där känner iaf jag mest.

  • Anonym (kvinn­a)
    Thu 30 May 2019 19:58
    #16
    Anonym (!) skrev 2019-05-30 19:51:36 följande:

    Kvinna

    Har visserligen aldrig provat, men tror inte det förbättrar. Är som mest känslig i slidöppningen, inne framåt (g punkt?) när mannen slickar och har ett finger i, där känner iaf jag mest.


    Det är det bästa!
  • Tue 18 Jun 2019 01:19
    #17
    Dr Ä skrev 2019-04-05 23:29:54 följande:

    Klart d känns mindre, vilket kan va en fördel åxå. Men hööörs desto mer. Den längre vi har mäter ju upp till 27cm. Beror på vad hon gillar. Sjukt tändande är ju det dock. Lite cuckold/svartsjuke blandning. :) Livet är för kort för att tveka att testa på nåt nytt.


    Rätt
    Man ska prova
Svar på tråden Penis Sleeve