• Äldre 1 Mar 22:27
    761 visningar
    59 svar
    59
    761

    Ofrivillig celibat - Lösning?

    Jag är en 32-årig man som levt ett liv utan sex ofrivilligt. Det är en tanke som jag vaknar med på morgonen och går och lägger mig med på kvällen. Varför de flesta andra men inte jag? Vad är felet på mig? Jag är aktiv i politiken och träffar mycket människor och jag har försökt träffa någon via nätet i 10 år utan att lyckas.

    Nu är jag helt tom i kroppen. Hur ska jag få denna fysiska närhet? Är det helt omöjligt för oss killar?

  • Svar på tråden Ofrivillig celibat - Lösning?
  • Anonym (ds)
    Äldre 1 Mar 22:46
    #1

    Nej det är inte omöjligt för killar. Vad det är för "fel" på dej kan man omöjligt svara på med den korta infon.

  • Anonym (Äh)
    Äldre 2 Mar 03:27
    #2

    Köp sex då?

    Finns eskorter att leta upp på nätet, ta på dig kondom så borde de inte va nån fara.

    Och antagligen så är det något med din personlighet som får kvinnor att backa, eller något du gör. Kanske du borde sänka dina standarder helt också? Är man petig så är det svårt att få folk att tycka om en. :)

  • älskam­igmuch­o
    Äldre 2 Mar 03:32
    #3

    Finns väl massa lösningar.... vem vill inte ha sex m en oskuld o lära upp honom till ett proffs?

  • Äldre 3 Mar 12:24
    #4
    Anonym (Äh) skrev 2019-03-02 03:27:10 följande:

    Köp sex då?

    Finns eskorter att leta upp på nätet, ta på dig kondom så borde de inte va nån fara.

    Och antagligen så är det något med din personlighet som får kvinnor att backa, eller något du gör. Kanske du borde sänka dina standarder helt också? Är man petig så är det svårt att få folk att tycka om en. :)


    Jag har ju tänkt på det och det är ju den sista utvägen. Men just nu tänker jag inte göra det.
    älskamigmucho skrev 2019-03-02 03:32:04 följande:

    Finns väl massa lösningar.... vem vill inte ha sex m en oskuld o lära upp honom till ett proffs?


    Och du tror det är lätt att hitta en tjej som vill lära upp en oskuld?

  • Anonym (anony­m)
    Äldre 3 Mar 12:34
    #5
    äSprallig skrev 2019-03-01 22:27:12 följande:
    Jag är en 32-årig man som levt ett liv utan sex ofrivilligt. Det är en tanke som jag vaknar med på morgonen och går och lägger mig ämed på kvällen. Varför de flesta andra men inte jag? Vad är felet på mig? Jag är aktiv i politiken och träffar mycket människor och jag har försökt träffa någon via nätet i 10 år utan att lyckas.

    Nu är jag helt tom i kroppen. Hur ska jag få denna fysiska närhet? Är det helt omöjligt för oss killar?
    Är du aktiv i politiken lär du ju ha oerhört fler möjligheter än de flesta andra och dessutom borde du ju kunna fråga någon av dina vänner hur de upplever dig som person och då även berätta vad det gör att ingen är intresserad
  • Anonym (H)
    Äldre 3 Mar 12:59
    #6
    älskamigmucho skrev 2019-03-02 03:32:04 följande:

    Finns väl massa lösningar.... vem vill inte ha sex m en oskuld o lära upp honom till ett proffs?


    Vilka tjejer vill det? Jag har istället blivit droppad pga att jag var oskuld, när jag var 29. Provade en gång att lägga ut en annons på BC om någon tjej var intresserad av att lära upp en oerfaren 30-åring men fick inget svar. 5 år senare har jag gett upp.
  • Anonym (monk)
    Äldre 3 Mar 13:03
    #7

    Jag var äldre än dig när jag blev av med oskulden. Det är inget fel på mig, hade bara inte hittat rätt. Jag är kanske lite mer försiktig än många andra killar. Tror många tjejer gillar killar som tar för sig.
    Jag hade även sexuella erfarenheter med killar innan jag låg med en kvinna. Det är lättare att hitta killar för sex, om man nu vill det.

  • Anonym (anony­m)
    Äldre 3 Mar 13:16
    #8
    älskamigmucho skrev 2019-03-02 03:32:04 följande:
    Finns väl massa lösningar.... vem vill inte ha sex m en oskuld o lära upp honom till ett proffs?
    Få skulle vilja lära upp en gammal ofrivillig oskuld med tanke på att personen inte trots ansträngningar på olika arenor lyckats få någon intresserad
  • Anonym (monk)
    Äldre 3 Mar 13:32
    #9

    Förstår inte det där "lära upp nån".
    Man lär sig ha sex på ett visst sätt. Och så träffar man som inte vill ha sex exakt så. Vad gör man då?
    Sex är väl mer att man utforskar varandra, ett ömsesidigt utbyte. Och alla är ta mig fan inte lika Glad

  • Anonym (Nykär­.)
    Äldre 3 Mar 14:23
    #10

    Har själv hängt en del på BC, fattar inte på grabbar som bara lägger in penisbilder och tror tjejer skulle svara på en sådan annons.


    Gäller vara ärlig och skriva en bra beskrivning om sig själv.


    Nu är nog inte den kontaktsidan jag skulle rekommendera, är mest sex det handlar om.


    Finns säkert bättre och utan att nämna någon kan jag berättat att jag träffat en tjej på en kontaktsida och vi håller kontakt och har träffats irl.


     


    Är 67 år.

Svar på tråden Ofrivillig celibat - Lösning?