• Äldre 7 Mar 18:53
    7294 visningar
    112 svar
    112
    7294

    Farmen - Norge 2019

    Den 5 mars började TV4 lägga upp Farmen Norge på TV4 Play. Kollar du på det?

    I den här tråden kan vi diskutera allt som rör serien.

    www.tv4play.se/sök/Farmen%20Norge

  • Svar på tråden Farmen - Norge 2019
  • Äldre 15 Mar 17:15
    #21
    Deceree1 skrev 2019-03-15 00:28:15 följande:
    Halloj:)
    Nu hittade jag hit :) javisst, de är stor skillnad på den svenska o Norska Farmen. De försökte jag säga redan förra året men det va svårt att få fler att titta på den Norska.
    Stor skillnad på uppdragen o stor skillnad på mentaliteten. Men en sak tänkte jag på, de verkar vara lite irritation mellan yngre o äldre. Jag tror att jag såg avsnitt 4 ikväll..
    Ja, verkligen stor skillnad på uppdrag och mentaliteten.
  • Äldre 15 Mar 17:19
    #22
    Johannus skrev 2019-03-15 01:19:57 följande:
    Lite trist med Nandez att hon inte var aktiv i Farmen tråden som hon startade, men men vi höll i gång den ändå.
    Skrev att jag pausade. Även om man startar en tråd så kan mycket hända som gör att man inte är aktiv samt att jag ledsnade på bråk, hugg i ryggen o.s.v. Har inte tittat på Farmen Svergie på länge.
  • Äldre 15 Mar 17:20
    #23

    Har bara hunnit se de två första avsnitten ännu, har ingen favorit skulle vara de två svartvita katterna då

  • Äldre 15 Mar 17:23
    #24

    Roligt med flera som tittar och hittat tråden

  • Äldre 15 Mar 18:02
    #25

    Jag har inte heller nån favorit än. Jag har o göra på att komma ihåg alla namn. Jag kommer inte ihåg ett enda. Däremot kommer jag ihåg en del av namnen på förra säsongen Farmen Norge, haha. Är det begynnande demens?

    Uppdragen är av helt annan karaktär. Mer seriösa o svårare än på SF.

    Förra året blev det en hel del irritation på Geir efter ett tag men annars va de nog ganska koselig o göj.

    Man lärde sig lite goa ord, haha.

    Jaa, jag gillar verkligen Farmen Norge. Men jag reagerade precis somJohannus första gången jag såg NF. Huset de kom till va jättefint. Rent och fina sängar. Ingen halm där inte. Dyra va på plats o hela stämningen va göj.

    Men sen kom uppdragen o dom va inte till att leka me precis :)) Hejja Norge :))

  • Äldre 15 Mar 18:06
    #26
    Nandez skrev 2019-03-15 17:19:21 följande:
    Skrev att jag pausade. Även om man startar en tråd så kan mycket hända som gör att man inte är aktiv samt att jag ledsnade på bråk, hugg i ryggen o.s.v. Har inte tittat på Farmen Svergie på länge.
    Jo jag kommer i håg att du skrev att du skulle pausa.
  • Äldre 15 Mar 18:14
    #27
    Deceree1 skrev 2019-03-15 18:02:05 följande:
    Jag har inte heller nån favorit än. Jag har o göra på att komma ihåg alla namn. Jag kommer inte ihåg ett enda. Däremot kommer jag ihåg en del av namnen på förra säsongen Farmen Norge, haha. Är det begynnande demens?
    Uppdragen är av helt annan karaktär. Mer seriösa o svårare än på SF.
    Förra året blev det en hel del irritation på Geir efter ett tag men annars va de nog ganska koselig o göj.
    Man lärde sig lite goa ord, haha.
    Jaa, jag gillar verkligen Farmen Norge. Men jag reagerade precis somJohannus första gången jag såg NF. Huset de kom till va jättefint. Rent och fina sängar. Ingen halm där inte. Dyra va på plats o hela stämningen va göj.
    Men sen kom uppdragen o dom va inte till att leka me precis :)) Hejja Norge :))
    Inte då, ingen demens
  • Äldre 15 Mar 18:15
    #28
    Johannus skrev 2019-03-15 18:06:29 följande:
    Jo jag kommer i håg att du skrev att du skulle pausa.
    Pausen blev lång
  • Äldre 15 Mar 18:18
    #29
    Nandez skrev 2019-03-15 18:15:23 följande:
    Pausen blev lång smile1.gif
    Jo, men ibland blir det så. Hoppas du får tid att vara med här nu :)
  • Äldre 15 Mar 18:23
    #30
    Johannus skrev 2019-03-15 18:18:06 följande:
    Jo, men ibland blir det så. Hoppas du får tid att vara med här nu :)
    Absolut, både tid och ork
Svar på tråden Farmen - Norge 2019