• Anonym (Xxx)
    Äldre 8 Mar 23:28
    9074 visningar
    158 svar
    158
    9074

    Kukstorlek

    Hej

    Har en kille sen ett tag tillbaka och tycker hans kuk är lite liten. Han brukar runka bredvid i slutet på sexakten och vill hålla i den när han runkar men går typ inte för min hand får ute plats när han runkar, men det kanske är vanligt? Brukar ni tjejer runka era killar och hur?

    Tar i hans pung ibland men den får inte plats i hela min hand så att säga hehe.

    Vet inte exakt hur stor den är, kanske 14 Cm typ. Kanske är normalt och helt ok iofs men undrar ändå.

    Hur gör ni på era killar?

  • Svar på tråden Kukstorlek
  • Anonym (Haha)
    Äldre 8 Mar 23:59
    #1

    Eftersom vi har det motsatta problemet så kan jag säga att vi jobbar med alla händer och de får plats faktiskt. Däremot har vi andra problem. Jag brukar sakta flytta ena handen och röra andra fortare. Osv osv

    Men jag har vart med små killar med tom mindre än 14 och det brukar va avsugning som funkar bäst. Då slipper man kokurrens om platsen.

  • Anonym (Xxx) Trådstartaren
    Äldre 9 Mar 00:13
    #2
    Anonym (Haha) skrev 2019-03-08 23:59:59 följande:

    Eftersom vi har det motsatta problemet så kan jag säga att vi jobbar med alla händer och de får plats faktiskt. Däremot har vi andra problem. Jag brukar sakta flytta ena handen och röra andra fortare. Osv osv

    Men jag har vart med små killar med tom mindre än 14 och det brukar va avsugning som funkar bäst. Då slipper man kokurrens om platsen.


    aha så din kille har stor? Vad menar du med flytta? Använder du båda på hans?
    Suger du också?
    Är väl en hand som gäller för hans så att säga. Har testat att suga med men han kommer inte, utan han vill helst runka själv efteråt. 
  • Anonym (Haha)
    Äldre 9 Mar 22:48
    #3
    Anonym (Xxx) skrev 2019-03-09 00:13:49 följande:

    aha så din kille har stor? Vad menar du med flytta? Använder du båda på hans?

    Suger du också?

    Är väl en hand som gäller för hans så att säga. Har testat att suga med men han kommer inte, utan han vill helst runka själv efteråt. 


    Jo han är stor

    Flytta. Alltså typ som att man funkar långsamt med handen längs in och snabbare med rden andra. Sen brukar killenvilja att jag ska hålla väldigt hårt längs ner men han tycker det är för löst så han brukar hålla allra längst in själv. Så ja jag använder båda händerna. Ibland är det tre händer tom haha. Nja jag får inte ens in hela ollonet utan att tänderna kommer emot. Så jag brukar mest kyssa o slicka på den men jag suger på det lilla jag får in ibland.

    De små jag varit med känns ändå mycket enklare att tillfredsställa på nåt vis. Man vet var man har dom så att säga haha
  • Anonym (Xxx) Trådstartaren
    Äldre 9 Mar 23:14
    #4
    Anonym (Haha) skrev 2019-03-09 22:48:20 följande:

    Jo han är stor

    Flytta. Alltså typ som att man funkar långsamt med handen längs in och snabbare med rden andra. Sen brukar killenvilja att jag ska hålla väldigt hårt längs ner men han tycker det är för löst så han brukar hålla allra längst in själv. Så ja jag använder båda händerna. Ibland är det tre händer tom haha. Nja jag får inte ens in hela ollonet utan att tänderna kommer emot. Så jag brukar mest kyssa o slicka på den men jag suger på det lilla jag får in ibland.

    De små jag varit med känns ändå mycket enklare att tillfredsställa på nåt vis. Man vet var man har dom så att säga haha


    Haha. Ja känns sjukt jobbigt det där:)
  • Anonym (Haha)
    Äldre 10 Mar 00:44
    #5
    Anonym (Xxx) skrev 2019-03-09 23:14:34 följande:

    Haha. Ja känns sjukt jobbigt det där:)


    Nja det e inte det jobbigaste. Det finns värre
  • Anonym (Xxx) Trådstartaren
    Äldre 10 Mar 02:23
    #6
    Anonym (Haha) skrev 2019-03-10 00:44:02 följande:

    Nja det e inte det jobbigaste. Det finns värre


    Som vad?
  • Anonym (Haha)
    Äldre 10 Mar 02:32
    #7
    Anonym (Xxx) skrev 2019-03-10 02:23:50 följande:

    Som vad?


    Tja som att inget funkar . Jag får ont bara han e på väg hem typ
  • Anonym (Haha)
    Äldre 10 Mar 02:34
    #8
    Anonym (Xxx) skrev 2019-03-10 02:23:50 följande:

    Som vad?


    Men iofs så är det ju jävligt sexigt
  • Anonym (Xxx) Trådstartaren
    Äldre 10 Mar 02:37
    #9
    Anonym (Haha) skrev 2019-03-10 02:32:59 följande:

    Tja som att inget funkar . Jag får ont bara han e på väg hem typ


    Tja.

    Vad menar du haha? På väg hem?
  • Anonym (Haha)
    Äldre 10 Mar 02:46
    #10
    Anonym (Xxx) skrev 2019-03-10 02:37:48 följande:

    Tja.

    Vad menar du haha? På väg hem?


    Att vi inte har sex. Vi har prövat lite men det e INTE skönt hittills. Men jag övar. Då var glad över det för du slipper ju få ont.
Svar på tråden Kukstorlek