• Emmissss

    BIM April

    Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

    Blir vårt 7e försök.

    BIM

    10/4 Emmissss

  • Svar på tråden BIM April
  • Linneaalice14

    Såhär såg mitt sista test ut igår, alltså 29/3 svagt mot dessa andra? Så då hoppas jag vi träffat rätt, Eller e jag helt dum?



    Den på 12:15 så hade jag druckit 
    kaffe 30 min innan kom jag på.
    Men vad tror ni? Har vi prockat? Om vi sexadei södangs tisdags onsdags o torsdags.


    Nicole
  • tesselessan

    Hej Jag har BIM 5 april. 13 försöket, fick en spruta förra veckan för att hjälpa äggen att lossna så jag hoppas verkligen på plus denna månad.

    Har en dotter på 2,5 år sen innan. Hoppas på att sprutan ska funka annars blir det fortsatt utredning.b

  • Anonym (Siggen)

    BIM - lista:

    1/4 lonelygirl92, Nellyros, Seseli 

    3/4 höstmamma, nervösanonym, lunalove

    4/4 Skrollan94 

    5/4 sommartjejen888, tesselessan

    6/4 Geranium, Evi30, Dalarna1984 

    7/4 Minmakaron 

    8/4 CH90, Evi82, Ellie08, Ok1020 

    9/4 z19, youwontremember, Pumpan90 

    10/4 Emmissss, Lyra78, Blirdetsåblirdet, LBP91

    11/4 Tessi1, 

    13/4 Mela88, Tirin 

    14/4 Joni, llindizz, Gävlebo 

    17/4 Trettiotvå 

    22/4 Leosmamma88, fannylinnea 

    23/4 Sirest01 

    24/4 Nicciz , Mammamiao 

    Pluslista:

    26/3 Seseli -6

    27/3 lonelygirl92 bim-5

  • Rollan92

    Hej på er! Detta blir mitt första inlägg någonsin. :)

    Har BIM den 8/4, och är just nu på ÄL +5 och har börjat känna av lite värk i tjejmagen... frågan är om det är mensen som redan känns av (vilket är lite väl tidigt) eller om man inbillar sig. :O

    När tror ni det är rimligt att testa sig? Har två st testa tidigt hemma...

  • Anonym (Mammatill2)

    Skulle testa mig med de testerna tidigast 4 dagar innan för att få ett rätt resultat och med morgon urin eller att du hållt dig 4h utan att dricka :)

    Så det inte blir negativt om du testar för tidigt.


    Rollan92 skrev 2019-03-30 13:50:21 följande:

    Hej på er! Detta blir mitt första inlägg någonsin. :)

    Har BIM den 8/4, och är just nu på ÄL +5 och har börjat känna av lite värk i tjejmagen... frågan är om det är mensen som redan känns av (vilket är lite väl tidigt) eller om man inbillar sig. :O

    När tror ni det är rimligt att testa sig? Har två st testa tidigt hemma...


  • lonelygirl92
    Rollan92 skrev 2019-03-30 13:50:21 följande:

    Hej på er! Detta blir mitt första inlägg någonsin. :)

    Har BIM den 8/4, och är just nu på ÄL +5 och har börjat känna av lite värk i tjejmagen... frågan är om det är mensen som redan känns av (vilket är lite väl tidigt) eller om man inbillar sig. :O

    När tror ni det är rimligt att testa sig? Har två st testa tidigt hemma...


    Det är för tidigt att testa ännu, vänta iallafall 5 dagar till :) jag fick tvärnegativt på ÄL+9 och svagt positivt på ÄL+10
  • Rollan92

    Tack för svar tjejer!!

    Jaa man vill ju testa och kunna lita på testet, annars kommer man ju tappa det lilla förstånd man har kvar. Fyra dagar innan och om fem dagar blir på samma dag då, den fjärde april. Hoppas hoppas

  • Anonym (Anonym)

    Väntan är verkligen olidlig!

    Jag har BIM samma dag som dig och är också på ÄL+ 5! Förlåt för en ?rakt på? fråga: men vilken dag/dagar hade ni sex?

  • Rollan92
    Anonym (Anonym) skrev 2019-03-30 15:21:02 följande:

    Väntan är verkligen olidlig!

    Jag har BIM samma dag som dig och är också på ÄL+ 5! Förlåt för en ?rakt på? fråga: men vilken dag/dagar hade ni sex?


    Det är lugnt, fråga på :)

    Vi använde ägglossningstester denna gången så visade ett max av hormon på söndagen, mitt på dagen, så vi körde på söndagkvällen och måndagen efter jobbet. :)
  • Anonym (Anonym)

    Spännande! Vi körde på exakt samma upplägg!

    Har känt av ett svagt illamående under dagen idag så jag hoppas verkligen att det har slagit rot :) Blir spännande att följa!

Svar på tråden BIM April