• Emmissss

    BIM April

    Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

    Blir vårt 7e försök.

    BIM

    10/4 Emmissss

  • Svar på tråden BIM April
  • Frekvens
    Linneaalice14 skrev 2019-04-16 08:01:02 följande:

    Ja lite nervöst e de tycker ni skall köpa clearblue tidiga? 

    Eller?


    Ja gör det! Eller digital :)
  • Minmakaron
    Linneaalice14 skrev 2019-04-16 08:01:02 följande:

    Ja lite nervöst e de tycker ni skall köpa clearblue tidiga? 

    Eller?


    Ja, för mig var det jätteskönt att på så vis få det bekräftat direkt istället för att gå och grubbla och vänta på att tiden skulle gå och testen förhoppningsvis skulle bli tydligare. :)
  • Minmakaron
    Linneaalice14 skrev 2019-04-16 08:01:02 följande:

    Ja lite nervöst e de tycker ni skall köpa clearblue tidiga? 

    Eller?


    Just det, jag menade digital i mitt tidigare svar ovan. Tydligast så och du slipper grubbla och tyda! ;)
  • Minmakaron
    Linneaalice14 skrev 2019-04-16 14:08:24 följande:

    Menar ni clearblue digital med indikator för veckor?


    Japp, precis det!
  • Frekvens
    Linneaalice14 skrev 2019-04-16 14:08:24 följande:

    Menar ni clearblue digital med indikator för veckor?


    Ja exakt! :)
  • happycookie

    Kroppen beter sig märkligt.. rädd att man inbillar sig men de lotionliknande flytningarna ökar - och det är mycket :o Haft molvärk som kommer och går sen då jsg tror att jag hade mens och haft järnsmak i munnen. Ska testa på söndag morgon om mensen inte kommit då :)

  • happycookie
    happycookie skrev 2019-04-16 17:52:37 följande:

    Kroppen beter sig märkligt.. rädd att man inbillar sig men de lotionliknande flytningarna ökar - och det är mycket :o Haft molvärk som kommer och går sen då jsg tror att jag hade mens och haft järnsmak i munnen. Ska testa på söndag morgon om mensen inte kommit då :)


    Menade såklart molvärk sen ägglossning
  • Frekvens
    happycookie skrev 2019-04-16 17:52:37 följande:

    Kroppen beter sig märkligt.. rädd att man inbillar sig men de lotionliknande flytningarna ökar - och det är mycket :o Haft molvärk som kommer och går sen då jsg tror att jag hade mens och haft järnsmak i munnen. Ska testa på söndag morgon om mensen inte kommit då :)


    Det låter lovande! :) Håller tummarna!
Svar på tråden BIM April