• Emmissss

    BIM April

    Startar tråden för oss som har BIM April, många kanske hoppar över denna månad, men just nu känns det som när bebis kommer spelar mindre roll och att planera är lättare sagt än gjort :)

    Blir vårt 7e försök.

    BIM

    10/4 Emmissss

  • Svar på tråden BIM April
  • Pusstuss

    Dessutom, det här med högtider och man måste träffa hela tjocka släkten och kommentarerna ?är det inte er tur att skaffa barn nu?? ?När ska ni skaffa barn då???? Är så jääävla jobbigt. Så skrattar man bort det fast man vill bara ställa sig och gråta. Sorry för gnäll haha

  • Kiwiii

    Grattis till era plus! :D

    Här har fortfarande ingen mens kommit.. Vet inte vad jag ska tro längre om min kropp... Kanske är en låghomonare?

  • Pollyp
    Micka! skrev 2019-04-19 19:06:04 följande:

    Har du några gravsymtom? Få se om jag också får ett plus imorgonbitti, kommer nog vakna vid typ kl.5!!!!


    Jag har varit extremt trött hela veckan och väldigt upp och ner i humöret, vilket jag brukar vara inför mens oavsett. Igår började jag tycka att saker smakade konstigt, framförallt när vi skulle käka middag och gaffeln smakade jävligt mycket metall. Idag har jag börjat må lite smått illa. Så lite symptom har jag haft.

    Hur mår du? Har du några symtom ? Håller verkligen tummarna!
  • babytjejen

    Bim på söndag men börjar ana redan nu att mensen är på gång. Har ju länge börjat undra om inte klimakteriet börjar närma sig...cykeln har börjat ändra sig o idag fick jag vad jag nog måste kalla det, en sådan värmevallning....så verkar som mina aningar är rätt. Ska se hur det utvecklar sig o boka in en tid för koll efter semestern....

  • Micka!
    Pollyp skrev 2019-04-19 21:30:25 följande:

    Jag har varit extremt trött hela veckan och väldigt upp och ner i humöret, vilket jag brukar vara inför mens oavsett. Igår började jag tycka att saker smakade konstigt, framförallt när vi skulle käka middag och gaffeln smakade jävligt mycket metall. Idag har jag börjat må lite smått illa. Så lite symptom har jag haft.

    Hur mår du? Har du några symtom ? Håller verkligen tummarna!


    ag har haft molvärk från ägglossning +5, ömma bröstvårtor från ägglossning +7, skithumör för typ inget, igårkväll illamående....

    När har du bf? Jag har 29 dec

    Jösses, tänk att vi plussade, en till i smått chock här....
  • lindsey80

    Min kropp är ju jätteskum. Ingen mens men däremot ger äl-testet utslag för äl ... nu? Stämmer med de ökade flytningarna som är både krämiga och äggviteliknande. Vad ska jag tro? ???? och stickan visar positivt. Är eg på Bim +4 å skulle haft mens. Hade äl 29 mars å hade sex då. Sen kom det en mindre blödning 8 och 9 april. Mensen var beräknad till i tisdags, 16 april. Kan äl-stickan visa positivt, trots att man är gravid? Kan äl komma då man skulle haft mens? Kan äl komma så tätt från förra gången till nu?

  • Ev95

    Såhär såg mitt Clearblue early ut idag BIM-1, hoppas på ett starkare imorgon då jag inte riktigt litar på denna.. svårare att se på bild än i verkligheten

  • Pollyp
    Micka! skrev 2019-04-20 06:15:54 följande:

    ag har haft molvärk från ägglossning +5, ömma bröstvårtor från ägglossning +7, skithumör för typ inget, igårkväll illamående....

    När har du bf? Jag har 29 dec

    Jösses, tänk att vi plussade, en till i smått chock här....


    Åhh grattis!! Så kul! :D jag har också 29 december, ett bra slut på året... Kanske får knipa några dagar extra så det blir en januaribebis haha!
Svar på tråden BIM April