• Anonym (Lila)
    Äldre 13 Mar 12:00
    705 visningar
    31 svar
    -1
    31
    705

    Killar/män, vad tror ni att han förväntar sig av sexträffen?

    Kvinnor kan också svara om ni har några bra erfarenheter.

    Jag en tjej som har letat efter någon att ligga med på nätet, och nu har jag hittat en som jag känner mig ganska mycket attraherad av.

    Men frågan är om vi vill samma saker? Jag är mest ute efter att knulla. Han pratar mycket och återkommande om att han ska slicka mig, han älskar att slicka osv.

    Jag kan tänka mig det, men inte min favoritgrej i sängen. Beror kanske på mannen också, de flesta som slickat mig tycker jag har varit sådär, bara någon enstaka som jag riktigt njutit med. Anyway, jag är mest ute efter att bara få bli knullad. Kanske är vi inte på samma nivå?

    Fråga 1. Om jag låter han göra det kommer han förvänta sig att få en avsugning tillbaka?

    Fråga 2. Om jag säger nej till att bli slickad, tror ni att han kommer tycka träffen blir misslyckad? Och är oralsex för de flesta män en självklar del av en kk relation?

  • Svar på tråden Killar/män, vad tror ni att han förväntar sig av sexträffen?
  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 13 Mar 12:44
    #1

    Hade jag träffat någon för sex så hade det blivit enbart knulla.

    Relation ingår oralt åt båda hållen samt kyssar och smek.

  • Äldre 13 Mar 12:46
    #2

    Du bör väl kanske göra klart med honom innan om hur du vill ha det för att undvika missförstånd?
    Jag tycker att det aldrig ska finnas några måsten inom sex, t.ex. att du måste suga honom för att han slickar. Men ingen vet ju vad han tycker och tänker om det, så du behöver nog fråga om du vill veta innan?

  • Anonym (Lila) Trådstartaren
    Äldre 13 Mar 13:05
    #3

    allt jag frågar om eller ber om verkar han anpassa sig till
    det verkar som att män gör allt för att inte missa chansen till en sexträff
    därför vet jag inte om jag kommer få ärligt svar:  "att inte ha oralsex är en stor besvikelse för mig så du får leta vidare"   ???

    därför gör jag lite efterforskningar här om vad män i allmänhet kan tänkas ha för förväntningar

  • Anonym (Loopi­e)
    Äldre 13 Mar 13:08
    #4

    Tänk såhär - vi tjejer har möjlighet att välja och vraka när det kommer till att ha sex. Jag tycker du ska vara helt ärlig med att du tycker det är för intimt med att bli slickad och att du i stort sett bara vill knulla. Skulle han inte vilja träffa dig efter det så kan du definitivt hitta någon annan som matchar dig bättre.

    Förstår för övrigt precis vad du menar - att bli slickad är helt klart överskattat.

    Annars är det bara att du visar det när ni ska ha sex. Dra upp honom om han försöker gå ner på dig. Det har jag gjort flera gånger, och det är ingen som har nobbat mig för det.

  • Anonym (Lila) Trådstartaren
    Äldre 13 Mar 13:12
    #5

    jag tycker också att man inte ska vara tvingad att ge oralsex, men tror ni inte att om han ger och ger och slickar länge och gör allt för att få kvinnan att njuta, och sen inte får samma tillbaka blir ganska besviken? eller känner sig orättvis behandlad eller tycker kvinnan är ego? jag kan inte tänka mig att han skulle ställa avsugning som ett krav eller så

  • Äldre 13 Mar 13:14
    #6

    Har bestämt träff, via HP och BC för att ligga

    Kille 1 hade innan inte fått sett bild på ansiktet (största misstaget) men hans kropp va ju sjukt snygg!

    Kille 2 va super skum irl och jag ville bara hem hela tiden

    Blev inget ligga i nått av fallen o vi hördes aldrig mer (tack gode gud)

    Ville bara säga att man ska inte förvänta sig för mkt, för det är blir en helt annan grej att ses irl.

  • Anonym (Lila) Trådstartaren
    Äldre 13 Mar 13:16
    #7
    Anonym (Loopie) skrev 2019-03-13 13:08:55 följande:

    Tänk såhär - vi tjejer har möjlighet att välja och vraka när det kommer till att ha sex. Jag tycker du ska vara helt ärlig med att du tycker det är för intimt med att bli slickad och att du i stort sett bara vill knulla. Skulle han inte vilja träffa dig efter det så kan du definitivt hitta någon annan som matchar dig bättre.

    Förstår för övrigt precis vad du menar - att bli slickad är helt klart överskattat.

    Annars är det bara att du visar det när ni ska ha sex. Dra upp honom om han försöker gå ner på dig. Det har jag gjort flera gånger, och det är ingen som har nobbat mig för det.


    Tack för svaret, du förstår precis.
    Jo det är det jag tänker också, han kommer säkert inte nobba mig, utan har sex.
    Men innerst inne kanske är besviken att det inte blev oralsex men inte säger något utan håller god min?
  • Anonym (Lila) Trådstartaren
    Äldre 13 Mar 13:17
    #8
    Vittshirt skrev 2019-03-13 13:14:20 följande:

    Har bestämt träff, via HP och BC för att ligga

    Kille 1 hade innan inte fått sett bild på ansiktet (största misstaget) men hans kropp va ju sjukt snygg!

    Kille 2 va super skum irl och jag ville bara hem hela tiden

    Blev inget ligga i nått av fallen o vi hördes aldrig mer (tack gode gud)

    Ville bara säga att man ska inte förvänta sig för mkt, för det är blir en helt annan grej att ses irl.


    Tack, jag ska tänka på det
  • Äldre 13 Mar 13:46
    #9
    Anonym (Lila) skrev 2019-03-13 13:12:01 följande:

    jag tycker också att man inte ska vara tvingad att ge oralsex, men tror ni inte att om han ger och ger och slickar länge och gör allt för att få kvinnan att njuta, och sen inte får samma tillbaka blir ganska besviken? eller känner sig orättvis behandlad eller tycker kvinnan är ego? jag kan inte tänka mig att han skulle ställa avsugning som ett krav eller så


    Fast jag antar att detta inte är din blivande man, eller ens någon du tänker på som ev. pojkvän material? Ni ska träffas för att ligga, vad spelar det egentligen för roll om vad han tycker och tänker om dig? Spelar det någon roll om han tycker att du verkar ego?
  • Äldre 13 Mar 18:24
    #10

    Så länge han får spruta är han nog nöjd.

Svar på tråden Killar/män, vad tror ni att han förväntar sig av sexträffen?