• Anonym (1921)
    Äldre 13 Mar 20:33
    1251 visningar
    51 svar
    51
    1251

    Hur får jag ligga?

    Jag är SNART 26 år, har inget jobb just nu och min akademiska karriär har varit sådäär. Jag ser heller inte ut som Brad Pitt och har ingen tjock plånbok. Jag förlorade oskulden till en prostituerad och är tämligen sexuell oerfaren.

    Hur fan får jag ligga egentligen?

    Jag är inte ung längre, så tjejer ser en arbetslös kille med låg ambition och inga framtidsplaner. Det torde inte spela roll för att hitta ett ligg men varför får jag inget? Är det för att jag inte är snygg? Jag är vit så jag kan inte heller köra "black cock"-game heller.

  • Svar på tråden Hur får jag ligga?
  • AnnaZL
    Äldre 13 Mar 20:50
    #1

    Har inga direkta tips, men tvärtemot vad du tror är det faktiskt enbart positivt att du inte ser ut som nästan 60 vid 26 års ålder, så det argumentet kan du släppa. 


    Annars: tänk på din målgrupp, vem vill du ligga med, vad attraheras dessa personer av? Vad vill de ha ut av det hela?

  • Äldre 13 Mar 22:26
    #2

    Ta tag i ditt liv, börja träna, hobbies m.m. kvinnor kommer då komma av sig självt tillslut

  • Äldre 13 Mar 23:32
    #3

    Bli rik och strö pengar omkring dig, då dras kvinnor till dig likt flugor till en skit.

  • Anonym (kiki)
    Äldre 13 Mar 23:47
    #4

    Klipp dig och skaffa dig ett jobb så kommer det andra med 

  • Anonym (1921) Trådstartaren
    Äldre 14 Mar 00:06
    #5
    Hårfagre skrev 2019-03-13 23:32:10 följande:

    Bli rik och strö pengar omkring dig, då dras kvinnor till dig likt flugor till en skit.


    Enklare sagt än gjort. Jag har inga pengar alls, för att inte tala om att vara rik.
    AnnaZL skrev 2019-03-13 20:50:13 följande:

    Har inga direkta tips, men tvärtemot vad du tror är det faktiskt enbart positivt att du inte ser ut som nästan 60 vid 26 års ålder, så det argumentet kan du släppa. 


    Annars: tänk på din målgrupp, vem vill du ligga med, vad attraheras dessa personer av? Vad vill de ha ut av det hela?


    Jag har inga krav alls. Jag vill ju bara ligga. Och det är inte så rimliga frågor att ställa till en som inte har någon erfarenhet av det kvinnliga könet överhuvudtaget. Men även de som bara vill ligga vill säkert göra det med någon som ser ut som en modell/har mkt pengar.
  • Anonym (...)
    Äldre 14 Mar 00:09
    #6

    Få någon att bli kär i dig och bli ihop med henne. Det är lättare att få en flickvän än en kk/ett ons i din situation. Tjejer är mer krävande om det är bara sex.

  • Anonym (Tre steg till ett bättre liv!)
    Äldre 14 Mar 00:21
    #7

    Efterfrågan på fitta motsvarar inte tillgången. Finns gränslöst många män som vill knulla men det finns inte gränslöst många kvinnor som vill nöjesknulla utan väldigt få som vill, därför de vill ha lite känslor och soul iblandat.

    1) Börja motionera, sluta drick alkohol.

    2) Rör dig mycket ute bland folk annars träffar du inte folk.

    3) Sluta runka.

  • Äldre 14 Mar 00:45
    #8
    +3

    Ändra din attityd. Att snacka om att vilja köra nåt black cock game (wtf?!) och mena på att tjejer bara vill ha snygga eller stenrika män är väl bland det mest avtändande som finns. Dessutom har du gått till en prostituerad, vilket säger att du sätter dina egna behov lååångt framför andra människors hälsa.

    Det är inget fel på att vara arbetslös, men att sakna drivet att vilja förändra sin situation är däremot problematiskt om man vill attrahera någon.

  • Anonym (var attrak­tiv och bra i sängen­)
    Äldre 14 Mar 12:49
    #9

    Om man ska få ligga måste man ju vara en person som andra vill ligga med. Man kan ju undra varför du inte blivit kär och hamnat i förhållande vilket brukar falla sig naturligt för de allra flesta?

    Man umgås och träffar olika människor under livets gång och attraherar någon med sin personlighet, charm, utseende, handlingar osv. Att bara vilja ligga är inte något som de allra flesta kvinnor vill. Kanske efter en lång relation eller som tillfälligt singlar, men då vill man ju ligga med en riktig hunk eller någon man har grymt bra sexuell kemi med.

    Jag ligger inte med den typen av män som ligger runt. Vill bli omtyckt för andra kvaliteter än min fitta. När de andra bitarna klaffar vill jag ligga med en man. Eller om självaste Brad Pitt erbjuder sina tjänster skulle jag nog ha svårt att tacka nej;)

  • Äldre 14 Mar 12:57
    #10

    Om du vill gå djupt inom detta och ändra din tillvaro kan jag rekommendera Mark Manson - Models skarpt

Svar på tråden Hur får jag ligga?