• Anonym (T)
    Äldre 14 Mar 09:47
    1942 visningar
    39 svar
    39
    1942

    Duscha precis innan oralsex?

    Har aldrig varit med om att killar har problem med oralsex, men nu är det såhär att killen jag dejtar vill inte gå ner på mig om jag inte duschat PRECIS innan. Samtidigt så vill han att jag ska suga av honom oavsett vad han gjort innan - och för mig är detta inget problem, såvida inte man känner att han är lite ofräsch där nere osv.

    Jag VET själv att jag är fräsch mellan benen. Men detta börjar bli lite avtändande. Han får mig att känna mig äcklig fast jag vet att jag inte är det. Oavsett om jag tagit en lång dusch och sedan har vi börjat ha sex så slickar han så futtigt med tungspetsen kanske ja, 4 slickar. TOTALT. Han har sagt också att han fick problem med finnar med sitt ex som han gick ner på....

    Ska jag skratta eller gråta? Har ni varit med om liknande?

  • Svar på tråden Duscha precis innan oralsex?
  • Anonym (Nydus­chad)
    Äldre 14 Mar 10:02
    #1
    +2

    Ärligt talat så är inte en fitta särskilt fräsch om den inte är nyduschad. Samma sak med en kuk.

    Jag varken ger eller tar emot oralsex om inte könet är nytvättat. Har aldrig varit något problem i vårt förhållande och vi har oralsex nästan dagligen.

    Men problemet verkar ligga någon annan stans för din kille. Han vill ju knappt slicka dig även om du är nyduschad vad jag förstår. Han gillar antagligen inte alls att slicka fitta men vågar inte säga det till dig, utan skyller på andra orsaker.

  • Äldre 14 Mar 10:12
    #2
    +1

    Duschen låter mest som svepskäl, hans brist på slick tyder mer på att han inte vill ha oralsex alls. Han klarar bara inte av att säga det utan skyller på allt annat.

  • Anonym (69)
    Äldre 14 Mar 10:28
    #3
    Fjäril kär skrev 2019-03-14 10:12:59 följande:

    Duschen låter mest som svepskäl, hans brist på slick tyder mer på att han inte vill ha oralsex alls. Han klarar bara inte av att säga det utan skyller på allt annat.


    Trams.

    Jag älskar att slicka, men det ska inte lukta och smaka sunk.
  • Anonym (enrik­tigkar­l)
    Äldre 14 Mar 10:45
    #4
    +1

    Älskar att slicka fitta men jag tycker en nyduschad fitta är mindre sexuell att slicka, den doftar och smakar inget, jag gillar då fittan smakar och luktar fitta.
    En fitta som smakar och luktar fitta ska dock inte förväxlas med en ofräsch fitta som smakar och luktar piss eller annat den inte ska smaka och lukta

  • Äldre 14 Mar 10:55
    #5
    +1

    En våt och kåt mus är ju bara mysigt att smaka på. Mindre trevligt med 1 dygns ägglossningsflytningar, samma strax innan eller efter mens. Då det kan förekomma lite mindre aptitliga flytningar.....

    För mig räcker det oftast om musen är tvättad någon gång under dagen. Precis nytvättad är lite tråkigt då den bara smakar vatten.

    Jag tror som någon annan varit inne på, din kille gillar inte att slicka. Lev med det och efterfråga inte att få bli slickad, eller byt kille om det är viktigt för dig att få oralt.

  • Äldre 14 Mar 11:26
    #6
    +1
    Fjäril kär skrev 2019-03-14 10:12:59 följande:

    Duschen låter mest som svepskäl, hans brist på slick tyder mer på att han inte vill ha oralsex alls. Han klarar bara inte av att säga det utan skyller på allt annat.


    Håller med. Tycker det verkar väldigt tydligt att han inte gillar att slicka. Det är ju inte automatiskt så att alla män och kvinnor gillar oralsex. 

    (För egen del så är vi alltid nyduschade när vi har sex.)
  • Anonym (Pelle­)
    Äldre 14 Mar 11:32
    #7
    +1

    Han knappt ens nuddar med tungan fyra gånger fast du duschat? Det kallas inte ens oralsex.

    Då är det uppenbart att han inte vill slicka alls. Förstår du inte det själv?

  • Anonym (IL)
    Äldre 14 Mar 11:46
    #8

    Jag försår honom helt, så är det i mitt förhållande fast tvärtom. Jag suger aldrig av min kille om han inte är nyduschad, eller brukar suga av honom om jag vet att han har duschat den senaste timmen eller så. Jag tänker alltid att han tänker likadant men han har motbevisat mig flera gånger. Han brukar alltid försöka slicka mig även om jag inte har duschat och jag säger alltid det att min fitta inte är speciellt fräsch för tillfället och att han inte bevhöver slicka mig men han gör det ändå. Han brukar tom slicka mig om jag har mens och en tampong i, han bryr sig helt enkelt inte. Men jag bryr mig och han har inga problem med det alls. Om han inte har duschat men vill ha en avsugning brukar vi duscha tsm och han får en i duschen sen fortsätter vi i sängen. Så du borde inte lägga så mycket vikt i det egentlgien för oavsett kön så är det oftast inte så fräscht där nere om man inte duschat, uppstår alltid en lukt som vissa inte tycker om medan andra inte bryr sig. Men vill han inte slicka dig när du är nyduschad eller bara slickar lite är det något du får prata med honom om isåfall. För då kanske han helt enkelt inte tycker om att slicka.

  • Anonym (jupp)
    Äldre 14 Mar 12:20
    #9
    Anonym (Pelle) skrev 2019-03-14 11:32:21 följande:

    Han knappt ens nuddar med tungan fyra gånger fast du duschat? Det kallas inte ens oralsex.

    Då är det uppenbart att han inte vill slicka alls. Förstår du inte det själv?


  • Anonym (tips)
    Äldre 14 Mar 12:25
    #10

    a) nej, han gillar inte att slicka egentligen

    b) testa att smörja in med lite smaksatt glidmedel. Det kan ta bort lite av den mest fräna doften eller smaken.

Svar på tråden Duscha precis innan oralsex?