• Anonym (Jimmy­)
    Äldre 14 Mar 19:30
    2052 visningar
    22 svar
    22
    2052

    En äldre gubbe verkar sätta på alla i vår trappuppgång

    Hejsan Familjeliv, det är så att jag rör mig en hel del i vårt lägenhetshus, och använder sällan hiss. Det är även väldigt lyhört där jag bor och i trappuppgången finns 7 våningar och vi har god grannsämja, förutom en sak som jag tycker verkar väldigt märklig. Det finns en äldre gubbe på tredje våningen, han är väl runt 50-55 och har ölmage, vi kan kalla honom Conny eftersom jag vill vara anonym trots problemet. Det bor en hel del kvinnor i lägenheterna här.. vissa är i min ålder runt 20, vissa äldre. Jag hör stön ibland från kvinnor och ?mmm!? från den här, som jag nästan är bergsäker på, är Conny. Vid ett flertal tillfällen har jag sett honom gå in och gå ut ifrån 2 lägenheter under mig (därav ljuden) och ibland har han sagt typ: ?tack för idag snygging? och liknande till personen som varit i lägenheten när jag exempelvis gått ner för att slänga sopor. Har även sett honom hångla med säkert 3 olika tjejer som jag vet bor här, och en utav dem är i min ålder och har kille. Detta börjar bli irriterande, och det värsta av allt är att jag har sett honom krama min flickvän en gång ur kikhålet på dörren (har inte konfronterat henne ännu om det).. efter att hon sa att hon skulle gå en promenad. Vad skall jag göra ? Jag hoppas ju verkligen inte att min flickvän har varit otrogen med honom för då skulle jag verkligen bli äcklad. HAN ÄR JU TYP 55! Skall jag konfrontera honom ? Skall jag prata med tjejen ? Hur normalt är det här egentligen.. känns helt sjukt.

  • Svar på tråden En äldre gubbe verkar sätta på alla i vår trappuppgång
  • Anonym (fib aktuel­lt)
    Äldre 14 Mar 21:09
    #1
    +3

    Är detta din granne?? 

  • Anonym (Blomm­an)
    Äldre 14 Mar 21:19
    #2
    +1

    Tror att det är ett troll tyvärr. Inga unga tjejer vill ha Conny 55...

  • Anonym (lölö)
    Äldre 14 Mar 21:53
    #3

    Bättre sexfantasier har du väl???

  • Äldre 14 Mar 22:03
    #4

    Du ska väl ge blanka fan i vem Conny umgås med och om detta umgänget är platoniskt eller sexuellt.

    Tror du din tjej knullar Conny får du väl prata med tjejen om det, det är mellan dig och henne, inte mellan dig och Conny.

  • Anonym (Conny­)
    Äldre 14 Mar 22:11
    #5
    +3

    Du behöver inte oroa dig, din sambo skulle bara hjälpa mig och massera min ljumske som jag har en sträckning i. Kramen var bara att hon borstade bort lite mjäll från mina axlar. Inget att ora sig för, jag lovar.

    Jag vet att det kommer ljud från min lägenhet ifrån olika grannkvinnor i olika åldrar, men vi pratar bara. Jag lovar. Att du kan höra stön ibland beror på att jag har en perkulator som gör väldigt gott kaffe. Så alla "mmmmh" "herregud" och liknande du kanske hört är bara reaktioner på det goda kaffet. "Jag kommer" om du hört mig skrika det någon gång, så är det för att jag är stel och det tar tid för mig att öppna dörren, så att den som ringt på vet att jag är på väg att öppna, inget annat. 

    Så du har ingenting alls att oroa dig för, jag lovar.

    Med vänlig hälsning: Conny

  • Äldre 14 Mar 22:51
    #6

    Är du någon slags sharia-polis? Vad andra gör, Connys ålder eller ölmage är inte din sak. Däremot kan du tala med din flickvän om vilka gränser ni har i ert förhållande.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 16 Mar 01:49
    #7

    Fake eller inte, men en påläst 50åring kan nog framkalla orgasmer hos en tjej som hon inte ens visste att de fanns. Efter tredje orgasmen så glöms nog ålder, längd eller ölmagen. Och tjejer snackar mera än man tror. Självklart vill hela trapphuset ta del av denna gåva till kvinnligheten. :)

  • Äldre 16 Mar 02:09
    #8
    +1

    Ja..... 40-50 års erfarenhet hos kvinnor kan smälla högre än ungdomligt ego.

    Erfarenhet kan locka fram lustar som yngre inte klarar/förstår.

    Visst kan det kännas kasst att flickvännen hellre pippar med någon erfaren som du tycker är ful.....

    Men problemet ligger ändå hos dig. Hur ska du göra för att din tjej hellre väljer dig före "gubben". När du har svaret på den frågan, är du "gubben" som får pippa yngre grabbars flickvänner.......

  • Äldre 16 Mar 18:00
    #9
    Sgtwolf skrev 2019-03-16 02:09:06 följande:

    Ja..... 40-50 års erfarenhet hos kvinnor kan smälla högre än ungdomligt ego.

    Erfarenhet kan locka fram lustar som yngre inte klarar/förstår.

    Visst kan det kännas kasst att flickvännen hellre pippar med någon erfaren som du tycker är ful.....

    Men problemet ligger ändå hos dig. Hur ska du göra för att din tjej hellre väljer dig före "gubben". När du har svaret på den frågan, är du "gubben" som får pippa yngre grabbars flickvänner.......


    Precis. I mitt dagsläge har jag mer brudar än nånsin och att jag önskar att jag visste vissa saker tidigare i livet. Kvinnan i centrum och ge va hon vill ha. Skit i dej själv :)
  • Äldre 16 Mar 18:35
    #10
    +2
    Sgtwolf skrev 2019-03-16 02:09:06 följande:

    Ja..... 40-50 års erfarenhet hos kvinnor kan smälla högre än ungdomligt ego.

    Erfarenhet kan locka fram lustar som yngre inte klarar/förstår.

    Visst kan det kännas kasst att flickvännen hellre pippar med någon erfaren som du tycker är ful.....

    Men problemet ligger ändå hos dig. Hur ska du göra för att din tjej hellre väljer dig före "gubben". När du har svaret på den frågan, är du "gubben" som får pippa yngre grabbars flickvänner.......


    Nu er det ju så att det är några yngre karlar som gillar oss "fula gammla kärringar" i sängen också. Ganska så många faktisk.  Tungan ute
Svar på tråden En äldre gubbe verkar sätta på alla i vår trappuppgång