• Anzil
    Äldre 15 Mar 15:13
    116 visningar
    17 svar
    17
    116

    Kvinnor - Har eran lust ökat med åldern?

    Hej!

    Jag är en tjugofemårig man och upplever att jag får betydligt lättare och till och med bättre kontakt med äldre kvinnor.  Kvinnor som är 10-15+år äldre än mig. Jag får kontakt med kvinnor i min ålder också, men någonting säger mig att kvinnornas lust verkar ökas med åldern. Jag vet inte vart jag riktigt får den känslan ifrån. Men de bemötande och kontakter med de kvinnor som jag fått positiv kontakt med säger helt enkelt att lusten existerar där. Eller så är de bara mer ''modigare'' och verkar inte alls vilja slösa tid.

    Jag säger nu inte att jag går runt och har samlag med alla äldre kvinnor. Jag säger bara att de kontakter jag har fått med kvinnor så upplever jag att det verkar som om lusten är starkare än de kvinnor i min ålder. Och/eller så är de bara helt enkelt ''modigare'' av sig.

    Vad säger ni kvinnor?

    Jag hoppas ni förstår min frågeställning, vid missförstånd eller någonting som känns oklart får ni gärna helst fråga. :)

  • Svar på tråden Kvinnor - Har eran lust ökat med åldern?
  • Anonym (Kvinn­a 40 plus)
    Äldre 15 Mar 15:33
    #1

    Har nog fått mer lust, barnen är äldre och jag vet vad jag vill ha.

    Jag bryr mig inte så mycket vad andra tycker om hur jag ser ut osv. Mer självsäker

  • Dragon­killer
    Äldre 15 Mar 15:47
    #2
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-03-15 15:33:25 följande:

    Har nog fått mer lust, barnen är äldre och jag vet vad jag vill ha.

    Jag bryr mig inte så mycket vad andra tycker om hur jag ser ut osv. Mer självsäker


    Hur ser du ut då?
  • Äldre 15 Mar 17:23
    #3
    Anonym (Kvinna 40 plus) skrev 2019-03-15 15:33:25 följande:

    Har nog fått mer lust, barnen är äldre och jag vet vad jag vill ha.

    Jag bryr mig inte så mycket vad andra tycker om hur jag ser ut osv. Mer självsäker


    Kan bara hålla med. Mera tid, mera energi.  Ingen mens och gravidrisk, bara sex för njutning.........  Härligt !
  • Anonym (Ayato­llah)
    Äldre 15 Mar 17:27
    #4
    Miss Sunny skrev 2019-03-15 17:23:55 följande:
    Kan bara hålla med. Mera tid, mera energi.  Ingen mens och gravidrisk, bara sex för njutning.........  Härligt !
    Håller du igång med yngre män?
  • Anonym (A)
    Äldre 15 Mar 17:45
    #5

    Tror att det är olika för olika personer.

  • Dragon­killer
    Äldre 15 Mar 17:48
    #6

    Jag mår vara ung på 36 år. Men kag tror inte min sexlust kommer försvinna även när jag blir äldre. Så som den ser ut nu så lär den inte försvinna på ett bra tag. Synd att min fru inte får känna på den.

  • Äldre 15 Mar 17:54
    #7
    Anonym (Ayatollah) skrev 2019-03-15 17:27:39 följande:
    Håller du igång med yngre män?
    Ja, det gör jag.  
  • Anzil
    Äldre 15 Mar 18:05
    #8
    Miss Sunny skrev 2019-03-15 17:54:25 följande:
    Ja, det gör jag.  
    Finns det någon anledning för det?

    Känns det som om de är mer villiga, det är mest unga män som är singlar eller vad får dig att vilja dra dig till de?

    Är det inte roligare med äldre som kanske skulle råka ha mer erfarenhet? Både med livet och i sängen? :)
  • Äldre 15 Mar 18:20
    #9
    Anzil skrev 2019-03-15 18:05:24 följande:
    Finns det någon anledning för det?

    Känns det som om de är mer villiga, det är mest unga män som är singlar eller vad får dig att vilja dra dig till de?

    Är det inte roligare med äldre som kanske skulle råka ha mer erfarenhet? Både med livet och i sängen? :)
    Nej, jag vill ha girighet, passion och lust.  Men också med en viss erfarenhet.  Runt 30 (25 - 35) föredrar jag.  Inte pojkar, inte gubbar men unga härliga MÄN .  Jag tycker dom har en lagom mix av virilitet och erfarenhet (kvinnokännedom).
  • Äldre 15 Mar 22:53
    #10

    Lusten kanske inte har ökat men njutningen har det definitivt. Ju äldre jag blir desto mera avslappnad blir jag, det är mindre krav och mera njutning. Det perfekta knullet...glöm det! Njut här och nu bara. Orgasm varje gång, det finns bara i en drömvärld. Det är skönt ändå, det är alltid en kick att knulla, ta alla chanser!

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 16 Mar 04:29
    #11
    Pussan skrev 2019-03-15 22:53:53 följande:

    Lusten kanske inte har ökat men njutningen har det definitivt. Ju äldre jag blir desto mera avslappnad blir jag, det är mindre krav och mera njutning. Det perfekta knullet...glöm det! Njut här och nu bara. Orgasm varje gång, det finns bara i en drömvärld. Det är skönt ändå, det är alltid en kick att knulla, ta alla chanser!


    jag antar att du är mellan 40 och 50 år och kan tänka mig att njutningen blir större med åldern. Jag är 29 och njuter mer och bättre hela tiden.

    Jag har för mig att du även brukar ha 3 kanter och gangbang med mera. Om du är med på sånt och det är fler tjejer med hur unga tjejer kan du tänka dig ha med när du har sex med flera.

    själv om jag skulle va med på sådant skulle jag gärna ha en mogen kvinna med 45+. Jag vill inte knyta nån kontakt utan bara nyfiken hur ungt kan du gå med på att ha med i tillfällen då sex sker med fler och hur högt i ålder kan du gå ? maxgräns?
  • Anonym (Q45)
    Äldre 16 Mar 05:22
    #12

    Ja nu vet man vad man vill ha, så ja för mig blir det bara bättre och bättre.

  • Anzil
    Äldre 16 Mar 06:39
    #13
    Anonym (Q45) skrev 2019-03-16 05:22:46 följande:

    Ja nu vet man vad man vill ha, så ja för mig blir det bara bättre och bättre.


    Så du låter bli att vänta på att mannen egentligen skall ta initiativ, utan du går rak på sak vad du vill ha av mannen?
  • Anonym (Nopp)
    Äldre 16 Mar 10:15
    #14

    Nej lusten var större när jag var yngre men njuter ner nu. Är 40

  • Äldre 24 Mar 22:43
    #15
    Anonym (Tjej) skrev 2019-03-16 04:29:48 följande:
    jag antar att du är mellan 40 och 50 år och kan tänka mig att njutningen blir större med åldern. Jag är 29 och njuter mer och bättre hela tiden.

    Jag har för mig att du även brukar ha 3 kanter och gangbang med mera. Om du är med på sånt och det är fler tjejer med hur unga tjejer kan du tänka dig ha med när du har sex med flera.

    själv om jag skulle va med på sådant skulle jag gärna ha en mogen kvinna med 45+. Jag vill inte knyta nån kontakt utan bara nyfiken hur ungt kan du gå med på att ha med i tillfällen då sex sker med fler och hur högt i ålder kan du gå ? maxgräns?
    Hej, sorry att jag inte svarat. Har varit borta ett tag. Ja, jag har t o m passerat 50.
    ¨Brukar ha¨ 3-kanter o GB är kanske för mycket sagt, men jag har haft GB några gånger och 3-kanter rätt många, beroende på min höga ålder så klart, och har det gärna igen - båda.
    Jag har egentligen inga åldersgränser, men det får ju vara vad jag kallar vuxna människor. 29 är väl vuxet, skulle absolut inte ha några problem med varken det eller 69...  Någonstans vid 20-25 gissar jag att det finns en minigräns numera, tonåringar skulle jag definitivt aldrig kunna tänka mig att ha med.
  • Anonym (Q45)
    Äldre 28 Mar 05:23
    #16
    Anzil skrev 2019-03-16 06:39:40 följande:
    Så du låter bli att vänta på att mannen egentligen skall ta initiativ, utan du går rak på sak vad du vill ha av mannen?
    Ja ska vi kvinnor få det vi vill ha när vi är kåta.
  • Anonym (Tänke­r)
    Äldre 28 Mar 09:16
    #17
    Anonym (Q45) skrev 2019-03-28 05:23:45 följande:
    Ja ska vi kvinnor få det vi vill ha när vi är kåta.
    Tror du kvinnor mellan 30 och 50 är intresserade av yngre 18-25 eller  är det absolut otänkbart för alla kvinnor 
Svar på tråden Kvinnor - Har eran lust ökat med åldern?