• Anonym (Kvinn­a86)
    Äldre 15 Mar 22:50
    217 visningar
    2 svar
    2
    217

    Ditt bästa sex

    Berätta om ditt bästa sex, vem, vart, när, hur ;)

  • Svar på tråden Ditt bästa sex
  • Anonym (börja du)
    Äldre 16 Mar 00:46
    #1

    Börja du

  • Anonym (Xnxx)
    Äldre 16 Mar 15:53
    #2

    Kan berätta , 2006 hade precis blitt singel , va 31 år gammal

    Åkte till ett uteställe i Halmstad / Bond , träffade en tjej kort hår o sillisar

    Dansade lite , sen satte vi oss i en av sofforna som fanns där , vi började pilla

    På varandra hon på min kuk o jag på hennes fitta , förde in ett par fingrar i hennes

    Blöta rakade fitta o pullade henne diskret , hon gnydde o vred sig , utåt såg de nog ut som om vi bara hånglade , sen la hon sig ner lite på soffan o knäppte upp mina byxor så jag fick lägga min kavaj över hennes huvud lite för att skyla , hon sög min kuk som en gudinna , kände att jag började närma mig satsen o bad henne sluta o sa till henne att vi inväntar tills de blir ledigt på toa , gick till baren o beställde varsin grogg som vi skyndsamt drack upp , sen gick vi till toa o så fort vi kom in o låste om oss så åkte hennes kjol av , hennes trosor ryckte jag av , knäppte upp mina brallor o körde kuken i henne hårt när hon stod lutad mot handfatet , hade hennes ena ben över min arm o jag knullade henne hårt med henne ståendes mot mig , öste på o sprutade hela fittan full på henne , vet inte hur många ggr hon kom på de 3-4 minuterna jag knullade henne , bästa fittan min kuk varit i någonsin , vi gjorde oss iordning igen o hon undra va fan jag gjort med hennes trosor , men jag sa till henne att jag köper nya , när vi öppna stod de ett par killar utanför o man fattade direkt att de fattat va vi gjort , vi bytte nr med varandra o skildes åt , kan säga att den sommarn blev de många resor ner till Laholm där hon bodde o många sköna knull

Svar på tråden Ditt bästa sex