• Äldre 25 Mar 06:13
    11414 visningar
    945 svar
    +2
    945
    11414

    BF december 2019

    Stort Grattis till plusset!!

    Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3

    Välkomna :)

  • Svar på tråden BF december 2019
  • Äldre 25 Mar 06:22
    #1

    Startade just denna tråd för oss som väntar smått i december. Själv är jag 29år och väntar nu 3e barnet. Har en flicka född dec-15 och en pojke född sep-17 (samt ett mf i feb-19).

    Har inte helt koll på min cykel efter mf. Men räknar jag från min ÄL borde jag ha bf den 3 december. Om det nu får gå bra hela vägen vilket vi hoppas <3

    Hoppas vi blir fler här snart!!

  • Anonym (Em)
    Äldre 25 Mar 06:55
    #2
    -2
    Hallonpaj skrev 2019-03-25 06:22:17 följande:

    Startade just denna tråd för oss som väntar smått i december. Själv är jag 29år och väntar nu 3e barnet. Har en flicka född dec-15 och en pojke född sep-17 (samt ett mf i feb-19).

    Har inte helt koll på min cykel efter mf. Men räknar jag från min ÄL borde jag ha bf den 3 december. Om det nu får gå bra hela vägen vilket vi hoppas <3

    Hoppas vi blir fler här snart!!


    Haha men oj. Du måste vara jätte tidig i din graviditet. Vad som helst kan hända. 1 av 6 graviditeter slutar i missfall.
  • Anonym (hemli­sen)
    Äldre 25 Mar 07:01
    #3

    Hänger här lite smått tills de 12 veckorna har gått! Vågar inte jinxa något! Sen kanske jag engagerar mig mer.

  • Anonym (hemli­sen)
    Äldre 25 Mar 07:02
    #4
    Anonym (Em) skrev 2019-03-25 06:55:41 följande:
    Haha men oj. Du måste vara jätte tidig i din graviditet. Vad som helst kan hända. 1 av 6 graviditeter slutar i missfall.
    Du verkar vara en sån där riktigt härligt positiv person. 

    Snacka om onödigt att ta sig tid att pissa på nån glädje. Skaffa ett liv.
  • Anonym (?)
    Äldre 25 Mar 07:03
    #5
    +1
    Anonym (Em) skrev 2019-03-25 06:55:41 följande:
    Haha men oj. Du måste vara jätte tidig i din graviditet. Vad som helst kan hända. 1 av 6 graviditeter slutar i missfall.
    "Haha"? Hon är nog väldigt medveten om det, med tanke på att hon har ett mf bakom sig. Så sjukt onödigt att vara dryg och skapa dålig stämning.

    Till ts: Grattis till pluset, hoppas det stannar kvar <3
  • Äldre 25 Mar 07:46
    #6
    +1
    Anonym (Em) skrev 2019-03-25 06:55:41 följande:

    Haha men oj. Du måste vara jätte tidig i din graviditet. Vad som helst kan hända. 1 av 6 graviditeter slutar i missfall.


    Eller så ser man det som så av 5 av 6 graviditeter blir till ett barn! Du verkar ha en väldigt negativ inställning, vilket man får lov att ha. Men jag skulle rekommendera att hålla nedlåtande kommentarer för sig då man faktiskt kan såra en annan människa.

    Är du gravid med bf i december?? Annars vänligen lämna tråden, det står tydligt i beskrivningen vilka den riktar sig till.

    Och för din info så uppskattar många gravida kvinnor att dela erfarenheter och känslor även vid tidig graviditet. Tex diskutera symptom, mående, relationer eller kanske tro det eller ej t o m missfall. Är fullt medveten att min graviditet kan sluta i ett missfall, men just nu är det en graviditet!

    Ha nu en förträffligt trevlig dag hoppas du möter många trevliga människor idag!
  • Äldre 25 Mar 07:50
    #7
    Anonym (hemlisen) skrev 2019-03-25 07:01:25 följande:

    Hänger här lite smått tills de 12 veckorna har gått! Vågar inte jinxa något! Sen kanske jag engagerar mig mer.


    Välkommen och Grattis till plusset! Givetvis är man så aktiv som man själv känner att man vill :)
  • Äldre 25 Mar 07:53
    #8
    Anonym (?) skrev 2019-03-25 07:03:44 följande:

    "Haha"? Hon är nog väldigt medveten om det, med tanke på att hon har ett mf bakom sig. Så sjukt onödigt att vara dryg och skapa dålig stämning.

    Till ts: Grattis till pluset, hoppas det stannar kvar <3


    Tack snälla <3 Det hoppas vi.
  • Äldre 25 Mar 20:48
    #9

    Jag plussade för en vecka sen, har bf 1/12! Följs gärna åt! Grattis till ditt pluss!

    Jag är 26 år, detta blir mitt andra barn om pyret vill stanna kvar i magen :)

    Har en dotter som föddes februari 17.

  • Anonym (hemli­sen)
    Äldre 25 Mar 21:59
    #10
    Hallonpaj skrev 2019-03-25 07:50:32 följande:
    Välkommen och Grattis till plusset! Givetvis är man så aktiv som man själv känner att man vill :)
    Tack! {#emotions_dlg.flower} Glad och grattis du med!
Svar på tråden BF december 2019