• Ok1020

    BIM maj

    Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

    BIM

    5/5 ok1020

  • Svar på tråden BIM maj
  • emphz
    liebespuppe skrev 2019-05-05 10:42:40 följande:

    Åh, jag vill så gärna att denna veckan ska gå snabbt. 

    Jag vet inte om jag ska testa BIM -1 eller BIM +2 då jag ska på en begravning just dagen efter BIM.

    Det verkar endå som många av er fått just svaga plus dagen innan.

    Jag har just nu fått halsont och snuva. Vilket för mig är positivt då många anser att om dessa NK celler (Natural Killer celler) som har med vårt immunförsvar att göra ska vara låga för att ett ägg ska fästa. 

    Haha.. förlåt, låter helt sjuk i huvudet men jag har försökt nu i 1 år och först satte de sig inte alls och när jag väl plussar så har det slutat i MF. 


    Jag hade magsjuka dagarna kring äl och dagarna efter en halsinfektion. Plussade för en vecka sen!! Så kan absolut stämma haha
  • liebespuppe
    emphz skrev 2019-05-05 11:25:21 följande:

    Jag hade magsjuka dagarna kring äl och dagarna efter en halsinfektion. Plussade för en vecka sen!! Så kan absolut stämma haha


    Då är det ju klart att mitt fäster.. hihihih.

    Man kan väl alltid få hoppas.

    Just nu känns det som att bära på en oskrapad trisslott - man KANSKE är gravid. Men samtliga river ovissheten i en..

    Ah ja. Veckan kommer att gå fort såg jag nu, kalendern är fullbokad.
  • Emmissss

    Grattis till alla plus!

    BIM-lista 

    1/5 elenoresara, Maya 889, 88Sandy 

    2/5 Trettitvå, Rollan92, Solsken86 

    3/5 sommartjejen888, Emphz, skrollan94, 

    4/5 smlan, luktärtan, höstmamma, susanned, råttiz 

    5/5 ok1020, Evi82, Irene122, legenden123, t123, Grossess, sanfo1 

    6/5 Bebbelover, Rebecka93, Hannabananas, hallonsaft24 

    7/5 jejja93, nervösanonym 

    8/5 Emmissss, Lyra78, Pixpoxy, Pikai 

    9/5 Babycakes79, Cheneyney, pepsi20, Gabriela11 

    11/5 Espresso, Gummsan83, Jsv17, liebespuppe 

    12/5 Pahm, Lunne 

    13/5 Lonelygirl92, Desiree223 

    14/5 fjompp91, Tjoppa12 

    15/5 Sweetheart2017 

    16/5 Tessi1, LittleAngelbeat, butembobaby 

    18/5 Sirest01 

    19/5 babytjejen 

    20/5 Emuya

    21/5 CH90, Enniie 

    22/5 Pennie22, luthia 

    23/5 Lovalia 

    25/5 Zyprexa 

    27/5 Nicciz 

    28/5 Mela88, Skrollan94 

    29/5 t123 

    30/5 Kakan32, brallison 

    31/5 MammaVici, Rollan92 

    Pluslista; 

    25/4 Trettitvå -7 

    29/4 emphz -4, 88Sandy , luktärt

    3/5 Sussaned -1, smlan -1

    4/5 legenden123 -1

    5/5 jejja93 -2

  • NervösAnonym

    Jag har haft konstiga känningar av och till i äggstockarna eller vad jag ska kalla det enda sedan strax innan ägglossning. Ibland kraftigare och ibland bara en svag mini"värk". Jag brukar få mens mellan 1-4 varje månad men då jag tydligen hade sen ägglossning är jag beräknad att få mens mellan 8-10 maj. Har inga symtom på mens förutom värken som kommer och går, svagt illamående idag men annars varken symtom på graviditet eller mens. Konstig månad. Någon annan med liknande erfarenhet?

    Får försöka ta det lugnt och ta det som det kommer... Längtar tills jag plussar, blir så avundsjuk på alla er som lyckats ??????

  • sidechick

    Hoppar in här jag också!

    Första försöket för oss, har testat neg bim -5. Kunde inte låta bli men ska hålla mig nu till iaf nån dag efter bim. Lycka till alla och grattis till er som plussat!

    Bim 9/5

  • Youwontremember

    Bim - 2, tagen nu för en liten stund sedan. Varit så extremt trött de senaste dagarna och fått synliga ådror på brösten men det är egentligen det enda som skulle kunna vara symptom på en grav. Testade pga tröttheten för blir tokig känner mig nyvaken från morgon till kväll. Ska ta ett nytt test på BIM med morgonurin. Är det bara jag och väninnan som ser "skuggan"? Den kom direkt så behövde inte vänta de tre minuterna innan skuggan kom men vad tror ni, väldigt svagt plus eller spökstreck?

  • Mela88
    Youwontremember skrev 2019-05-05 18:56:27 följande:

    Bim - 2, tagen nu för en liten stund sedan. Varit så extremt trött de senaste dagarna och fått synliga ådror på brösten men det är egentligen det enda som skulle kunna vara symptom på en grav. Testade pga tröttheten för blir tokig känner mig nyvaken från morgon till kväll. Ska ta ett nytt test på BIM med morgonurin. Är det bara jag och väninnan som ser "skuggan"? Den kom direkt så behövde inte vänta de tre minuterna innan skuggan kom men vad tror ni, väldigt svagt plus eller spökstreck?


    Jag ser strecket :)
  • Gabriela11

    Jag ser strecket också! Grattis!


    Youwontremember skrev 2019-05-05 18:56:27 följande:

    Bim - 2, tagen nu för en liten stund sedan. Varit så extremt trött de senaste dagarna och fått synliga ådror på brösten men det är egentligen det enda som skulle kunna vara symptom på en grav. Testade pga tröttheten för blir tokig känner mig nyvaken från morgon till kväll. Ska ta ett nytt test på BIM med morgonurin. Är det bara jag och väninnan som ser "skuggan"? Den kom direkt så behövde inte vänta de tre minuterna innan skuggan kom men vad tror ni, väldigt svagt plus eller spökstreck?


  • liebespuppe
    Youwontremember skrev 2019-05-05 18:56:27 följande:

    Bim - 2, tagen nu för en liten stund sedan. Varit så extremt trött de senaste dagarna och fått synliga ådror på brösten men det är egentligen det enda som skulle kunna vara symptom på en grav. Testade pga tröttheten för blir tokig känner mig nyvaken från morgon till kväll. Ska ta ett nytt test på BIM med morgonurin. Är det bara jag och väninnan som ser "skuggan"? Den kom direkt så behövde inte vänta de tre minuterna innan skuggan kom men vad tror ni, väldigt svagt plus eller spökstreck?


    Tycker mig också se ett streck, så det betyder ju att din kropp producerar tillräckligt med HCG. Grattis!! :) Men gör gärna ett test efter BIM eller vänta en vecka. 
  • liebespuppe
    NervösAnonym skrev 2019-05-05 15:08:27 följande:

    Jag har haft konstiga känningar av och till i äggstockarna eller vad jag ska kalla det enda sedan strax innan ägglossning. Ibland kraftigare och ibland bara en svag mini"värk". Jag brukar få mens mellan 1-4 varje månad men då jag tydligen hade sen ägglossning är jag beräknad att få mens mellan 8-10 maj. Har inga symtom på mens förutom värken som kommer och går, svagt illamående idag men annars varken symtom på graviditet eller mens. Konstig månad. Någon annan med liknande erfarenhet?

    Får försöka ta det lugnt och ta det som det kommer... Längtar tills jag plussar, blir så avundsjuk på alla er som lyckats ??????


    Nä, alltså min månad har också varit konsigt.


    Jag har väldig PMS, mellanblödningar och massvis med flytningar. Som vissa har som grav-symptom. Denna gången känns brösten tunga och kliar mer än ömmar och så. 


    Jag blev förkyld idag, det brukar jag dock bli vid PMS - men fick lära mig att det kan kroppen bli då immunförsvaret sänks lite då ägget ska fästa (vilket kan stämma med ÄL och transportsträckan till livmodern) men om det fäster eller inte är ju frågan ?!


    Har alltid producerat lågt med HCG så kommer ju inte våga testa förrän efter BIM men VILL testa typ, på torsdag då det är BIM -1

Svar på tråden BIM maj