• Anonym (Målsättning)

    Kvinna 45+, hur ska en man se ut?

    Har en annan tråd som handlar om mäns kroppar.
    Men eftersom jag närmar mig 50 så jag får jag vara realistisk och rikta mig till kvinnor i min ålder, och äldre.
    Vad har ni för förväntningar och önskemål på hur en man ska se ut i kroppen?
    Nämn gärna en kändis, skådis tex, så man får lite hum om vilket som är ditt ideal.

  • Svar på tråden Kvinna 45+, hur ska en man se ut?
  • Kjell2
    Anonym (Målsättning) skrev 2019-04-23 10:18:17 följande:
    Det var det jag menade med att jag försvinner och inte tar plats, när det är bland mycket folk. Men jag är alltid mig själv. Har åsikter och håller inte med om allt som sägs. Och speciellt om jag pratar med en kvinna enskilt. Jag faller själv för personligheter, att hon är unik. Och vill att en kvinna ska känna samma för mig. Då måste jag också vara mig själv.
    På vilket sätt ska hon vara unik, vad är dina krav när det gäller ålder, barn, boende, intressen, alkohol, rökning, försörjning, värderingar?


  • Anonym (Linnea)
    Anonym (Målsättning) skrev 2019-04-23 09:25:06 följande:

    Ja, lätt är det inte. Jag gör mig inte bra i sociala sammanhang. Försvinner och tar inte plats. Så just den arenan är inte för mig.

    Och även de som är utåtriktade och ute mycket bland folk, har svårt att hitta rätt.

    Jag får helt enkelt fortsätta med nätdejting och hoppas att jag träffar nån där.


    Jag är inne på samma spår som Kjell. Om du nu provat nätdejting under en längre period utan positiva resultat -varför är du så säker på att det ändå är rätt arena för dig?
  • Anonym (Målsättning)
    Anonym (Linnea) skrev 2019-04-23 10:27:45 följande:
    Jag är inne på samma spår som Kjell. Om du nu provat nätdejting under en längre period utan positiva resultat -varför är du så säker på att det ändå är rätt arena för dig?
    Jag tycker det har känts bäst när jag lärt känna en kvinna IRL. Men eftersom jag inte träffar nya kvinnor naturligt, så är nätdejting enda alternativet.
  • Kjell2
    Anonym (Målsättning) skrev 2019-04-23 10:35:01 följande:
    Jag tycker det har känts bäst när jag lärt känna en kvinna IRL. Men eftersom jag inte träffar nya kvinnor naturligt, så är nätdejting enda alternativet.
    Nätdating är tydligen inget alternativ för dig då det inte funkar. 

    Vad ska du göra i sommar? Några semesterplaner?
  • Anonym (Linnea)
    Anonym (Målsättning) skrev 2019-04-23 10:35:01 följande:

    Jag tycker det har känts bäst när jag lärt känna en kvinna IRL. Men eftersom jag inte träffar nya kvinnor naturligt, så är nätdejting enda alternativet.


    Så genom nätdejting träffar du kvinnor?
  • Anonym (Målsättning)
    Anonym (Linnea) skrev 2019-04-23 10:59:06 följande:
    Så genom nätdejting träffar du kvinnor?
    Ja, fast det har inte varit många på sistone. På tre år har det varit två st.
  • Kjell2
    Anonym (Målsättning) skrev 2019-04-23 11:23:19 följande:
    Ja, fast det har inte varit många på sistone. På tre år har det varit två st.
    Dags att testa något nytt! Vad ska du göra i sommar?


  • Anonym (Linnea)
    Anonym (Målsättning) skrev 2019-04-23 11:23:19 följande:

    Ja, fast det har inte varit många på sistone. På tre år har det varit två st.


    Hur många dejter var du på med dessa tjejer?
  • Anonym (Målsättning)
    Anonym (Linnea) skrev 2019-04-23 12:18:07 följande:
    Hur många dejter var du på med dessa tjejer?
    Ena var det bara en, den senaste 4. Fast det var nog bara dejt första gången, sen kom vi överens om att vara vänner.
  • Kjell2
    Anonym (Målsättning) skrev 2019-04-23 12:21:03 följande:
    Ena var det bara en, den senaste 4. Fast det var nog bara dejt första gången, sen kom vi överens om att vara vänner.
    Och ändå anser du nätdating vara vägen framåt för dig?

    Vad ska du göra i sommar?
Svar på tråden Kvinna 45+, hur ska en man se ut?