• Kalleh

    När blev ni av med eran oskuld?

    Hej när blev ni av med eran oskuld allså vilken ålder typ och hur var det bra lr dåligt ????

  • Svar på tråden När blev ni av med eran oskuld?
  • Anonym (Oplanerat)

    Jag var 25. Blev förförd av han som sen blev min älskare i ett år. Det var dåligt för att jag hade tänkt vänta tills jag var gift. Men det var bra för att det var jätteskönt.

  • Xzx

    Jag var 16, låg med en två år äldre tjej som var relativt erfaren. Hon tog hand om mig så jävla bra! Jag var ju tafatt, klumpig och värdelös - sådär som man är i början. Men hon var verkligen super bra för mig =)

  • Anonym (andrasortering)

    Jag var 35, hon 41. Hon var hemma hos mig. Hon fick hinta efter några timmar att hon var sugen. Vi började hångla, och kläderna åkte av. Höll på så i evigheter kändes det som, hångel och smek. Hon sög mig lite. Jag kunde inte behålla ståndet tyvärr, så nåt ligg blev det inte. Jag slickade henne.
    Tycker ändå att första gången var skön och bra.

  • Anonym (andrasortering)
    Anonym (andrasortering) skrev 2019-04-16 09:32:56 följande:

    Jag var 35, hon 41. Hon var hemma hos mig. Hon fick hinta efter några timmar att hon var sugen. Vi började hångla, och kläderna åkte av. Höll på så i evigheter kändes det som, hångel och smek. Hon sög mig lite. Jag kunde inte behålla ståndet tyvärr, så nåt ligg blev det inte. Jag slickade henne.
    Tycker ändå att första gången var skön och bra.


    Fast det var ju inte oskulden som rök då förstås. Andra gången vi träffades, då blev det av. Hångel, smek, oralt, sen tog jag henne bakifrån. Kändes väldigt bra att äntligen bli av med oskulden. Var dags.
  • Anonym (?)
    Anonym (andrasortering) skrev 2019-04-16 09:35:00 följande:

    Fast det var ju inte oskulden som rök då förstås. Andra gången vi träffades, då blev det av. Hångel, smek, oralt, sen tog jag henne bakifrån. Kändes väldigt bra att äntligen bli av med oskulden. Var dags.


    Visste hon om att du var oskuld eller höll du tyst om det?
  • Anonym (Oplanerat)
    Anonym (andrasortering) skrev 2019-04-16 09:35:00 följande:
    Fast det var ju inte oskulden som rök då förstås. Andra gången vi träffades, då blev det av. Hångel, smek, oralt, sen tog jag henne bakifrån. Kändes väldigt bra att äntligen bli av med oskulden. Var dags.
    Har det blivit någon fortsättning för dig sen då?
  • Anonym (Siggis)

    Både jag och min första flickvän var 14. Allt var ju så spännande och nytt då och vi var så unga. Det var fantastisk, vi låg hela tiden och överallt efter det :)

  • Anonym (17)

    Jag var 17, jättekär, han var kär i mig, vi var tillsammans, vi var hemma, nyktra, överens, sjukt kåta på varandra, precis allt var rätt. Jag hade i nästan ett år innan varit tillsammans med en äldre kille som tjatat på mig, men det hade aldrig känts rätt och jag är så glad att jag aldrig gjorde det med honom. 

    Själva penetrationen var väl inte jätteskön som jag minns det, men det var fantastiskt för att vi var så kära och ville så mycket. Han var omtänksam och uppmärksam och jag kommer ihåg att det efter inte alls många gånger blev helt underbart. 

  • Anonym (andrasortering)
    Anonym (?) skrev 2019-04-16 09:50:14 följande:
    Visste hon om att du var oskuld eller höll du tyst om det?
    Jag berättade efter. Hon bara ryckte på axlarna, "ok".
  • Anonym (andrasortering)
    Anonym (Oplanerat) skrev 2019-04-16 09:59:19 följande:
    Har det blivit någon fortsättning för dig sen då?
    Nej tyvärr. Man hör ibland att det lossnar för killar efter de blivit av med oskulden. Det är olika tydligen. Man ska ju hitta nån där intresset är ömsesidigt också.
Svar på tråden När blev ni av med eran oskuld?