• Anonym (Let's get thin)
    Thu 25 Apr 2019 17:40
    3646 visningar
    142 svar
    142
    3646

    Gå ner i vikt med mig

    Efter ett uppehåll i viktnedgången ska jag åter dra igång och vill någon göra mig sällskap och peppa varandra hade det varit roligt! Har än så länge 20 kg och har 42,3 kg kvar.

    Vad kör ni för diet och träning?

  • Svar på tråden Gå ner i vikt med mig
  • Sat 18 May 2019 23:27

    Är iväg med ett mammagäng, så idag har jag inte räknat en enda kalori. Men har tankat energi och lust, så det blir inga problem att fortsätta leva nyttigt när jag kommer hem!

  • Anonym (Let's get thin) Trådstartaren
    Sun 19 May 2019 20:25
    Pedalen skrev 2019-05-18 23:27:13 följande:

    Är iväg med ett mammagäng, så idag har jag inte räknat en enda kalori. Men har tankat energi och lust, så det blir inga problem att fortsätta leva nyttigt när jag kommer hem!


    Låter jättebra, hoppas du har haft roligt!
  • Anonym (Let's get thin) Trådstartaren
    Sun 19 May 2019 20:28

    Blandad vecka, skötte mig bra i veckan men hetsåt rigält i lördag och stort sätt ätit dåligt i dag. Försöker att inte tappa det helt och köra på igen i morgon så får vi se vad vågen landar på vid vägning på tisdag.

  • Mon 20 May 2019 22:36

    Åter till vardagen. Varit hemma och vabbat, brukar vara svårt att inte småäta när jag går hemma men idag stannar jag på ca 1200 kcal.

    Blir en hemmadag imorgon också.

  • Anonym (Let's get thin) Trådstartaren
    Tue 21 May 2019 19:40
    Pedalen skrev 2019-05-20 22:36:55 följande:

    Åter till vardagen. Varit hemma och vabbat, brukar vara svårt att inte småäta när jag går hemma men idag stannar jag på ca 1200 kcal.

    Blir en hemmadag imorgon också.


    Visst är det svårt, äter nästan alltid mer om jag är hemma. Du kämpar på bra :)
  • Anonym (Let's get thin) Trådstartaren
    Tue 21 May 2019 19:42

    Vägning i dag 95 så minus 1,8 kg denna vecka :)

  • Anonym (Diabe­tes)
    Tue 21 May 2019 19:48

    Åh jag vill också vara med !:)

    Är 172 lång och väger 77kg , skulle vilja gå ner ca 10 . Men det är så svårt !

    Har ni några tips på diet ? Har både hund och häst så rör mig mycket , har dock diabetes så är lite kinkigt med maten :)

  • Anonym (Let's get thin) Trådstartaren
    Tue 21 May 2019 20:28
    Anonym (Diabetes) skrev 2019-05-21 19:48:42 följande:

    Åh jag vill också vara med !:)

    Är 172 lång och väger 77kg , skulle vilja gå ner ca 10 . Men det är så svårt !

    Har ni några tips på diet ? Har både hund och häst så rör mig mycket , har dock diabetes så är lite kinkigt med maten :)


    Hej och välkommen!

    Är lite dåligt insatt i diabetes så vågar inte ge något förslag.
  • Thu 23 May 2019 22:03

    Jag sköter mig med kosten, sämre med motionen. Vågar inte väga mig, är så rädd att bli besviken när jag faktiskt anstränger mig för att lyckas. Har jag inte tappat något i vikt kommer min motivation att försvinna.

  • Anonym (Let's get thin) Trådstartaren
    Fri 24 May 2019 06:24
    Pedalen skrev 2019-05-23 22:03:30 följande:

    Jag sköter mig med kosten, sämre med motionen. Vågar inte väga mig, är så rädd att bli besviken när jag faktiskt anstränger mig för att lyckas. Har jag inte tappat något i vikt kommer min motivation att försvinna.


    Förstår dig, du måste ju inte väga dig, man man mäta, känna att kläder sitter olika, mår bättre osv. Sen dippar ju gärna motivationen i bland och vikten står i bland stilla och den kombinationen är väldigt jobbig. Men jag tror på dig! Man behöver inte vara perfekt hela tiden :)
Svar på tråden Gå ner i vikt med mig